21 שמלות שושבינה מסוגננות שהופכות ראשים

קשה למצוא את שמלת השושבינה המושלמת! זוהי כמובן עונת החתונות ושושבינות רבות מחפשות את השמלה המושלמת שלהן. אם את שושבינה או כלה שמחפשת שמלת שושבינה, הגעת למקום הנכון! כיום שמלות שושבינה נעשות יותר ויותר אופנתיות ואופנתיות. הכלה כמובן צריכה להיראות מהממת ומדהימה אבל כך גם השושבינות. בין אם יש לך אחת או עשר שושבינות, אתה רוצה לדעת שהן אוהבות את השמלה שלהן ומרגישות בנוח ללבוש אותה. אחרי הכל, הם צריכים ללבוש את זה כל היום אז אתה רוצה שהם יהיו מאושרים.

אין צבע או סוג שמלה מסוימים ששושבינות צריכות ללבוש. זה לגמרי תלוי בך. זה אולי צריך להישאר בתוך נושא החתונה אבל יש לנו שמלות רבות שבהחלט יתאימו לכל מיני חתונות. החל משמלות שחורות ועד שמלות גוף מידי לבנות, יש לנו הכל.

מצאנו 21 שמלות שושבינה מסוגננות ונהדרות שכולם יאהבו. אנו יכולים להבטיח שאם אתה שושבינה או כלה שמחפשת שמלה, תמצא כאן אחת או שתיים! תהנה מהמראה וברכות.

1. שמלות אלגנטיות וסומק

זהו צבע פופולרי העונה. זהו הכלאה בין ורוד, עירום וסגול. שמלות השושבינה האלגנטיות והסומקות האלה כל כך מסוגננות וזורמות ויברציות כלה. הצבע פופולרי מאוד ויהיה לעונות רבות.

2. שמלות מידי לבנות, Bodycon

בסדר, אנחנו יודעים שבאופן מסורתי, הכלה לובשת רק לבן אבל כלות רבות משתפות בחוויה. כלות רבות יחשבו שזה רעיון מטורף, אבל הוא הופך להיות פופולרי יותר ויותר ברחבי העולם. הם חושבים שהלבן מיועד לכלה בלבד והשושבינה צריכה להיות בצבע אחר. כשאתה מסתכל על התמונה הזו, אתה יכול לזהות מיהו הכלה לפי סגנון השמלה שלה, לא הצבע. אנחנו לא חושבים שזו בעיה וכולם נראים מסוגננים ומהממים.

שמלות מידי Bodycon לבנות שושבינות

מָקוֹר: יועץ החברים

3. שמלות תחרה שחורות + זרי פרחים אדומים

אם יש לך נושא בשחור -לבן, אולי תחשוב על שושבינתך בשחור. שמלה בצבע כהה בהחלט תגרום לכלה להתבלט. השמלות השחורות נראות כהות ומסתוריות במיוחד עם הזרים האדומים. בעל שמלה שחורה עם זר צבע תוסס, יוסיף את הצבע לאאוטפיט שלך.

שמלות בת ים תחרה שחורות לשושבינות

מָקוֹר: @bridalbutterflyy

4. שמלות זהב לא תואמות+ זרי סחלב לבנים

שמלות שושבינה לא מתאימות הן במגמה העונה. הם מתפתחים במהלך העונות האחרונות ואנו יכולים לראות מדוע. לאחר שמלות שושבינה לא תואמות נראות מהממות ומציגות כל דמות. עדיין יש להם אותו צבע צבע אבל התאמות וסגנונות שונים במקצת.

שמלות פאייטים זהב לא תואמות לשושבינות

מָקוֹר: @georgeelsissa

5. שמלות ארוכות, כחולות כהה

האם זה הכלות משהו כחול? אם הכלה רוצה את זה כמשהו כחול, זה עדיין נחשב! חיל הים נצחי וקלאסי. שושבינות רבות מרגישות בנוח בגוונים כהים יותר. חיל הים הוא גוון כהה אך עדיין יש בו רמז לצבע. הצבע הכחול באמת בולט. שמלות השושבינה האלה לא מתאימות ונראות מהממות.

שמלות ארוכות בצבע כחול כהה לשושבינות

מָקוֹר: @bridalbutterflyy

6. שמלות תחרה קצרות לחתונת קיץ

תחרה מתאימה לכל חתונה. אם הכלה לובשת תחרה, יהיה רעיון מצוין ללכת בעקבותיה ולהביא את השושבינה בשמלת תחרה. שמלות השושבינה לא צריכות להיות שמלת מקסי, תחשוב גם לבחור בשמלה קצרה יותר. זה הגיוני במיוחד אם החתונה היא בקיץ. גם שמלות השושבינה הקצרות האלה הן בצבע מהמם, מאוד במגמה!

שמלות קיץ תחרת סומק לשושבינות

מָקוֹר: @חתונות על ידיך

7. שמלות לבנות ארוכות ואלגנטיות

מערבבים אותו מעט ומפנים אותו. על ידי החלפתו, אנו מתכוונים לשושבינה תלבש לבן והכלה תלבש צבע מסורתי של שושבינה! זה גם פופולרי השנה וכלות רבות בוחרות שזה יהיה שונה. כיום, בנות רבות רוצות להפוך את החתונה למיוחדת ובחירה בשמלת כלה בצבע אחר, לא הלבן באופן מסורתי, הופכת את החתונה שלה לייחודית ולרצונם. אין כללים מוגדרים לשמלות כלה לשושבינות ולכלות, אז קבע את הכללים שלך על ידי לבוש מה שאתה מרגיש בנוח ומסוגנן בו..

שמלות לבנות ארוכות לשושבינות

מָקוֹר: @weddedwonderland

8. שמלות ארוכות, בורגונדיות

שמלות בורדו ארוכות נראות נפלא יקירתי! השמלות האלה סקסיות, מתוחכמות ואלגנטיות. מה עוד אפשר לרצות לחתונה? הם יתאימו לכל מבנה גוף ואנחנו אוהבים את האורך!

שמלות בורגונדי תחרה ארוכה לשושבינות

מָקוֹר: @melissasassinemakeup

9. שמלות סקסיות ושחורות ללא שרוולים

אלה מסוגננות וסקסיות. אין ניחוש שני מי הכלה בתמונה הזו! כמובן שכל בחורה שהיא שושבינה רוצה להרגיש סקסית. השמלה הזו בהחלט תגרום להם להרגיש סקסי ומיוחד ליום. הם נוטפים סגנון משיכה וסגנון תוך השלמת הכלה. הם חסרי גב ומושלמים לחתונת קיץ. להחזיק שמלות שושבינה שחורות תהיה חתונה נצחית ומסוגננת וכאשר תביט לאחור בעוד כמה שנים, תחייך ולא תצטער על דבר!

שמלות שחורות סקסיות ללא שרוולים לשושבינות

מָקוֹר: @חתונה יומן

10. שמלות בצבע ורוד בהיר, ללא גב

ורוד הוא צבע מושלם לשושבינות. כשאתה מסתכל על התמונות האלה, אתה מיד יודע שהן שושבינות. השמלה היא ילדה, נשית וצורחת חתונה. ורוד בהיר הוא צבע מהמם ואפילו יש לו זנב דגים שיתאים לכלה. הוא גם חסר גב שהוא מושלם לחתונות חמות יותר.

שמלות שושבינה בצבע ורוד בהיר

מָקוֹר: @melissasassinemakeup