23 תלבושות חמודות להריון ששווה להעתיק

11. חליפת קיץ וגלאם

מוקדם יותר בפוסט הצגנו חליפת סרבל. אם אהבת את הרעיון הזה, אז אתה צריך לראות את התלבושת הבאה. כאן יש לנו עוד סרבל אבל זה גוון צהוב בהיר ואובזר אותו עם חגורה חמודה. זה רק מראה כיצד אתה יכול להשתמש בבגד כמו חליפת סרבל כדי ליצור כל כך הרבה מראה שונה. זהו בגד זוהר וקיצי שיתאים לכולם.

חליפת קיץ וגלאם

מָקוֹר: @sivanayla

12. אאוטפיט הריון שיק

רעיון התלבושת הבא הוא אופנתי, קלאסי, נוח וקל ללבוש. האאוטפיט כולל ג’ינס קרוע, עליון פשוט ומחמם גוף של חיל הים. אנחנו אוהבים את הגוף מחמם יותר כי הוא מחזיק אותך נעים, אבל הוא לא מגושם כמו מעיל ואלו מושלמים לימים קרירים. זהו רק מראה קז’ואל ומסוגנן המושלם לאירועים נינוחים יותר. תוכל למצוא את פרטי התלבושת והיכן ניתן לרכוש כל יצירה בעמוד למטה.

תלבושת הריון אופנתית

מָקוֹר: @inspiredfashionfinds

13. חצאית וחולצת טריקו מסוגננת

לאחר מכן, יש לנו מבט נמר נוסף להראות לך. הפעם אמא לעתיד לובשת חולצת טריקו שחורה עם חצאית בהדפס נמר ונעלי ספורט. זה בגד כל כך חמוד ומסוגנן. אתה יכול לשחזר את התלבושת הזו או להעניק לה אווירה אדג’רית יותר על ידי לבישה עם מעיל עור מלאכותי. ניתן לקנות חצאיות בהדפס נמר וחולצות שחורות באינטרנט ויהיו גם סגנונות שונים של חצאית.

חצאית וחולצת טריקו מסוגננת

מָקוֹר: @אמברלנקסטר

14. רעיון תלבושת יולדות חמוד ונוח

צריכים בגד קז’ואל חמוד ונוח? אם כן, הרעיון הזה יכול להיות מושלם עבורך. התלבושת כוללת חולצת טריקו שחורה, ג’ינס, קרדיגן ונעליים שטוחות. אנחנו אוהבים כמה זה פשוט, מסוגנן וקל ללבוש. אלה פריטי מפתח שיש בארון שלך מכיוון שאתה יכול לשחזר את התלבושת הזו ואתה יכול ללבוש כל פריט עם בגדים אחרים. הקרדיגן באמת יוצר הצהרה עם ההדפס הייחודי שלו והוא זמין ב- Happy Creek Chíc.

רעיון תלבושת יולדות חמוד ונוח

מָקוֹר: 17. ברדילי

15. שמלה שחורה קטנה

אחת התלבושות שאנו הגברות אוהבות ללבוש היא שמלה שחורה קטנה. לאחר מכן, יש לנו תלבושת שמראה כיצד ללבוש LBD בזמן ההריון בסטייל! אמא לעתיד לובשת שמלה שחורה באורך בינוני עם עקבים שחורים ושרשרת כסף. כפי שאתה יכול לראות, היא נראית כל כך אופנתית ואלגנטית. יש הרבה שמלות הריון שחורות קטנות ברשת ואלה נהדרות להחזיק בארון לאירועים שבהם אתה רוצה להתחפש ולהיראות זוהר.

שמלה שחורה קטנה

מָקוֹר: @_megankristine

16. אאוטפיט נייטרלי עם סוודר והתלקחויות

אם אתה אוהב צבעים ניטרליים ותלבושות מינימליות מסוגננות, עליך לבדוק זאת. התלבושת כוללת חולצה לבנה ומכנסיים מתרחבים בהירים. זה נראה כמו בגד כל כך נוח. זהו עוד מראה קל ללבוש שהוא אופנתי והוא יתאים לכולם. אתה יכול למצוא חולצות ומכנסיים דומים באינטרנט.

תלבושת ניטראלית עם סוודר והתלקחויות

מָקוֹר: @troppo.incinta

17. תלבושת הריון לרוקנרול

שחרר את אפרוח הרוק הפנימי שלך עם תלבושת ההריון העצבנית הזו. אמא זו לובשת חצאית מידי עם סנדלים וחולצת טי של רולינג סטונס. זה מראה כל כך אופנתי ואתה יכול לשחזר את זה או לנסות חצאית מידי אחרת עם חולצת טריקו אחרת. אתה יכול לבדוק את פרטי התלבושת והיכן לקנות את החלקים בעמוד למטה.

