21 תלבושות חמודות לקיץ 2015

אם נמאס לך מאותן התלבושות שאת לובשת יום אחרי יום, אתה לא לבד. במהלך הקיץ, חם מדי מכדי להעלות כמה רעיונות לאאוטפיט חמוד. אנחנו רוצים להיראות מסוגננים, אבל אנחנו גם רוצים שיהיה לנו נוח ולהישאר קרירים. לעתים קרובות, קשה מדי להמציא בגד העונה על כל הדרישות הללו.

תלבושת הקיץ האהובה עליך היא כנראה ביקיני כשאתה חי בקיץ לא זהיר ומרגיע על החוף או בריכת השחייה … ושותה קוקטייל קר, כמובן. אם אין לך מזל לבלות את כל הקיץ בביקיני, תזדקק לכמה רעיונות לאאוטפיט. אספנו 21 תלבושות חמודות ונוחות שבוודאי יעניקו לכם השראה בארון הקיץ. בדוק אותם למטה!

1. חולצה לבנה ומכנסיים קצרים

חולצה לבנה ומכנסיים קצרים

מָקוֹר: trendytaste.com

הלבן הוא הצבע החם ביותר של הקיץ. לרבים מאיתנו קשה להסיר ‘לבן על לבן’ בעונה הקרה, אך במהלך האביב והקיץ אנו מגיעים לחתיכות לבנות יותר ממה שצריך. יש בזה משהו שאנחנו לא יכולים להתנגד לו.

כיסויי ראש וטורבנים הם אחד מאביזרי הקיץ האהובים עלינו. לא רק שהם נראים טוב, הם גם אידיאליים לאילוף שיער קיץ מקורזל. כמו כן, הם דרך קלה להוסיף פופ של צבע למראה מונוכרומטי.

2. אאוטפיט ניאון + עקבי עירום

תלבושת ניאון + עקבי עירום

מָקוֹר: miaventuraconlamoda.com

שמלה בהירה בעיצוב מעניין בשילוב עם תיק באותו צבע היא אחת השילובים הקלים ביותר לימי הקיץ החמים, ובכל זאת, היא נראית מושלת לסתות. צבעי ניאון הם בחירה מושלמת אם אתה רוצה שישימו לב אליך בקהל. חבר את קטעי הניאון שלך עם עקבים עירומים, סנדלים או דירות כדי להימנע מלראות כמו שחקן קרקס.

3. חצאית אפורה + צמרת סרוגה

חצאית אפורה + צמרת סרוגה

מָקוֹר: thebeautybybel.com

אם עדיין לא עשית זאת, זה הזמן המושלם להצטייד במלתחת הקיץ שלך עם פרחי פרח, זהב וניאון. מהו קיץ ללא צבעים ותלבושות מהנות, נכון? חולצות החיתוך עדיין נמצאות בעונה זו (הארא!) ואנחנו אוהבות את הטרנד החמוד הזה. כשהם נעשים נכון, הם נראים מתוחכמים וסקסיים בו זמנית. חולצות הסרוגה מוכיחות להיות להיט גדול הקיץ. הם מושלמים לאותם ימים חמים, חמים וחמים, מכיוון שהם קלילים וקלילים.

4. מכנסי פרחים + עקבי ניאון

מכנסי פרחים + עקבי ניאון

מָקוֹר: withorwithoutshoes.com

הוסף פרץ ניאון לתלבושת הקיץ שלך על ידי תיאום הנעליים לארנק שלך. הטריק הקל הזה יגרום לכל בגד לפוצץ. כל התלבושת הזו זועקת קיץ!

מכנסי פרחים הם מרכיב עיקרי של הקיץ. הם בחירה טובה לכל אירוע אך לפעמים נראה שקשה לעצב אותם. הדרך הטובה ביותר לעצב אותם היא עם עליוניות פשוטות בצבעים ניטרליים. אתה פשוט לא יכול לטעות בזה!

