25 שמלות השושבינה היפות ביותר לאביב

אם היינו נותנים לך שלוש עצות בחיפוש אחר שמלות השושבינות היפות ביותר, אלה היו אלה …

1 – היו תמיד כנים עם השושבינות שלך. אתה לא יכול לפחד לפגוע ברגשותיהם. זה היום הגדול שלך.

2 – קח בחשבון את רגשותיהם. אם יש להם חרדה אמיתית מסגנון לבוש מסוים, הם לא ירגישו בנוח ללבוש אותו. זה יהרוס את התמונות שלך.

3 – וודא שאתה מתכנן מראש ולאחר מכן הרשה לעצמך זמן למשהו להשתבש. מישהו יכנס להריון. תהיה הבחורה ההיא שמורידה או משמינה. מישהו ישנא את השמלה שלו ברגע האחרון.

ככל שתכינו את עצמכם לקראת היום הגדול, כך הסיכוי שיהיה לכם להיות מוכן לדברים שיכולים להשתבש, יגדל. לאף אחד אין יום חתונה מושלם, ודברים קטנים תמיד משתבשים. פשוט ללכת עם הזרם. וכדי לעזור לך למצוא קצת השראה לשמלות השושבינות היפות האלה, מה דעתך על אלה:

1. שמלות פאייטים לא תואמות

מי אמר ששמלות השושבינות שלך צריכות להתאים? תן לכל אחד מהם להראות את האישיות שלו – תן לו מושג גס על איזו שמלה יש לך בראש, אבל תן לו לבחור מה שהוא רוצה.

שמלות שושבינה פאייטים לא תואמות

מָקוֹר: @kleinfeldbridal

תמיד יהיה מישהו שחולק על רעיון הרצועה הדקה כי הוא לא אוהב את הידיים. אז יהיה לך החבר שרוצה חגורת מעט גבוהה יותר. כשיהיה להם החופש לבחור שמלה שתואמת את האישיות שלהם, הם יהיו הרבה יותר מאושרים, וייתכן שתגלה שהם בוחרים משהו טוב יותר ממה שהיית בוחר.

2. שמלות זהב ארוכות + זרי פרחים אדומים

כאשר החברים שלך הם בדיוק זהב – תן להם את הטיפול בזהב עם שמלות השושבינה היפות האלה. מנצנץ ומפואר, זוהי דרך לעשות זהב – צבע שניתן להבחין בו קלות – בצורה הרבה יותר מתוחכמת..

שמלות שושבינה זהובות ארוכות

מָקוֹר: @kleinfeldbridal

גווני הזהב והאדום באמת מחמיאים זה לזה היטב, וגם השושבינות שלך צריכות להרגיש יפות. הם החברים הכי טובים שלך, מגיע להם לנצנץ ולנצנץ גם ביום הגדול שלך. רק קצת, בלי הכלה מבריקה או יוצאת החוצה.

3. שמלות כפריות פרחוניות

השמלות המהממות האלה באמת הן משהו אחר. אנחנו גם מאוהבים במיוחד בשרוולים הקטנים והמקסים שאתה יכול לראות על שמלת הנערה הימנית ביותר. איזה רעיון נהדר לחתונה רגועה ובוהו יותר, ואפשר אפילו להחליף את הבד בתחרה על שמלות רשמיות יותר. זה יעזור להסתיר את “כנפי הבינגו” בצורה מושלמת!

שמלות שושבינה כפריות

מָקוֹר: @יוסווילה

ההמולה של בדים סביב המרכז תעזור להחמיא לכל פיסות שאינן מוצאות חן בעיניכם-מושלם לשושבינות בהריון, או לנשים שטרם קיבלו את גופן לפני התינוק בחזרה. כי, בואו נודה בזה, לאף אחד אין זמן לזה כשיש תינוק חדש לחשוב עליו.

4. שמלות לבנות ארוכות

מה אתה מרגיש לגבי השושבינות שלך לובשות לבן? יכול להיות שזו לא כוס התה שלך כי אתה הכלה. אתה מי שנועד להיות לבן. אבל רגע, לפני שאתם מבטלים את הרעיון לגמרי, הביטו בתמונה הזו:

שמלות שושבינה לבנות ארוכות

מָקוֹר: @bridesjournal

הוא זוחל, נקי, מתוחכם, ויפה לחלוטין. מיד ברור מי היא הכלה, וזה בהחלט מה שאתה רוצה שֶׁלְךָ יום גדול, אך יחד עם זאת, השמלות האחרות האלה הן באמת משהו אחר.

אנחנו רק אומרים … זה לא מבט שאתה יכול להרשות לעצמך לבטל לגמרי.

5. שמלות שחורות ייחודיות

העיצובים המדהימים והמדהימים האלה כל כך עוצרי נשימה, כמעט היינו רוצים שכל החברות שלך היו מתחתנות כדי שנוכל ללבוש אותן באופן קבוע. רצוי שנוכל לקבל אחד בכל צבע הקשת.

