25 תלבושות קז’ואל מסוגננות לאביב 2015

לבוש יכול להיות קשה גם אם אתה רק רוצה מראה פשוט, מזדמן. כולנו כנראה מחזיקים מצרכים כמו ג’קט ג’ינס וג’ינס לבן בארון שלנו, אך לצערי כולנו אולי לא חושבים לשלב אותם יחד.

כדי לתת לך כמה רעיונות מה ללבוש באביב הזה, אספנו 25 תלבושות קז’ואל לגמרי שישאירו אותך נוח ומסוגנן. כי אין דבר טוב יותר מבגד שהוא מסוגנן ובעצם נוח, נכון?

1. מכנס ורוד + סניקרס לבנות

מכנסיים ורודים נעלי ספורט לבנות אביב

מָקוֹר

מזג האוויר באביב יכול להיות הפכפך, לכן הקפד לשמור על מעיל העור שלך על המדף. שכבות היא דרך קלה להיראות אופנתית במיוחד ולהישאר חמים במהלך ימי האביב המוקדמים. אם אתה בוחר במכנסיים צבעוניים, הקפד לשמור על החלק העליון ניטרלי. טי לבן בשילוב עם תיק לבן ונעלי ספורט ירככו את המראה של מעיל וכובע עור שחור.

2. שמלת מקסי + נעלי ספורט

אאוטפיט של נעלי סניקרס של Maxi Dress

מָקוֹר

שמלה נוחה עם שרוולים ארוכים היא חיונית לאביב, וכשהיא לובשת נעלי ספורט לבנות, מעיל ג’ינס וצעיף צבעוני, הופכת לבגד מסוגנן ופשוט. כל התלבושת הזאת נראית מאוד נוחה, נכון? שמלות מקסי עם שרוולים ארוכים בוודאי ישמרו עליך חם, נוח וחמוד. הקפד להחזיק אחד בארון שלך כי הם יכולים להיות רוק בכל עונה.

3. שחור & מעיל ג’ינס לבן +

סוודר לבן מכנסיים שחורים תלבושת אביב קז'ואל

מָקוֹר

לפעמים, אתה רק צריך לשמור על דברים מזדמנים ונוחים במיוחד. נעלי הספורט האלה של אדידס הפכו לטרנד החם ביותר של האופנה (שוב). אנחנו יכולים לראות אותם בכל מקום – מסגנון רחוב ועד מסלולים. לא משנה מה הסגנון שלך, הם יהפכו את כל הארון שלך לקריר יותר. מעיל הג’ינס הוא נצחי, קלאסי וחתיכת השכבות האולטימטיבית בין חורף לאביב. קשרו אותו סביב המותניים והחזירו את שנות ה -90!

4. ג’ינס גבוה +חולצה

אאוטפיט נעלי חולצה של חולצת ג'ינס גבוהה

מָקוֹר

כשאתה מוצא את עצמך בלי מה ללבוש, קח את הג’ינס המותן האהוב עליך ושילב אותו עם חולצה מפוספסת. סיימו את הלוק עם נעלי ספורט לבנות. רוב הנשים מרגישות הכי בנוח ובטוח בעצמן בתלבושות הפשוטות ביותר. הפגינו מעט עור על ידי קשירת חולצה במותן למראה סקסי יותר.

5. סווטשירט + ג’ינס קרוע

תלבושת ג'ינס עם סוודר אפור

מָקוֹר

האביב הוא הזמן הטוב ביותר לנדנד ג’ינס קרוע. שכבו כפתור מתחת לסווטשירט לחום נוסף ביום קריר. המראה הזה לא יכול להיות קל ונוח יותר! החלק העליון יראה נהדר גם בחזית חצאית מידי או מחליק.

6. פסים + ג’ינס סקיני לבן

תלבושת ג'ינס סקיני עם חולצת פסים

מָקוֹר

ג’ינס לבן משתלב בצורה מושלמת עם פסים, הדפסים וג’ינס. אנחנו לא יכולים לחשוב על בגד מושלם יותר לאביב. זה אופנתי, נוח ומורכב מחתיכות שכולנו כנראה מחזיקים. שברו את הגוון הלבן עם מעיל ג’ינס קשור סביב המותניים שלכם. חביב!