תלבושת הריון לרוקנרול

מָקוֹר: @guiltfreestylemom

18. אאוטפיט לבן עם חולצת סטייטמנט

הרעיון הבא חמוד ומסוגנן. כאן יש לנו תלבושת לבנה כולה עם חולצת סטייט. הלוק כולל רצים לבנים, עם חלק עליון ונעלי ספורט. זה רעיון כל כך אופנתי וזה יהיה מושלם לקיץ. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות בגד כל לבן דומה בלי החולצה. כך או כך, התלבושת שלך תיראה מהממת.

אאוטפיט לבן עם חולצת סטייטמנט

מָקוֹר: @sammyearles

19. שמלת סוודר גדולה מדי

מוקדם יותר בפוסט הצגנו שמלת סוודר. אם אהבת את זה, אז אתה צריך לראות את התלבושת הבאה. כאן יש לנו עוד שמלת סוודר אבל זו גדולה מדי, היא בגוון כהה ולובשת נעלי ספורט. כפי שאתה יכול לראות, אתה יכול ללבוש שמלת סוודר עם בגדים ואביזרים שונים ליצירת מראה שונה. אתה יכול לקנות שמלת סוודר אחת וללבוש עם מגפיים ונעלי ספורט כדי ליצור את שתי התלבושות המופיעות ברשימה זו.

שמלת סוודר גדולה מדי

מָקוֹר: @troppo.incinta

20. רעיון תלבושת אופנתי להריון

התלבושת הבאה מושלמת לאמהות לעתיד הטרנדיות. התלבושת כוללת ג’ינס, חולצה לבנה, אפוד בורדו, נעליים ואביזרים מסוגננים. לוח הצבעים המשמש הוא מהמם והאפוד הוא חתיכה מחויטת אך קלה ללבישה. זה יהיה מראה נהדר לסתיו ואתה יכול ללבוש תלבושת דומה לכל אירוע. לבשי את האפוד עם ג’ינס שחור ותקבל מראה רשמי יותר.

רעיון תלבושת אופנתי להריון

מָקוֹר: @mha_image

21. מכנסי ג’ינס

לאחר מכן, יש לנו בגד סופר חמוד וזה אחד הלוקים האהובים עלינו! כאן יש לנו אמא לעתיד, שלובשת מכנסי ג’ינס עם גפה עליונה פרחונית וצעיף מסוגנן בשיערה. זהו מראה קז’ואל וקל ללבוש והוא יהיה מושלם לאביב ולקיץ. מכנסי הגה נוחים וניתן לרכוש אותם בצבעים שונים. אתה יכול ללבוש בגדי ים עם כל חלק עליון.

רעיון התלבושת של מכנסי ג'ינס לנשים בהריון

מָקוֹר: @inesstagram

22. שמלה ארוכה וחולצת טריקו

אופנה בהשראת שנות ה -90 חוזרת ובשביל הבא יש לנו דרך מסוגננת ללבוש את הטרנד אם את בהריון. מראה זה כולל את שילוב החולצה והשמלות הקלאסי של שנות ה -90. חולצת הטריקו שחורה ולשמלה דוגמת הדפס נמר. אנחנו אוהבים את הצבעים והשמלה הארוכה מהממת. אתה יכול ללבוש מראה דומה או שאתה יכול לנסות כל שמלה וחולצת טריקו כדי ליצור תלבושת לידה אופנתית משנות ה -90.

שמלה ארוכה וחולצת טריקו

מָקוֹר: @chloe__huds

23. תלבושת Vibes Good

התלבושת האחרונה שיש לנו להציג היא די קייצית ומהנה. אמא זו לובשת מכנסי פסים בהירים עם חולצת טריקו טובה. זהו תלבושת מסוגננת, חיובית וצבעונית. אם אתה רוצה לשחזר את הלוק, תוכל למצוא את המכנסיים וחולצת הטריקו בבוטיק סואל. חולצת הטריקו תיראה מדהימה גם עם ג’ינס ונעלי ספורט, כך שישנן דרכים שונות ללבוש תלבושת דומה.

תלבושת Vibes טובה

מָקוֹר: @chloe__huds

אנו מקווים שקיבלת השראה מתלבושות ההריון החמודות האלה!