שמלות שושבינה שחורות ייחודיות

מָקוֹר: @markbumgarner

שמלות מובנות באמת מכניסות משהו חדש לתמהיל – מודרני, אך קלאסי, הכל באחד. עם שמלות מצטיינות כמו אלה, יהיה עליך לשמור על התוספות והאביזרים הפשוטים. שורת פנינים, אולי? או כמה נעליים פשוט גרועות להפליא?

6. שמלות פסטל + זרי פרחים לבנים

יש משהו מאוד קלאסי ואגדי במראה הזה, כמעט כמו שתצלום החתונה עצמו יכול היה להילקח משנות החמישים או השישים. האם שמת לב גם למכפלת בתחתית השמלות האלה – ארוך יותר מאחור מאשר בחזית. איזה רעיון מצוין, ודרך מושלמת להבטיח שאף חלק מהפרטים היפים של השמלה הזו לא ייעלם מעיניהם.

שמלות שושבינה פסטליות עם זרי פרחים לבנים

מָקוֹר: @bridesjournal

צורתן של השמלות הללו חשובה גם היא-הן מובנות, נמשכות במותן (וזה מחמיא כמעט לכל סוגי הגוף), והתפירה סביב החזה פירושה שהן טובות לחזה גדול וקטנה כאחד. המחשוף מחמיא במיוחד, במיוחד מכיוון שהשיער נשמר פשוט. אין שום דבר שאנחנו לא אוהבים בתמונה הזו, או בשמלות האלה.

7. שמלות ארוכות ואדומות מחוץ לכתף

תחתונים חיוניים לא פחות לכלה כמו לשושבינות, במיוחד אם את הולכת על שמלה שיש לה פרט רצועה יפה, למשל, או שמלת סטרפלס. התחתונים הלא נכונים יהרסו שמלה בעלת מסגרת יפה, ותגרום לגושים ובליטות במקומות שכנראה אינך רוצה אותם.

שמלות שושבינה אדומות

מָקוֹר: שושבינות @dollhousebridesmaids

כשאתם מסתובבים בשמלות שלכם, וודאו כי החברים שלכם מבינים שהם צריכים לבחור את הבחירה הנכונה של הלבשה תחתונה. אולי כדאי לך לקחת אותם לקניות גם בשביל זה.

8. חליפות סרבל. כן או לא?

בגדי ים … בחירה אמיצה לחתונה? אנחנו באמת אוהבים את זה מאוד, וזו בהחלט דרך לעשות את היום הגדול שלכם קצת אחרת. יום החתונה שלך אמור לייצג אותך – האישיות שלך, אהבותיך, אהבתיך והדברים שאתה משתף עם בן זוגך.

שושבינות בחליפות סרבל

מָקוֹר: @twobirdsbridesmaid

אבל זה קשור גם לאנשים שיש לך סביבך – החברים הכי טובים שאתה בוחר לחלוק איתם את היום הגדול שלך. אם הם ירגישו יותר בנוח בחליפת סרבל ולא בשמלות ארוכות וזורמות, למה לא לתת להם לנסות את זה? המראה הזה מהמם, ובהחלט לא היינו מבדרים אותו לפני שראינו את הצילום הזה. אבל מה אתה חושב עכשיו?

9. שמלות אפרסק קצרות

אם יש לך תקציב, הקפד לשוחח עם השושבינות שלך על השמלות שלהן בשלב מוקדם. אתה יכול לשלם עבור השמלות, למשל, שהיא בדרך כלל הגישה המסורתית, תוך האצלת חלק מהעלויות במקומות אחרים.

שמלות שושבינה טול אפרסק קצרות

מָקוֹר: @kleinfeldbridal

החברים הטובים ביותר שלך יכולים לאחר מכן לשלם על האביזרים שלהם – דברים כמו נעליים, תיקים וחתיכות שיער וכו ‘. מה שתחליט לעשות, צטט מוקדם יותר כך שלא יהיו מצבים לא נוחים בהמשך..

10. שמלות קטיפה ארוכות ושחורות

קטיפה היא דבר כה גדול כרגע, ואנחנו לא יכולים שלא לחשוב שלא נרצה יותר מאשר להיות עטוף במספר קטיפה שחור וחצוף. אנחנו בהחלט אובססיביים לשמלות האלה. הם בהחלט היו בולטים!

שמלות שושבינה קטיפה שחורות

מָקוֹר: @natalieannehair

חריץ ברגליים הוא מהלך אמיץ למדי ליום חתונה, אך תמיד ניתן יהיה להתאים אותם לכל חבר. בכל זאת היית רוצה קצת פיצול כדי להשוויץ בנעליים המדהימות האלה!