5. חולצת טריקו לבנה + חצאית ניאון

חולצת טריקו לבנה + חצאית ניאון

מקור: just-coco.com

חבר את חצאית הניאון שלך עם נייטרלים לבנים או בהירים כמו אפרסק או שנהב. הניגוד בין הצבעים האלה נראה מודרני ורענן – מושלם לקיץ! גוון האלמוגים הניאון הזה נראה מדהים עם שיזוף.

תכשיטי הצהרות הם חובה במהלך הקיץ. שכח מחתיכות הזהב האהובות עליך, העונה עוסקת בתכשיטי השבט. תכשיטים מסוג זה ממש קלים ללבוש, הם הולכים עם לבוש מזדמן ולבוש.

6. תלבושת עסקית לקיץ

תלבושת עסקית לקיץ

מָקוֹר: pinkpeonies.com

אנחנו אוהבים את הרעיון ללבוש את הצבעים המדהימים האלה יחד. כשהן נלבשות בנפרד, החלקים האלה מגניבים ומרעננים בעדינות, כך שיהיה טוב שיהיה משהו דומה בארון הבגדים שלך. אנו קוראים לכם לחלוטין להעתיק את התלבושת הזו לאירוע המיוחד הבא שלכם או לפגישת עסקים.

קשירת החולצה שלך לקשר יכולה באמת לשנות את המראה של התלבושת כולה. אם יש לך שרירי בטן, אתה מוזמן להראות מעט עור.

7. שמלת תחרה לבנה + כובע קש

שמלת תחרה לבנה + כובע קש

מָקוֹר: sincerelyjules.com

אם עדיין אין לך שמלת תחרה לבנה, זה הזמן הנכון לקנות אחת. זהו פריט הכרחי במהלך הקיץ מכיוון שהוא קליל, נוח ונוח לכל אירוע. אתה יכול לשלב אותו עם דירות, נעלי עקב, כפכפים, סנדלי גלדיאטורים וכו ‘. למעשה, אין כללי אופנה לעקוב אחרי עיצוב שמלת תחרה לבנה. אתה יכול לעצב אותו איך שאתה אוהב!

8. רומפר תחרה + כחול & פרטים חומים

תחרה רומפר + כחול & amp; פרטים חומים

מָקוֹר: dulcecandy.com

חולצות הן מראה לוהט העונה. הם קטע מושלם לנצח את חום הקיץ. שליטה במראה לובשת שלך עם אביזרים חומים וכחולים. סנדלים וחגורה חומים מוסיפים נופך אידיאלי של כפרי למראה הרומנטי הזה. החובבים מתאימים לכל אירוע ממש, מפסטיבלי מוזיקה ועד לילה בעיר.

9. מכנסי ג’ינס + חולצת תחרה

מכנסי ג'ינס + חולצת תחרה

מָקוֹר: theblondesalad.com

המראה מגניב, מזדמן וללא מאמץ. מה שאנחנו הכי אוהבים בתחרה לבנה הוא שזה כל כך תכליתי ורומנטי. כמו כן, תחרה הייתה אופנתית לנצח וכנראה שלעולם לא תצא מהאופנה. חולצות תחרה נראות הכי טוב כשהן משולבות עם תחתוני ג’ינס.

10. מכנסיים תחרה + חולצת ג’ינס

מכנסיים תחרה + חולצת ג'ינס

מָקוֹר: seamsforadesire.com

תחבר חולצת ג’ינס ומכנסיים קצרים תחרה, ובוודאי שיהיה לך אאוטפיט סופר טרנדי ונוח ללילות הקיץ החמים. כפי שכבר אמרנו, ג’ינס בשילוב עם תחרה הוא שילוב קיץ חסין טפשים. תעל את טרנד הניאון עם זרוע מלאה של צמידים בהירים (מה שנקרא ממתק זרועות או מסיבת זרוע). הם לא יפגעו באף בגד.