31 שמלות הנשף היפות ביותר ללילה הגדול שלך

למצוא את השמלות היפות ביותר לנשף יכול להיות עבודה קשה, במיוחד כשאתה לא באמת יודע מאיפה להתחיל. אתה יודע מה הבנות האחרות לובשות, אבל אתה רוצה להתבלט מההמון. אתה רוצה ללבוש משהו שבהחלט מתאים לך, בולט אבל עדיין יפה ומתאים. קשה לדעת איך לעשות את זה כמו שצריך … נכון?

אם אתה רוצה רק את שמלות הנשף היפות ביותר ללילה הגדול שלך, הגעת למקום הנכון. יש לנו 31 עיצובים שאנו חושבים שתאהבו. יש כאן משהו לכולם, ללא קשר לגודל, צורה או סגנון שאתה מחפש.

שמלות הנשף היפות ביותר ללילה הגדול שלך

1. שמלה אדומה עמוקה ארוכה

אחת העצות החשובות ביותר שתשמעו בזמן החיפוש אחר שמלות הנשף היפות ביותר היא להזמין את עצמכם בחנות ממנה אתם הולכים לקנות אותה מוקדם ככל האפשר. הם יצטרכו לקבל את המידות שלך, ותוכל לנסות כמה שמלות שכבר נמצאות כדי לקבל רעיון טוב לסוג הדברים שאתה רוצה. תתקלו גם בכמה עיצובים של שמלות שכבר גיליתם ברשת – סגנונות שלא הייתם חושבים עליהם. בדיוק כמו השמלה הארוכה והאדומה היפה הזו, למשל.

שמלת נשף אדומה ארוכה

מָקוֹר: tumblr.com

2. שמלה שחורה ארוכה

ממש קל לראות שמלה באינטרנט, או על המדף, ולהתאהב בה מיד, אבל עליך לזכור שמה שנראה טוב על הקולב (או על מישהו אחר) לא בהכרח יעבוד לך טוב. הפוך את המטבע – ישנן שמלות שנראות מחרידות על המדף שייראו עליך יפה. תקשיב למה בנות המכירות (או הבנים) אומרות לך. אם הם קוראים לך לנסות את השמלה, פשוט נסה אותה. הם יודעים על מה הם מדברים יותר ממך, ושוב הם עשויים להפנות אותך לכיוון של משהו מהמם שאולי לא חשבת עליו כבר.

שמלת נשף סטרפלס שחורה ארוכה

מָקוֹר: tumblr.com

3. שמלה כחולה כהה אלגנטית

כאשר אתה לובש שמלה מהממת כמו השמלה הכחולה -כהה האלגנטית הזו, עליך להיות בעל ‘השחקן התומך’ הנכון. בכך אנו מתכוונים שאתה צריך את התחתונים הנכונים. סמכו עלינו כשאנחנו אומרים לכם שהתחתונים הלא נכונים הם הדרך המהירה ביותר להרוס לגמרי את צללית השמלה הזו, מכל השמלות הנשמדות היפות ביותר האלה, למעשה.

שמלת נשף ארוכה ואלגנטית בצבע כחול כהה

מָקוֹר: pinterest.com

4. שמלה בצבע תכלת

מה לגבי עיצוב בשני חלקים? אולי לא חשבת על זה כשהתחלת בהרפתקה שלך למצוא את שמלות הנשף היפות ביותר ללילה הגדול שלך, אבל יש משהו מאוד חמוד, ילדה ואלגנטי במיוחד במראה. אם אתה באמת אוהב את הבטן שלך, למה שלא תרצה להשוויץ בה?

