43 ציפורניים ירוקות ניאון להשראת מניקור הקיץ שלך

31. עצי ניאון ודקל

מחפשים מני אופנתי לקיץ? אם כן, זה בשבילך. כאן יש לנו ציפורניים בצבע ורוד ניאון וירוק. למסמר המבטא נוספה גם עץ דקל. זהו רעיון כל כך כיפי לציפורניים והוא חובה לקיץ. ניתן לצבוע עצי דקל ביד או לקנות שבלונות ומדבקות לציפורניים. נסה את המראה הזה או זיווג את הירוק עם צבע ניאון אחר כגון כתום.

ניאון ועצי דקל

מָקוֹר: @lipoknatalia

32. ציפורני ניאון מאט

לאחר מכן, יש לנו מני ירוק אופנתי. עיצוב ציפורניים זה כולל ציפורני ארונות באורך בינוני. לכל ציפורן יש עיצוב שונה מצבע ניאון בלוק ועד ניאון מסוגנן ואמנות ציפורניים שחורה. זהו מני מודרני, נועז ומדהים שיגרום לך להתבלט מההמון בסטייל. נסה את כל הלוק או פשוט השתמש באחד או שניים מהעיצובים על כל הציפורניים.

ציפורניים מאט ניאון

מָקוֹר: @anetes.manicure

33. נקודות ניאון

רעיון הציפורן הבא הוא כל כך חמוד! כל הציפורניים ירוקות ניאון פרט לאחת. מסמר אחד עירום וניאון עם נקודות פולקה ירוקות. נקודות הפולקה נראות כל כך מסוגננות ויפות. שחזר זאת או הניח את הנקודות על כל הציפורניים. אתה יכול ליצור נקודות פולקה מסודרות בעזרת כלי נקודה וניתן לרכוש אותן באינטרנט.

נקודות ניאון

מָקוֹר: @get_tipsy.nails

34. ציפורניים ירוקות נוצצות

אנחנו אוהבים את המאני הבא וצבע ירוק ניאון זה הוא אחד האהובים עלינו! כאן יש לנו מסמרים ארוכים יותר וכל אחד מהם צבוע בגוון ירוק עז עם פתיתים ססגוניים. זה כזה צבע מדהים ומצהיר. הצבע המשמש על הציפורניים הוא של Nail Artisan Cosmetics והגוון הוא See Ya Later Alligator.

ציפורניים ירוקות ניאון נוצצות

מָקוֹר: @nailartisancosmetics

35. אומברה ירוקה עם פרפרים יפים

לאחר מכן, יש לנו רעיון ציפורניים יפה ומסוגנן. בחלק מהציפורניים יש אומברה ירוקה ניאון בעוד שהציפורניים האחרות עירומות עם אבני חן ואמנות פרפר. זה רעיון כל כך מדהים לציפורניים. אתה יכול לקנות מדבקות לציפורן פרפר באינטרנט או שאתה יכול לצייר אותן ביד. זהו עוד מני נהדר לקיץ.

ציפורני אומברה ירוקות עם פרפרים יפים

מָקוֹר: @nails.bygriss

36. עיצוב ירוק ניאון לציפורניים קצרות

אוהבים את המניקור הקצר יותר? אם כן, בדוק זאת. כאן יש לנו מסמרים קצרים. חלקם פשוט ירוקים ניאון בעוד האחרים עירומים עם פסים שחורים. זהו מראה אופנתי ומודרני. אתה יכול ליצור פסים שחורים כמו אלה בעזרת סרט ציפורניים או שבלונות. כמובן, עיצוב זה ייראה מדהים גם על ציפורניים ארוכות יותר.

עיצוב ירוק ניאון לציפורניים קצרות

מָקוֹר: @almasivivi

37. אמנות ציפורניים חייזרית מהנה

רעיון הציפורן הבא מושלם למי שאוהב חייזרים! ציפורן אחת שחורה מאט, בחלק מהציפורניים יש אומברה עירום וניאון ומסמר אחד ירוק ניאון עם אמנות שחורה כך שזה נראה כמו חייזר! זה רעיון כל כך מהנה וזה יהיה נהדר עבור ליל כל הקדושים. שחזור זה או שים ירוק ניאון על כל הציפורניים עם האמנות החייזרית כמבטא.

