41 תלבושות חמודות להעתיק בחורף הזה

31. מעיל דובון

חובה לחורף היא מעיל דובון. המעילים האלה חמודים במיוחד ונראים נעימים ופרוותיים. להלן דוגמה מדהימה של מעיל דובון. כפי שאתה יכול לראות, הוא עשוי מחומר רך שתראה על דובון. אתה יכול לקנות מעילים אלה בכל הסגנונות והצבעים השונים באינטרנט. מעיל כזה יתאים לכל בגד.

תלבושת מעיל דובון

מָקוֹר: @envogueblonde

32. שמלה חמודה עם גרביים ומגפיים גבוהים

לאחר מכן, יש לנו מראה אופנתי וחמוד! התלבושת כוללת שמלה קצרה, סוודר, מעיל, גרביים ארוכים ומגפיים גבוהים לברכיים. זהו רעיון אאוטפיט יפה שיהיה מושלם לכל יום בו תרצו להתחפש אך גם בנוח. אתה יכול לשחזר בגד כזה עם כל שמלה ומגפיים, בכל צבע.

שמלה חמודה עם גרביים ומגפיים גבוהים

מָקוֹר: @bohoandbraidsblog

33. מעיל חורף צהוב תוסס

אתה יכול להגביר את המראה שלך מיידית עם מעיל מגניב בדיוק כמו זה. התלבושת בצבע בהיר והיא מסתיימת במעיל תוסס. כפי שאתה יכול לראות, המעיל הוא תוספת מסוגננת לתלבושת הנייטרלית. גוון צהוב כזה יתאים גם לצבעים אחרים, כך שתוכל ללבוש מעיל דומה עם כל התלבושות האחרות שלך. זהו רעיון מעיל מדהים שיוסיף כיף וצבע לימים האפורים והחורפיים.

מעיל חורף צהוב תוסס

מָקוֹר: @xosara_outfits

34. חצאית מסוגננת, מעיל וכומתה

העניקו לך מראה חורף של אווירה פריזאית אופנתית עם התלבושת הזו. תלבושת זו כוללת חצאית חמודה, סוודר, מעיל, מגפיים וכומתה יפה. אתה יכול ללבוש דבר כזה בכל מקום, החל ממסע קניות מזדמן ועד ערב בחוץ. אנחנו אוהבים את התלבושת החורפית הזו, מראה דומה יתאים לכל אחד.

חליפת אופנה, מעיל וכומתה

מָקוֹר: @bohoandbraidsblog

35. חצאית ומגפיים מעור עזים

צריכים בגד שגורם לך להיראות ולהרגיש נפלא? אז זה בשבילך! כאן יש לנו סוודר אדום עם חצאית עיפרון ומגפיים. כפי שאתה יכול לראות, יש לו מראה של שנות ה -70 כמו התלבושת שהצגנו קודם. אנחנו אוהבים את התלבושת העזה הזו ותוכלו לשחזר אותה או לנסות חצאית עור עם מגפיים שונים.

רעיון תלבושת חצאית ומגפיים מעור

מָקוֹר: @fashioninspirationmodest

36. מעיל וסוודר ארוך שיק

הרעיון הבא שלנו מראה תלבושת אופנתית, נוחה ונעימה. המראה כולל סוודר עם מעיל ארוך ויפה. אתה יכול ללבוש מעיל וסוודר כזה עם ג’ינס או חצאית. ניתן לחבוש או להוריד את שתי החלקים לכל אירוע. אתה יכול לקנות חלקים דומים באינטרנט והם יראו מדהים על כל אחד.

מעיל אופנתי וסוודר ארוך בצבע חום

מָקוֹר: @josieloves

37. רעיון תלבושת חורף לבנה

התלבושת הבאה משתמשת בגוונים לבנים ובהירים ונראית שכדאי ללבוש אותה בארץ הפלאות החורפית! המראה הזה מורכב משמלת סוודר, מגפיים ומעיל ארוך ונעים. תלבושת כזו תהיה מושלמת לחופשת חורף או לסוף שבוע. זה יגרום לך להיראות אופנתי ומסוגנן בכל מקום שאתה הולך.

כל רעיון התלבושת החורפית הלבנה

מָקוֹר: @majamarko7

38. נעים ומזדמן

מחפשים תלבושת קז’ואל שתשאיר אתכם מסוגננים ונעימים לחורף? אז זה בשבילך. הגברת הזו לובשת חליפת טרנינג עם כובע חמוד. היא נראית כל כך נינוחה ואופנתית. בגד כזה נהדר לימים שבהם אתה רוצה להיראות טוב אבל גם להרגיש בנוח. אתה יכול ליצור מחדש עם כל חליפת כובע.

תלבושת חורפית נעימה ומזדמנת

מָקוֹר: @madrugada_sahar

39. אאוטפיט בלאק

אם כל הצבעים הבהירים הם לא הדבר שלך, אז התלבושת הזו היא בשבילך. המראה הזה כולל תלבושת שחורה לגמרי. שחור הוא צבע אופנתי ואופנתי שישאיר אותך נראה מסוגנן מיום ללילה. אתה יכול ליצור מראה דומה עם ג’ינס או לבחור חצאית שחורה או אפילו שמלה שחורה. כל שילוב של כל שחור יעבוד!

כל רעיון התלבושת החורפית של Black Outfit

מָקוֹר: @harneet094

40. מעיל חורף הצהרה

בעת יצירת מלתחת החורף שלך קל יותר לבחור פריטים מינימליים וניטרליים. כך תוכלו לערבב ולהתאים, ותמיד תראו שיק. עם זאת, אם אתה רוצה לגזז את התלבושת שלך, אתה יכול לבחור מעיל סטייטמנט. מעיל נועז יגרום לארון הבסיס שלך להיראות ייחודי ואופנתי יותר. זוהי דוגמא מצוינת! צור מחדש את המראה הזה או נסה צבע ודפוס אחר.

מעיל חורף הצהרה

מָקוֹר: @majamarko7

41. אאוטפיט נייטרלי עם תיק בהיר

דרך קלה נוספת להוסיף את הצבע או ההדפסה החמים ביותר של העונה למראה שלך היא עם תיק. התלבושת הזו לגמרי נייטרלית אבל יש תיק אדום מודגש. התיק רק מוסיף כתם צבע מסוגנן ומציג את הסגנון הייחודי של הלובש. אתה יכול להוסיף כל תיק למראה החורף שלך, בכל צבע.

תלבושת חורף ניטראלית עם תיק בהיר

מָקוֹר: @envogueblonde

אנו מקווים שקיבלת השראה מתלבושות החורף החמודות שלנו!