שמלת נשף כחולה לתינוק נוצצת בשני חלקים

מָקוֹר: @dressingdreams

5. שמלה ורודה בהירה קצרה

רוב הבנות מתמשכות עם שמלת הנשף שלהן, אז למה שלא תבחר במשהו קצר במקום? השמלה בהשראת הטוטו כל כך יפה ואלגנטית, שהיא לא צריכה אורך ארוך בצד שלה. אתה גם תגלה שהשמלות האלה עובדות טוב מאוד אם חסר לך אורך. בכך אנו מתכוונים שאתה קצת בצד הקצר. אל תדאג, גם אנחנו!

שמלת נשף קצרה ורודה בהירה

מָקוֹר: tumblr.com

6. שמלת טול שחורה ארוכה

אם אתה הולך סטרפלס, זכור כי תצטרך ללכת לקנות חזיה ללא גב. אם אתה די שוקק זו יכולה להיות עבודה קשה, והרצועות השקופות האלה אף פעם לא שקופות כמו שהם מתיימרים להיות. החדשות הטובות הן שאתה יכול להשיג הרבה תחתונים מובנים עכשיו לַעֲשׂוֹת להציע תמיכה כאשר אתה זקוק לה ביותר. הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא לנסות תחתונים שונים מתחת לשמלה – קח אותם איתך כשאתה הולך על האביזרים שלך. אם זה לא עובד, עדיין יהיה לך זמן לקנות משהו אחר.

שמלת נשף טול שחורה ארוכה

מָקוֹר: tumblr.com

7. שמלה לבנה גבוהה

קווים לא אחידים הם עניין ממש גדול כרגע. למרות שהם נראים די מזדמנים בהשוואה, התמונה הזו מראה שאפשר ללבוש אותם גם כשמלות נשף. זה רק מקרה של מציאת המתאימים לך. השמלה הזו ננעצת להפליא במותן, מה שעוזר ליצור קימורים אם אין לך אותם עדיין. מעשי וגם יפה … מי היה מאמין?

שמלת לבן לנשף לבן נמוך

מָקוֹר: tumblr.com

8. שמלת נשף סקסית

בדוק את הכללים לפני שאתה מגיע לנשף שלך בשמלות נשף הכי יפות שיש. הדבר האחרון שתרצה הוא להעיף אותך החוצה עוד לפני שהספקת ליהנות מהלילה. אם אתה רוצה ללכת על משהו די נועז כמו היופי הזה, ישנן דרכים שתוכל לשנות אותו כך שיהיה מעט פחות חושפני. אפשר שתופרת שלך תשים לוח תחרה בצבע מנוגד (או אותו דבר), ותוסיף קצת יותר כבוד לאירוע.

שמלת נשף סקסית ארוכה

מָקוֹר: @בריזברידאל

9. שמלת בורדו ארוכה

לפני שאתה יוצא לציד שלך אחר שמלות הנשף היפות ביותר שכסף יכול לקנות, וודא שאתה באמת מבין את חלק הכסף נחמד ומוקדם. מה התקציב שלך? אנחנו יודעים שאתה רוצה להיראות מיליון דולר, אבל אין צורך אם אמא ואבא שלך יצטרכו להחזיר את הבית שלהם … האם יש? אתה לא צריך להוציא הון קטן על שמלות נשף בימינו, ויש שם כמה חנויות ממש נהדרות, במיוחד באינטרנט, שמציעות מבצעים מדהימים בשילוב עיצובים מהממים.

שמלת נשף תחרה ארוכה בורגונדי

מָקוֹר: tumblr.com

10. שמלת בת ים שחורה

אם יש לך דמות יותר מלאה, שמלה בסגנון חזה או מחוך היא רעיון ממש טוב כדי לשמור על הכל. לא רק שהם יעזרו להכניס אותך למותניים, ויצרו את דמות שעון החול המעוררת קנאה, הם גם יאפשרו מחשוף סדוק. אם זה סוג המראה שאתה מחפש. רק זכור לא להציג יותר מדי בתצוגה. אתה רוצה קלאסה אחרי הכל.

שמלת כדור בת ים שחורה לנשף

מָקוֹר: @dressingdreams