23 תלבושות המסיבה הלבנות המדהימות לנשים

הוזמנת למסיבה עם קוד לבוש לבן או אולי אתה רוצה בגד קליל ושיקי לבילוי לילי? אם כן, אנחנו רוצים לעזור, מצאנו 23 מהאאוטפיטים הטובים ביותר למסיבה לבנה שניתן ללבוש לכל אירוע מסיבה במהלך כל עונה. יש לנו שמלות, חליפות, מראה קיצי ועוד. תסתכל כדי למצוא את תלבושת המסיבה המושלמת שלך בלבן!

1. חולצה לבנה מדהימה ומכנסיים

התלבושת הראשונה שהיינו רוצים לחלוק אתכם, היא שילוב החולצה והמכנסיים המהמם הזה. שתי החלקים האלה נראים סופר מסוגננים כשהם נלבשים יחד. אתה יכול ללבוש כל חולצה ומכנסיים, רק וודא שהם מתאימים היטב. מכיוון שמדובר בתלבושת מסיבה, ללבוש עם אביזרי גלאם – זהב יהיה בחירה מצוינת.

רעיון אאוטפיט מהמם למסיבות כל הלבן

מָקוֹר: @samiraradmehr

2. למעלה וחצאית Bralette Crop

לאחר מכן, יש לנו תלבושת שתדהים בכל מסיבה. המראה כולל גופיית ברלט וחצאית עיפרון. תלבושת כזו תהיה מושלמת לבילוי לילי או למסיבת קיץ. אתה יכול גם לערבב ולהתאים את החצאית והחלק העליון כדי ליצור תלבושות שונות לאירועים עתידיים. ללבוש עם עקבים או טריזים למראה גלאם.

תלבושת חיתוך לבנה וחצאית לבנה כולה

מָקוֹר: @wor1dfashionista

3. רעיון תלבושת מסיבה בוהמית

הולכים לחוף ים או מסיבת קיץ? אז התלבושת הבאה היא בשבילך. כאן יש לנו מראה לבן בשני חלקים הכולל מכנסיים עם פיצול וחלק עליון חמוד. זהו תלבושת מסיבה מסוגננת אך נינוחה יותר המושלמת לכל מי שרוצה מראה בוהמי. אתה יכול להאיר את זה עם תכשיטים ואביזרים אחרים. התלבושת הזו תהיה נהדרת גם לפסטיבלים.

כל רעיון התלבושת של מסיבת בוהמי לבן

מָקוֹר: @shopbluestonevillage

4. שמלה לבנה עם נעליים ותיק

הלבן הולך עם הכל. אז, אתה יכול לשמור על התלבושת שלך כולה לבנה אבל אתה יכול להוסיף קצת צבע עם אביזרים. אולי נסה שמלה לבנה ויפה עם תיק הצהרה ונעליים כמו התמונה המוצגת. אתה יכול לבחור כל צבע בשביל זה. אם אתה הולך למסיבה עם קוד לבוש כולו לבן, עדיין תוכל להצהיר עם שקיות ונעליים לבנות. פשוט בחר תיק עם תכונה בולטת או צורה יוצאת דופן.

רעיון לבוש שמלה לבנה למסיבה

מָקוֹר: @fashionandbeyond_01

5. חליפת סרבל אופנתית

אם אתה הולך למסיבה עם קוד לבוש רשמי יותר, אז תוכל לשקול חליפת סרבל כמו זו. כפי שאתה יכול לראות את החליפה מותאמת, מתאימה היטב ובעלת תכונת קשת יפה. אם אתה בוחר בגד עם תכונת אמירה, שמור על הנעליים והאביזרים הפשוטים למראה אופנתי.

רעיון אאוטפיט של בגדי סרבל לבנים

מָקוֹר: @styleupla_

6. מכנסיים קצרים וטופ

הוזמנת למסיבת קיץ בחוץ או לילה אחד בעיר? אז התלבושת הבאה הזו יכולה להיות בשבילך. המראה כולל מכנסי עטיפה קצרים עם חיתוך עליון. אם החיתוך לא בשבילך אז אתה יכול ללבוש מכנסיים קצרים דומים עם חולצה לבנה או חולצה ללא שרוולים. כדי לגרום לרגליים שלך להיראות ארוכות יותר במכנסיים קצרים, נעל עקבים.

כל מכנסיים קצרים ורעיון אאוטפיט

מָקוֹר: @sparklethatbeauty

7. מעיל ומכנסיים עטורים מסוגננים

מעיל לבן, עליון ומכנסיים קל ללבוש ומסוגנן. עם זאת, אם אתה רוצה לערבב את זה, נסה לעטוף את המעיל על הכתפיים. על ידי כך תהיה לך תלבושת אופנתית שתעניק לך מראה מסיבה ברשימה. אתה יכול ללבוש כל חלק עליון לבן מתחת לז’קט, תחרה תהיה בחירה מצוינת.

כל רעיון התלבושת של White Party עם עקבים אדומים

מָקוֹר: @pynkmannequin

8. שמלת רצועות ספגטי

אם אתה רוצה רעיון לבוש לבן שהוא פשוט, לא מתאמץ וזוהר, אז הבחירה הבאה היא בשבילך. כאן יש לנו שמלה לבנה עם רצועות ספגטי. אתה יכול למצוא שמלות דומות לזו באינטרנט באורכים ובצווארים שונים. לבשי עם תכשיטים נוצצים ונעלי עקב עירום או לבן.

רעיון תלבושת לבוש פשוט ואלגנטי

מָקוֹר: @pleatboutique

9. חולצת טריקו ומכנסיים חמודים

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון לאאוטפיט של חיתוך עליון. חולצת החולצה הזו עם שרוול אחד הוצמדה עם מכנסיים לבנים במותניים גבוהים. אנחנו אוהבים את המכנסיים האלה מכיוון שיש להם התלקחות קלה. גם מכנסיים קצוצים ייראו מסוגננים. איזה מכנס שתבחר, יהיה לך תלבושת מסיבה מדהימה.

חולצת טריקו ומכנסיים חמודות בצבע לבן

מָקוֹר: @stephjrayner

10. חליפת סרבל לבנה חכמה

חליפות סרבל הן פריט אחד אופנתי שקל ללבוש אותו. עם זאת, אין זה מפתיע שהם תלבושות פופולריות למסיבות. הרעיון הבא שלנו כולל סרבל לבן עם מכנסיים מחויטים וחולצה גבוהה. זהו בגד מהמם שיתאים לכל אירוע מסיבה. אתה יכול אפילו לשחזר מראה דומה עם חלק עליון ומכנסיים, פשוט הכנס את החלק העליון פנימה.

אאוטפיט חכם לגמרי

מָקוֹר: @babielato.bl