אמנות ציפורניים חייזרית מהנה

מָקוֹר: @kays_killer_nails

38. מני אופנתי עם הדפס נמר

אם אתה אוהב ללבוש הדפס נמר, הרעיון הזה הוא בשבילך. חלק מהציפורניים ירוקות ניאון, מסמר אחד בעל מראה מתכתי והציפורן האחרונה ירוקה עם אמנות הדפס נמר. זה מראה כל כך מהמם והצהרתי. נסה זאת או שים את הדפס הניאון והנמר על כל הציפורניים! עיצוב זה ייראה מדהים גם על ציפורני סטילטו חדות.

מני מסוגנן עם הדפס נמר

מָקוֹר: @gabry.gabry.509511

39. ציפורני ג’לי ירוקות ניאון

ציפורני ג’לי הפכו לאחד ממראה החובה והנה גרסת ירוק ניאון. כפי שאתה יכול לראות, לכל הציפורניים יש מראה ירוק אופנתי. יש גם מסמר מבטא אחד בכל יד הכולל ורד שחור. זה מראה כל כך מהמם ומסוגנן. שחזור זה או נסה את הג’לי הירוק ניאון ללא הפרחים.

ציפורני ג'לי ירוקות ניאון

מָקוֹר: @gloss_la

40. ציפורניים אופנתיות עם אמנות בוטנית

המאני הבא כולל אמנות ציפורניים אלגנטית ומסוגננת. כפי שאתה יכול לראות, הציפורניים ירוקות ניאון ושני ציפורניים בעלות אמנות בוטנית שחורה. זה מראה כל כך מדהים והשחור נראה מדהים עם ירוק הניאון. אתה יכול לקנות שבלונות באינטרנט כדי לעזור לך ליצור מחדש את העיצוב הבוטני.

מסמרים אופנתיים עם אמנות בוטנית

מָקוֹר: @virginia_pedi_nails

41. מסמרי ארונות ירוקים מאט ניאון

אנחנו אוהבים את המאני הבא! כאן יש לנו מסמרים ארוכים. חלקם ירוקים ניאון מאט, לחלקם אומברה עירומה וירוקה ומסמר אחד נוצץ לחלוטין. גם על הציפורניים שימשו אבני חן נוצצות. זהו מאני מהנה, נועז, אופנתי וזוהר. זה ייראה מדהים גם על צורות ציפורניים שונות.

ציפורני ארונות ירוקים מאט ניאון

מָקוֹר: @bootyfulnailzbyjess

42. עיצוב נייל נוצץ

לאחר מכן, יש לנו עוד עיצוב מסמר חמוד. הציפורניים האלה ארוכות, אך לא ארוכות מדי, וכוללות צבע ירוק ניאון המתהדר עם נצנוצים נוצצים. אנחנו אוהבים את הצבעים ואת האמנות המשמשת. זהו מאני מהנה וקל ללבוש שיתאים לכולם. העיצוב ייראה מדהים גם על ציפורניים קצרות. אתה יכול גם להשתמש בצבעי נצנצים שונים או אפילו להוסיף כמה אבני חן.

עיצוב נייל נוצץ

מָקוֹר: @corgiswineandnails

43. הצהרת מאני

רעיון הציפורן הבא יפה ונועז. למראה זה הציפורניים ארוכות וכוללות צבע ירוק עז ואומנות ציפורניים אומברה. אנחנו אוהבים את הגרסה הזו של טרנד האומברה כי היא נראית מדהים. מסמרים כאלה יגרמו לך להתבלט מההמון בסטייל! אתה יכול לנסות את המראה הזה גם על צורות ציפורניים שונות.

הצהרה על יצירת ציפורני אומברה

מָקוֹר: @nailstudiobytom

אנו מקווים שמצאתם עיצוב ציפורניים ירוק ניאון אופנתי לנסות!