31 שמלות הנשף היפות ביותר ללילה הגדול שלך

21. שמלת כתף לבנה

בנות נמוכות בהחלט צריכות לבחור באורך קצר יותר, בעיקר כי כל החומר הזה פשוט יטביע אותך אחרת. מעט מעל הברך היא אופציה ממש טובה, אבל קודם כל תרצה לבדוק את הכללים לנשף הנשף שלך. יש האומרים שחייבים ללבוש חצאית ארוכה. לחלופין, בחרו בשמלה עם מכפלת לא אחידה. האורך הקצר יותר בחזית עדיין נותן את האשליה שאתה ‘ארוך יותר’ (כמו שתשיג שמלה קצרה יותר), אך עדיין יש לו את האורך הארוך והזוהר מאחור. זה מנצח בכל הסיבובים!

שמלת נשף נמוכה גבוהה בצבע לבן

מָקוֹר: @friendinfashion

22. שמלת שני חלקים נוצצת עם חריץ

זה מבט אמיץ, אנחנו יודעים את זה, אבל לא לגמרי בלתי ניתן להשגה. החצאית הצפה, למשל, עושה את זה נהדר לכיסוי הרגליים אם אתה לא אוהב אותן, אבל החריץ מאפשר בדיוק מיניות סקסית. ואם אתה די אוהב את הזרועות שלך, יש לך את ההזדמנות המושלמת להשוויץ בהן. גם החומר הזה נראה סופר שופע. בכנות, אנחנו לא יכולים לחכות לשים את זה על היד.

שמלת שני חלקים אפורה נוצצת עם חריץ

מָקוֹר: @בריזברידאל

23. שמלת פאייטים ללא גב

יש כמה דברים שתצטרך לדעת לפני שתבחר בשמלת נשף נטולת גב. ראשית, מציאת התחתונים הנכונים תיקח לך מעט זמן. שנית, יהיה קצת קריר מדי פעם. שלישית, הוא נועז ואמיץ ואתה צריך לנענע אותו אם אתה מתנדנד אותו. והנה איך…

השתמש בממירי רצועות חזייה עטופים כדי להפוך את השמלה לקלה יותר ללבוש, ועדיין לתת לעצמך את התמיכה שאתה צריך. אז תוכל ללבוש כמה מהחזיות האהובות עליך בלי יותר מדי טרחה, ותמצא את הביטחון ללבוש דברים זוהרים לעתים קרובות יותר!

שמלת נשף וינטאג 'ללא פאייטים

מָקוֹר: tumblr.com

24. שחור & זהב

זה מאוד מצרי, דמוי קליאופטרה, אם תרצה? וזו בדיוק הסיבה שאנחנו אוהבים את זה, אם נהיה כנים. זה ייתן לך את ההזדמנות המושלמת לנדנד באמת את זרועות האייליינר השחורות האלה, ולערום על צללית הזהב שאתה מת כדי למצוא הזדמנות ללבוש. זה רק לילה אחד – תתנדנד כמו שאתה מתכוון לזה!

שמלת נשף ארוכה בשחור וזהב

מָקוֹר: @jovanifashions

25. שמלת נשף לבנה ארוכה

זה כמעט דמוי שמלת כלה, וזה באמת אומר הצהרה כשאתה מחפש את שמלות הנשף היפות ביותר ליום הגדול שלך. אנחנו מאוהבים בקו החצאית של החצאית, ואנחנו לא יכולים שלא לחשוב שהיא נראית קצת כמו עלי כותרת של פרח. זו שמלה נהדרת לנערות גבוהות ודקות, ואפילו תזייף קימורים אם אין לך על מה לדבר.

שמלת נשף לבנה ארוכה לנערות שחורות

מָקוֹר: tumblr.com

26. שמלת פאייטים שחורה

אנו חושבים שג’סיקה ראביט תאהב שמלה כזו, מספר קטן וחצוף שמנצנץ בכל האורות הנכונים, מכל הסיבות הנכונות. אתם אולי חושבים שנדנדה פאייטים היא עבודה קשה, אבל אתם רק צריכים לעשות זאת בביטחון. הצבע השחור מייקל מיד את הלבישה מאשר למשל שמלה בסגנון ג’סיקה ארנב אדום בוהק, וכל עוד אתה שומר על כל השאר מושתק יחסית, תמשיך לזוכה.

