59 רעיונות תלבושת חג המולד החמודים

41. אאוטפיט שיק אדום ולבן

לאחר מכן, אנו תלבושת אופנתית וחגיגית להראות לך. התלבושת הזו מורכבת מחולצה אדומה מודגשת וחג המולד עם מכנסיים לבנים מחויטים. בגד כזה מושלם למסיבות חג המולד ולאירועים מיוחדים אחרים. זה נהדר למי שאוהב את הצבעים הקלאסיים באדום ולבן אבל שרוצה ללבוש אותם בצורה קלאסית. התלבושת הזו נוצרה עם חולצת Lovers + Friends Kendall במכנסיים של ורד וחליפת רגל רחבה מבית רייצ’ל פארסל.

תלבושת חג המולד בצבע אדום ולבן

מָקוֹר: @marinamcavoy

42. שמלת קטיפה חגיגית

אם אתה אוהב ללבוש שמלות יפות לעונת החגים, אז זה מושלם בשבילך! כאן יש לנו שמלה ירוקה חגיגית שעשויה מקטיפת גלאם. יש גם סלסולים על השמלה וחגורה דקה. זו שמלה כל כך יפה והצבע והקטיפה והירוק באמת גורמים לה להיראות חג מולד. זוהי שמלת קטיפה JACK by BB Dakota West Village שתוכל למצוא אותה באינטרנט.

שמלת קטיפה חגיגית

מָקוֹר: @jen_weatherall

43. מכנסי פאייטים וסוודר

שמלות וחצאיות זה לא הדבר שלך? אם כן, יש לנו את הפתרון בשבילך! הגברת המסוגננת הזו לבשה סוודר אופנתי עם מכנסי פאייטים. מכנסי פאייטים נראים גלאם ומוכנים למסיבה אך הם נוחים יותר ללבישה. אתה יכול ללבוש מכנסיים כאלה עם סוודר או ללכת על חולצה נוצצת יותר. כך או כך, אתה תיראה מדהים. כדי לשחזר את המראה, תזדקק למכנסי הרמון פאייטים של Free People תנועות לילה וחלק עליון לבחירתך.

מכנסי פאייטים וסוודר

מָקוֹר: @cellajaneblog

44. אאוטפיט חמוד לחג המולד

לאחר מכן, יש לנו עוד בגד חמוד, חג שמח ונעים. הפעם נלבשה סוודר שמנמן עם חצאית פאייטים יפה. זה רק מראה דרך אחרת להיראות גלאם אבל גם קז’ואל. כמו כן, זה נותן לך דרכים אחרות ללבוש את הסוודר והחצאית המשולבת. תלבושת כזו תהיה נהדרת ליום חג המולד. המראה הזה נוצר עם חצאית הפאייטים של חצוצרות החצוצרות, אבל כרגע הוא זמין רק בשחור. עם זאת, ניתן למצוא ברשת חצאיות כסף דומות. עם זאת, אתה יכול ללכת על החצאית השחורה עם סוודר אפור – זה ייראה מדהים!

תלבושת חג המולד פאייטים חמודה ונוחה

מָקוֹר: @stylinbyaylin

45. שמלת נצנצים כסופים

אם אתה מחפש שמלת מסיבה יפה, עליך לבדוק זאת. כאן יש לנו שמלת עטיפה קצרה המכוסה בפייטים כסופים. זה כל כך נוצץ ויפה. שמלה כזו תהיה מושלמת למסיבות חג המולד והיום הגדול. זה יהיה נהדר גם לניו יורק. ניתן להשיג את השמלה ב- vault206.

תלבושת שמלת נצנצים כסופה

מָקוֹר: @kristinncoffey

46. ​​סוודר ורוד וחצאית כסף

הרעיון הבא לתלבושת חג המולד כולל סוודר נוסף ומשולבת פאייטים. הפעם יש לנו סוודר ורוד וחמוד עם חצאית פאייטים מידי. זהו בגד מהנה ובהיר. שחזור את זה או שאתה יכול להחליף את הסוודר הוורוד לאדום או ירוק. זה ייתן לך מראה זוהר וחגיגי מאוד.

סוודר ורוד וחצאית כסף

מָקוֹר: @jen_weatherall

47. תלבושת חג המולד לחובבי היין

הרעיון הבא הוא אחד האהובים עלינו! כאן יש לנו תלבושת לאוהבי היין. הפאשניסטה החגיגית הזו לובשת חולצה עם הכיתוב “הוא רואה אותך כשאתה שותה” שהיא גרסה מהנה לשיר חג המולד הקלאסי. היא חבשה אותו עם כובע סנטה חמוד ונהנית מכוס יין. חולצות אלה זמינות ב- sensiblechaos28. כמובן שניתן ללבוש את החלק העליון הזה אם אתה אוהב בירה, קוקטיילים או כל משקה אלכוהולי אחר.

תלבושת חג המולד מצחיקה לחובבי היין

מָקוֹר: @sierrainthecity

48. ירוק עליון וחצאית אדומה חמודה

לאחר מכן, יש לנו תלבושת חגיגית עם אווירה וינטאג ‘. התלבושת כוללת עליון ירוק חג המולד עם חצאית אדומה יפה ועזה. אנחנו אוהבים את החצאית כי היא נראית כמו משהו שהיה נלבש בשנות ה -50 בחג המולד. זהו מראה מהנה ומהמם שיתאים לכולם. ניתן למצוא רשתות וחצאיות דומות באינטרנט.

רעיון תלבושת חג המולד הירוקה והאדומה

מָקוֹר: @vandifair

49. אאוטפיט מהנה וחגיגי

אם אתה אוהב את תקופת החגים ורוצה בגד מהנה וחגיגי, אז זה בשבילך. כאן יש לנו סוודר חג מולד שלובש עם חצאית פאייטים קצרה. הפייטים נוצצים והסוודר מושלם לחג המולד. מראה זה נוצר עם סוודר Fa La La La La ומיניסיית חצאית מיני וילון מ- TOPSHOP.

רעיון תלבושת מהנה וחגיגי

מָקוֹר: @vandifair

50. חצאית פאייטים וסוודר אדום חגיגי

אוהבים את חצאיות הסוודרים והסוודרים? אם כן, אתה צריך לראות את זה. כאן יש חצאית עיפרון כסופה שלובשת עם סוודר אדום ואביזרים חמודים. כפי שאתה יכול לראות, האדום החגיגי נראה מדהים עם הפייטים הכסופים. זהו בגד נוסף שניתן ללבוש ביום חג המולד או למסיבות.

חצאית פאייטים וסוודר אדום חגיגי

מָקוֹר: @cellajaneblog