7. שמלה שחורה קטנה + נעלי ספורט ורודות

שמלה שחורה קטנה תלבושת מעיל עור כחול

מָקוֹר

אנחנו אוהבים את הרעיון לשלב שמלה שחורה קטנה עם נעלי ספורט ורודות. מעיל העור נראה כל כך טרי בצבע כחול פסטל – מושלם לאביב. זהו בגד כל כך קל לעבור מיום ללילה. פשוט החלף בעקבים ואתה מוכן לצאת לדרך!

8. הדפסה + ג’ינס

תלבושת חולצת ג'ינס מכנסיים הדפסה

מָקוֹר

ג’ינס עדיין אופנתי. אין פלא שכן הוא היה בכל מקום על מסלולי האביב 2015. חולצת ג’ינס היא פריט מצרך שניתן ללבוש בכל עת של השנה. זוהי בחירה מצוינת למעבר בין עונות. בלוגרית אופנה זו שילבה את שלה עם מכנסי הדפס, נעלי ספורט לבנות של קונברס ותיק חמוד בצורת לב בצבע אדום.

9. טרטן + נעלי ספורט

תלבושת קז'ואל של מעיל טרטן לאביב

מָקוֹר

לפעמים עדיין קופא כשהאביב מגיע, לכן הקפדנו לכלול גם תלבושת קז’ואל וחמה. לימים קרירים יותר בחר את המעיל הבהיר ביותר שלך כדי לקבל תחושה של עונה חדשה וחמה שכמעט כאן במלואה.

10. אאוטפיט לבן

כל אאוטפיט האביב הלבן

מָקוֹר

התלבושת הלבנה לגמרי נקייה, פריכה ומושכת את העין לגמרי. בחר בגד לבן אם אתה צריך משהו להאיר את היום שלך. זה ממש עוזר. חגורה חומה יוצרת ניגודיות מעניינת.

11. שחור & תלבושת צהובה

תלבושת אביב שחורה וצהובה

מָקוֹר

אמור ‘שלום, אביב’ בתלבושת השחורה, הלבנה והצהובה המדהימה הזו. בלייזרים ותיקים הם הדרך הקלה להוסיף צבע לכל בגד. הגוון הצהוב הוא תכליתי ומרענן, מכיוון שניתן ללבוש אותו באופן רשמי או כלאחר יד. המראה הזה עוסק בפרטים, אנחנו רוצים להעתיק אותו עכשיו!

12. ג’ינס לבן + חולצת ג’ינס עם שרוול קצר

חולצת ג'ינס עם שרוול קצר בג'ינס לבן

מָקוֹר

חולצת ג’ינס עם שרוולים קצרים נראית מגניבה להפליא כשהיא משולבת עם מצרכים קפיצים כמו ג’ינס סקיני לבן וספדרילים נוחים. אנחנו אוהבים במיוחד את הפופ של הצהוב. קלאץ ‘או תכשיט מודגש וצבעוני אחד יכול לעשות פלאים!

13. שרוולים ארוכים + מכנסי ג’ינס

חולצת ג'ינס עם חולצת שרוולים ארוכה

מָקוֹר

מכנסי ג’ינס קצרים, כפתור ססגוני וזוג אספריל תחרה יוצרים מראה אביבי נקודתי. החולצה מכופתרת בדיוק במידה הנכונה.

14. בלייזר שחור + מכנסי ג’ינס קצרים

מכנסי ג'ינס בלייזר שחורים

מָקוֹר

תחילת האביב בדרך כלל חם מספיק לרגליים יחפות אך עדיין קריר מספיק כדי ללבוש את הבלייזר, הז’קט או הקרדיגן האהובים עליך. חבר את שלך עם חולצת טריקו פשוטה, ג’ינס ג’ינס קצר, נעלי ספורט של קונברס ותיק הדפס נמר.

15. ג’ינס כתפיים + מגפונים

רעיון תלבושת קז'ואל של מכנסי ג'ינס

מָקוֹר

ג’ינס כתליה, חולצת טריקו שחורה וכובע יוצרים מראה מגניב מושלם. במקום עקבים, דירות או נעלי ספורט, הוסיפו זוג מגפונים למראה. מכנסי ג’ינס מתלים הופכים לאט אבל בטוח לאביב הזה חייב להיות. האם היית מטלטל אותם?

