31 תלבושות חורף אופנתיות להעתיק עכשיו

תמיד קשה לבצע את המעבר הזה בין ארון הקיץ לחורף שלך, אבל עם תלבושות החורף האופנתיות האלה, אולי אפילו תמצא שתוכל להשתמש ברוב מלתחת הקיץ בבירור גם בחודשים הקרים.!

הצצה ל -31 המראות המסוגננים האלה אם אתה צריך יד קטנה להיכנס לתנופת העניינים!

1. אופנת פרווה מלאכותית

מקור: lauraherder.blogspot.com.es

מָקוֹר: lauraherder.blogspot.com.es

פרווה מלאכותית הייתה בכל רחבי המסלול לקולקציות חורף 2015 ושמות גדולים כמו דיור, פנדי, ראלף לורן וסלין כולם התנדנדו במראה החורף הנהדר הזה. תלבש מעיל בצבע פסטל על ג’ינס שחור וטי שירט בסגנון רוק ויש לך מראה חריף ומתקתק בו זמנית.

2. אפוד פרווה מלאכותית

מקור: caraloren.com

מָקוֹר: caraloren.com

אם מעיל פרווה מלאכותית מפחיד אותך מעט, טבול את בהונותיך במים על ידי הוספת אפוד פרווה מלאכותית על החלק העליון של התלבושת שלך. המראה הזה מושלם לחגים הקרובים, נכון?

3. צווארון פרווה מלאכותית

מקור: fashionhippieloves.com

מָקוֹר: fashionhippieloves.com

למראה חכם, פשוט הוסיפו ז’קט עם צווארון פרווה מלאכותית. אתה עדיין עומד בקצב הטרנדים של חורף 2015 אך יחד עם זאת שומר אותו קלאסי, אלגנטי ופשוט. התאמת הנעליים שלך לפרווה שלך תעזור גם להפוך את המראה ל’פופ ‘.

3. וולי חורף

מקור: marybellworld-marybellworld.blogspot.ru

מקור: marybellworld-marybellworld.blogspot.ru

מי אמר שקפיצה בשלוליות מיועדת רק לילדים? “מגפי וולי” או מגפי גומי מגיעים כעת בכל צבע ועיצוב שאפשר לחשוב עליהם להקל עליהם מאי פעם להחליק אותם באופן היומיומי שלך. שמור על דברים פשוטים על ידי התאמת המגפיים לאאוטפיט שלך ויש לך מראה מעשי וחמוד כאחד. מה עוד אפשר לבקש?

4. כיפה אדומה

מקור: mitacondequitaypon.com

מקור: mitacondequitaypon.com

המראה הזה מושלם לחורף 2015 ומשלב שני דברים שהם במגמה מאוד – הצבע האדום והשכמייה! שניהם הוקדשו סביב המסלולים על ידי כמעט כל המעצבים הגדולים. צור צוות משולב עם נעליים ושכמייה תואמות עם כמה ג’ינס רגיל ויש לך מראה מהיר במיוחד שהוא אלגנטי וקלאסי כאחד. אתה יכול אפילו לזרוק כובע גם אם זה אופציונלי.

5. אמיץ & חָגוּר

מקור: littleblackcoconut.com

מָקוֹר: littleblackcoconut.com

חגורות גדולות היו בכל קולקציות חורף 2015 ואם אתה מנסה אחת בפעם הראשונה, שמור על דברים פשוטים על ידי לובש שכמייה או צעיף גדול והשתמש בחגורה שלך כדי לשמור אותה במקום. מושלם לימים בהם הוא לא מספיק חם למעיל אך לא קריר מספיק לשום דבר.

6. זה דבר קייפ

מקור: frau-eismann.com

מָקוֹר: frau-eismann.com

זהו מראה לידה אך בהחלט לא נראה כזה! הכובע הצנוע הוא הדרך הפשוטה ביותר להתכסות לקראת החורף והיא נראית סופר מסוגננת. בנוסף עם שכמייה, אתה יכול ללבוש אותה לא משנה כמה אתה גדול אז זה בהחלט רעיון מצוין אם אתה בהריון או מתכנן להיכנס להריון בקרוב! שכמייה יכולה להיות החבר הכי טוב שלך!

7. סריגים נוחים

מקור: tecuentomistrucos.com

מָקוֹר: tecuentomistrucos.com

אתה בהחלט לא יכול להתגבר על העטיפה החמה כאשר מגיע מזג האוויר הקר ואיזו דרך טובה יותר מאשר עם הסוודר הגדול, הנוח והרך ביותר שבבעלותך? חבר את זה עם החצאית הכי חמודה שלך, גרביונים מובלטים (כמו היפות הנקודתיות האלה) ומשאבות קטנות וחמודות למראה חמוד במיוחד אך חם בו זמנית!

8. שכבו אותו

מקור: trendyshopperblog.com

מָקוֹר: trendyshopperblog.com

הדרך הקלה ביותר להתחמם היא לשכב את הבגדים שלך, אז למה לא לעשות בדיוק את זה בחורף? שמור על הג’ינס והטיז עם נעלי ההתעמלות שלבשת הקיץ ושייך אותם לסוודר סלוגן חמוד וגם קרדיגן שמנמן גדול למעלה. המראה הזה רק מראה לך כמה פשוט לבחור באמת בארון החורף שלך.

9. קפלים מושלמים

מקור: daretodreambysil.com

מָקוֹר: daretodreambysil.com

קפלים היו בכל רחבי המסלול לחורף 2015 והדרך הקלה ביותר ללבוש אותם מוצגת כאן-חצאית פשוטה וקפלה שחורה עם חלק עליון פשוט בצורת אדום. למעשה אתה יכול ללכת על כל צבע שאתה רוצה אבל ככל שחגיגי יותר כך ייטב! חבר את כל זה עם גרביונים שחורים כדי לשמור על הסיכות שלך חמות וחמות ויש לך תלבושת מוכנה לחורף. תמיד תוכל להחליף את החלק העליון של הקרוסאובר לכל מספר אפשרויות-סוודר חמוד, טי בסגנון סלעי או אפילו חולצת צווארון לבנה. האפשרויות אינסופיות.

10. החבר ז’אן חלומות

מקור: ledressing-a-paillettes.com

מָקוֹר: ledressing-a-paillettes.com

אתה עדיין יכול ללבוש את הג’ינס של החבר שלך לחורף, אבל במקום לשלב אותם עם חולצה קטנה וחמודה וכמה עקבים קטלניים, חבר אותם עם מגפיים סופר מגניבים ושילוב סוודר פשוט ונוח. זה שומר על דברים מזדמנים ואם מזג האוויר צריך להיות גרוע, לא תוכלו להחליק בקרח בזוג סטילטו של ארבעה אינץ ‘. הרבה יותר מעשי וסופר מגניב לאתחול!