21 תלבושות עבודה קלות ואופנתיות לאביב

רובנו מבלים זמן רב בעבודה ולכן התלבושות שאנו בוחרים לשבוע העבודה חשובים. בדיוק כפי שאנו עושים עם בגדי הקז’ואל שלנו, עלינו להחליף את בגדי העבודה כך שיתאימו לעונה. עכשיו האביב התחיל, טרנדים חדשים כאן ותלבושות העבודה שלנו יהפכו להיות בהירות יותר. כדי לתת לך כמה רעיונות מה אתה יכול ללבוש העונה מצאנו 21 מבגדי העבודה האביביים הטובים ביותר שישאירו אותך נראה מסוגנן במשרד.

1. תלבושת עבודה לאביב

תלבושת העבודה הראשונה שאנו רוצים להראות לכם היא חולצה לבנה ושילוב מכנסיים ניטרליים. חולצה לבנה ורעננה תעדכן באופן מיידי את הלוק שלך לעונה. אתה יכול ללבוש חולצה לבנה עם כל דבר, החל מחצאית עיפרון שחורה ועד מכנסיים מחויטים, כך שזו אחלה פריט שיש לך בארון. מכיוון שאביב, נסה ללבוש את החולצה שלך במכנסיים בהירים כמו אלה.

תלבושת עבודה יוקרתית לאביב

מָקוֹר: @coco_pearl_star_fish

2. שמלת תחרה לבנה

אם אין לך קוד לבוש קפדני לעבודה אבל אתה עדיין רוצה להיראות חכם, תוכל לבחור תלבושת כמו זו. כאן יש לנו שמלת תחרה לבנה ויפה לבשה עם חגורה חומה. זהו מראה יפה שיתאים לכל אחד. אתה יכול ללבוש בגד כזה עד האביב והקיץ.

רעיון תלבושת לשמלת תחרה לבנה

מָקוֹר: @סטיילייטס

3. קולות אביב וחולצה

האביב הוא הזמן המושלם להתנסות בצבעים בהירים ובסגנונות שונים. התלבושת הבאה שלנו כוללת קולוטים ורודים בהירים שחבושים עם חולצה כחולה ועקבים. זהו מראה סופר מסוגנן שיהיה בחירה מצוינת למי שצריך להיראות מקצועי וחכם אבל יכול גם ללבוש מה שהוא אוהב. אתה יכול ללבוש חולצות עם חולצה לבנה ואפשר אפילו ללבוש בגד כזה למשקאות אחרי העבודה.

תלבושת אמא אופנתית לעבודה

מָקוֹר: @ולריאליפובצקי

4. רעיון תלבושת עבודת אביב תוססת

להאיר את שבוע העבודה שלך עם בגד צבעוני כמו זה. הגברת האופנתית הזו לובשת ז’קט ורוד תוסס עם חולצה לבנה ומכנסיים מעוצבים. יש כל כך הרבה מכנסיים מודפסים שמתאימים לכל סגנון. אם הז’קט הוורוד אינו בשבילך, בחר צבע המשמש בדוגמת המכנסיים שלך ובחר מעיל בגוון דומה. כך התלבושת שלך תהיה בהירה אך מתואמת.

תלבושת עבודת אביב ורודה ופרחונית

מָקוֹר: @emiliechimene

5. חליפת פסים קלה לעבודה

חולצות פס כחול ולבן פופולריות מאוד במהלך האביב והקיץ. רעיון התלבושת הבא שלנו הגביר את משחק הסגנון וכולל חליפת פסים. חליפת פס כחול ולבן היא חכמה, מסוגננת ומושלמת לאביב. אתה יכול ללבוש עם חולצת טריקו למראה מקצועי אך נינוח או ללבוש עם חולצה.

תלבושת פסים בהירים לעבודה

מָקוֹר: @ולריאליפובצקי

6. חצאית לבנה וחולצה בהירה

חצאיות חוזרות לאור הזרקורים לאביב ולקיץ. להלן דוגמה כיצד ללבוש חצאית לעבודה. התלבושת כוללת חולצה בהירה עם חצאית עיפרון לבנה. זהו בגד פשוט ושיקי שיהיה מושלם למשרד. אתה יכול ללבוש חצאית לבנה עם כל חולצה, אתה יכול אפילו להוסיף גם מעיל.

רעיון תלבושת של אביב חצאית לבנה

מָקוֹר: @kubicka_monika_

7. תלבושת עבודה נייטרלית אלגנטית

במהלך האביב והקיץ, אתה יכול לזרוק את המכנסיים השחורים הארוכים ולבחור מכנסיים כאלה במקום. תלבושת זו מורכבת ממכנסיים ניטרליים באורך ¾, נעליים ניטרליות וז’קט אפור קל משקל. אתה יכול ללבוש מכנסיים באורך ¾ בכל צבע ובכל חולצה.

תלבושת נייטרלית אלגנטית לעבודה

מָקוֹר: @ruttenstephanie

8. סוודר וחצאית חמודים למשרד

דרך קלה לעדכן את מראה העבודה שלך היא על ידי שינוי החלק העליון שלך. אתה יכול ללבוש את החצאית או המכנסיים השחורות הרגילות שלך אך עם עליון מעוצב וחמוד. התלבושת הבאה שלנו כוללת חצאית שחורה עם סוודר שחור ולבן. זהו מראה מדהים שייראה נהדר במשרד.

תלבושת עבודת אביב מונוכרומטית

מָקוֹר: @סטיילייטס

9. מעיל לבן פשוט ומעוצב ומכנסיים שחורים

אם אתה רוצה להיראות אופנתי ללא מאמץ בעבודה, אז התלבושת הבאה יכולה להיות מושלמת. התלבושת כוללת ז’קט לבן, עליון לבן, מכנסיים שחורים ונעליים ניטרליות. אתה יכול להתכונן לעבודה בחיפזון עם בגד כזה כי תדע שזה נראה מסוגנן. ניתן גם לערבב בגדים כמו זה עם פריטים אחרים.

מעיל לבן פשוט ומעוצב ומכנסיים שחורים לעבודה

מָקוֹר: @fasshion__trends

10. תלבושת עבודה לשמלה לבנה שיקית

כדאי לשקול ללבוש שמלה לעבודה. שמלות הן חלק אחד שקל ללבוש. שמלה לבנה מושלמת לאביב ולקיץ. אתה יכול ללבוש אותו עם עקבים או סנדלים, אולי אפילו עם בלייזר חכם. אפשר לחשוב גם על שמלות בצבעים אחרים.

רעיון אאוטפיט לשמלה לבנה אופנתית לעבודה

מָקוֹר: @kossmannfashion