16. צבא ירוק + פאייטים

אאוטפיט אביב אביזרי זהב ירוק צבא

מָקוֹר

אנחנו לא יכולים לקבל מספיק מהמראה הזה! מכנסיים קצרים אלה נראים נהדר עם חולצה ירוקה צבאית ואביזרי גמלים. הכניסו את התלבושת עם להיט (או כמה!) של פאייטים מזהב. ניתן לשלב את החולצה עם מכנסיים קצרים או חצאית ועקבים למראה לילה מדהים. צבא ירוק היה בכל מסלולי האביב ואנחנו אוהבים את זה!

17. מעיל תעלה ארוך + מכנסי ג’ינס + סניקרס

מעיל תעלה ארוך תלבושת אביב קז'ואל

מָקוֹר

כשאתה מחבר מעיל טרנץ ‘בסגנון קימונו עם זוג נעלי ספורט, אתה מקבל שילוב מושלם של מצרכים מהודרים וספורטיביים. אין שום דבר במראה הזה שאנחנו לא אוהבים! מעילי תעלה הארוכים האלה יצצו בכל מקום באביב. הם קלים ומרופדים מה שהופך אותם מושלמים למזג אוויר חם.

18. ג’ינס + נעלי ספורט אספדריל

אאוטפיט אביב נוח

מָקוֹר

חולצה לבנה עם ג’ינס היא מראה קלאסי ומגניב. כדי שזה יהיה פחות ‘משעמם’, האיר את המראה בעזרת קלאץ ‘או תיק תוססים ושפתיים אדומות וחושניות.

19. ג’ינס אפור + בלייזר לבן

בגד ג'ינס אפור בלייזר לבן

מָקוֹר

הבלוגר הזה הלך על בגד פשוט אך אופנתי מאוד. החלף את הסנדלים בעקבים ויש לך מראה מושלם בלילה. כל כך פשוט, אבל כל כך מגניב.

20. ג’אמו קאמו + בלייזר שחור + קונברס

בגד בלייזר שחור מקאמו ג'ינס

מָקוֹר

ג’ינס הסוואה יגרום לך להתבלט בהמון. קאמו אולי נראה קשוח וגברי מדי לאביב אבל כשהוא מעוצב נכון, הוא תוספת נהדרת לכל לוק! שכבו את התלבושת עם בלייזר שחור כדי שיתאים לימים קרירים יותר.

21. אאוטפיט ספורטיבי

שמלת שרוול ארוך אאוטפיט של נעלי ספורט

מָקוֹר

אנחנו אוהבים עד כמה השמלה האפורה הזו מגניבה עם נעלי ספורט של נייקי. אם אתה לא ממש מוכן ללכת עם רגליים חשופות, אנו מציעים חותלות או טייץ מעור שחור.

22. פסים + תיק אדום

בגד ג'ינס ג'ינס של בלייזר

מָקוֹר

יש משהו כל כך קל ומסוגנן בזוג ג’ינס, טי פסים פשוט ובלייזר כחול כהה. תיק אדום באמת מאיר את כל הלוק.

23. בלייזר מפוספס + סניקרס

בגדי ג'ינס פסים של בלייזר מפוספס

מָקוֹר

כל מה שצריך זה מכנסיים קצרים, חולצת טריקו פשוטה ובלייזר מפוספס ליצירת מראה אביב מגניב שמעוצב ונוח. אם אתה חובב המראה המונוכרומטי, אתה תאהב את התלבושת הזו!

24. מעיל עור + מכנסי ג’ינס

בגדי ג'ינס מעיל עור

מָקוֹר

המראה הקלאסי הופך להיות עצבני רק על ידי הוספת מעיל עור שחור. שום דבר לא נראה יותר קז’ואל מזוג ג’ינס קצר בשילוב חולצת טריקו לבנה קלאסית. מראה כל כך פשוט ומסוגנן!

25. טי טי שחור + ג’ינס

ג'ינס בגוון סקיני ג'ינס בגד ים

מָקוֹר

חדשות אלוהים לכפות הרגליים שלנו – נעלי התעמלות הן טרנד אופנתי אביבי חיוני. אתה יכול אפילו לשלב אותם עם התלבושות הכי יפות שלך.