שמלת נשף פאייטים שחורה ארוכה

מָקוֹר: tumblr.com

27. שמלת בורדו עם גב פתוח

עיצוב נוסף עם גב פתוח, זה לגמרי נכנס למגמה עם כלובות וברלטות בסגנון גלדיאטור שלבשנו מאז הקיץ שעבר. והגוון האדום העמוק הזה? כן, אנחנו בהחלט מאוהבים גם בזה. זה זוהר הוליוודי מאוד, במיוחד עם איפור גלאם הוליוודי. תחשוב על שפתיים אדומות גדולות וצלצול חתלתול אייליינר שחור ויש לך בערך את הרעיון הנכון.

שמלת נשף אלגנטית ארוכה בורגונדי

מָקוֹר: @jovanifashions

28. שמלה כחולה בהירה ייחודית

אם אתה “צורת אגס”, שמלה כזו היא עיצוב נהדר עבורך – מלא יותר בחלק התחתון ומותאם יותר בחלקו העליון. החצי העליון והרזה שלך פשוט מתחנן להתקשט בעיטורי התחרה היפים על זה – אחת השמלות היפות ביותר שראינו אי פעם. מה אתה חושב? האם השמלה הזו תהיה בראש הרשימה שלך?

שמלת נשף תכלת קצרה ייחודית

מָקוֹר: tumblr.com

29. שמלת מנטה ארוכה פתוחה

יש לך שלל להתגאות בו? לעשות יותר סקוואט מכל אחד אחר שאתה מכיר? לעזאזל, סלע את השלל הזה עם שמלה שמטלטלת אותו עבורך. שמלת המנטה הארוכה הפתוחה הזו מושלמת להדגשת כל הקימורים הטובים ביותר שלך, ואפילו יותר טוב מכך, היא גם עדיין מכובדת ומתוחכמת. סקסית, חצופה, ופשוט קצת מתוקה – אנחנו אוהבים את זה, מה איתך?

שמלה ארוכה מנטה נוצצת לנשף

מָקוֹר: tumblr.com

30. שמלת מידי פשוטה וורודה בהירה

זו נותנת לך מראה מודרני של שמלות הנשף היפות ביותר, מספר מובנה ומותאם הדומה מאוד להרבה סגנונות מובנים שמציעה המעצבת ויקטוריה בקהאם. זה לוק שמשמעותו עסקים, במיוחד עם הנעליים המושלמות האלה. אם אתה באמת רוצה להתבלט מההמון, זו בהחלט הדרך לעשות זאת.

שמלת נשף ורודה פשוטה

מָקוֹר: @friendinfashion

31. שמלת תחרה שחורה

טרנד הכתפיים הקרות הוא טרנד נוסף שכולנו אוהבים כרגע, ושמלת התחרה השחורה הזו, עם כל הגזרות האלגנטיות, היא דרך מושלמת לנדנד את הנושא לנשף קיץ. מותניים מכונסים, בדוק. אורך יפהפה של אמצע השוק שמדליק במיוחד לכולם, בדקו. כתפיים חתוכות, מכסות כנפי בינגו ועם זאת מפגינות עצמות עצם עצם הבריח, בדוק. יש לה כל מה שאתה יכול לרצות משמלת הנשף שלך, וזו שמלה שאפשר ללבוש בקלות גם לאירועים אחרים.

שמלת נשף תחרה שחורה שחורה

מָקוֹר: @friendinfashion

אנו מקווים שאהבתם את שמלות הנשף היפות ביותר לאותו יום הגדול שלכם כמונו ואנחנו בהחלט רוצים לשמוע את המועדפים עליכם. ספר לנו מה לבשת, או מה אתה מתכוון ללבוש, והאם קיבלת השראה מכל אחד מהמראות שהצגנו לך היום או לא..

יותר מהכל, שיהיה נשף נהדר! אנו בטוחים שכולכם ייראו נפלאים!