23 ציפורני הלבן והזהב הטובות ביותר להתנסות בעצמך

ישנם כל כך הרבה שילובי צבעים שונים בכל הנוגע לציפורניים. לעתים קרובות תראה צבעים כמו ורוד ולבן יחד. שילוב אחד שאנחנו אוהבים הוא לבן וזהב. שני הצבעים מחמיאים זה לזה בצורה מושלמת. לא רק זה, אלא שגם צבעים אלה הם רב תכליתיים. בין אם אתה אוהב ציפורני גלאם או ציפורניים עדינות יותר, יש מני בשבילך. כדי להראות לך כמה צבעים אלה יכולים להיות מדהימים, מצאנו 23 ציפורניים מדהימות בלבן וזהב. יש משהו לכולם ואלו יהיו נהדרים למסיבות, לאירועים מיוחדים ולעונת החגים.

1. מסמרי ארונות לבנים עם פסים זהובים

רעיון הציפורן הראשון הוא פשוט, אופנתי ומסוגנן. למראה זה הציפורניים הן בצורת ארונית וכולן לבנות. יש גם שני מסמרים עם מבטא. לאחד הציפורניים יש אמנות שיש מעודנת ולשני שני פסי זהב. פסי הזהב נראים כל כך אופנתיים עם הציפורניים הלבנות. אתה יכול לשחזר את המראה הזה בעזרת סרט מסמר זהב שניתן לרכוש באינטרנט. יש גם הדרכות לאמנות שיש.

מסמרים ארונים לבנים עם פסים זהובים

מָקוֹר: @philglamournails

2. טיפים צרפתיים לבנים ועירומים

לבן וזהב הוא שילוב כזה של גלאם. אל תקבלו את המילה שלנו על זה, שימו לב לציפורניים האלה! לכל מסמר עיצוב שונה הכולל אומברה צרפתית, קצה צרפתי ורדיד זהב. זהו מאני מהמם שיהיה מושלם לאירוע מיוחד. אתה יכול להשתמש בשבלונות, לקים דומים ואפילו אבני חן כדי ליצור גרסה משלך למראה זה.

ציפורניים בעירום עם זהב ולבן

מָקוֹר: @clari_s_nails

3. ציפורניים בהשראת מרוקאי זהב

לאחר מכן, אנחנו מאני שקיבל השראה ממרוקו. חלק מהציפורניים פשוט לבנות וישנן שתי מסמרות מבטא. ציפורני המבטא מעוטרות באמנות זהב אלגנטית המבוססת על דוגמאות מרוקאיות. אם אתה רוצה לנסות לשחזר את המראה, אז אתה יכול לקנות שבלונות ציפורניים מרוקאיות באינטרנט. נסה את העיצוב הזה או שאתה יכול לקבל את הדפוס זהב ולבן על כל הציפורניים.

ציפורניים בהשראת מרוקו מזהב

מָקוֹר: @susansnailsoutloud

4. ציפורני נצנצים לבנים וזהובים

רעיון הציפורן הבא הוא חמוד ונוצץ. שלושה מסמרים לבנים עם טאטא של נצנצים מזהב בעוד שציפורן המבטא עירומה מכוסה בנייר זהב. אנחנו אוהבים את נצנצים הזהב כי זה באמת מזמזם את הבסיס הלבן הפשוט! מסמרים כאלה קלים ללבישה ומתאימים לכולם. לשחזר את המראה הזה עם פולנית לבנה, לק נצנצים מזהב ולטוש עירום.

ציפורני נצנצים לבנים וזהובים

מָקוֹר: @מסמרים.n.makeupbynessa

5. עיצוב נמר זהב ולבן

אם אתה רוצה להיות נועז בזהב, אז הרעיון הזה הוא בשבילך. כאן יש לנו ציפורני ארונות ארוכות ומסוגננות. חלקם לבנים בוהקים עם שרשראות זהב, מסמר אחד מכוסה בנצנצים מזהב ולשני הציפורניים האחרונות עיצוב אומברה צרפתי אופנתי. מדובר במני מהמם שיהיה מושלם לאירוע או מסיבה מיוחדת. ניתן לשחזר את אמנות הציפורן על כל צורת ואורך הציפורן. אתה יכול גם להשתמש בכל אחד מהעיצובים לציפורן האגודל מכיוון שזה לא נראה לעין.

מסמרים אלגנטיים לבנים וזהובים אלגנטיים

מָקוֹר: @that_nailguy_lolo

6. מסמרי סטילטו לבנים ארוכים עם אמנות זהב

הרעיון הבא הזה אומר הצהרת גלאם! הציפורניים הן בצורת סטילטו ארוכה. מסמר אחד זהוב ונוצץ בעוד השאר לבנים או בעלי עיצוב ריינסטון. זה מראה מהמם שידהים את כולם. צור מחדש את כל המאני או שאתה יכול לנסות רק אחד מהעיצובים על כל הציפורניים. מסמרים כאלה נועדו לזמנים שבהם אתה רוצה להרשים!

ציפורני סטילטו לבנות ארוכות עם אמנות זהב

מָקוֹר: @margaritasnailz

7. ציפורניים בעירום עם עצות לבן וזהב

כמו המניקור הצרפתי הקלאסי? אם כן, אתה צריך לראות את הציפורניים האלה! למראה זה, הציפורניים כולן עירומות עם הטיפים הלבנים והשיקיים. בקצות נוספה גם רדיד זהב. כפי שאתה יכול לראות, הזהב ממש מזמזם את המאני הפשוט. זהו עיצוב ציפורניים מפואר ומסוגנן שיתאים לכולם. נסה גרסה דומה או שאולי יהיו לך כל הטיפים הלבנים עם מסמר מבטא זהב ולבן אחד בלבד. כך או כך הציפורניים שלך ייראו מדהים.

ציפורניים בעירום עם עצות לבן וזהב

מָקוֹר: @philglamournails

8. עיצוב ייחודי בזהב ולבן

לאחר מכן, יש לנו עיצוב ציפורניים ייחודי יותר. כל מסמר נראה שונה והאמנות כוללת כרום זהב ועוד. האמנות על הציפורניים האלה כל כך מסוגננת ויוצאת דופן. יש בו אווירת גלאם, קיצית ובוהו. אז זה יהיה מושלם לקיץ ולפסטיבלים. נסה לשחזר מראה דומה או שתנסה אחד מהעיצובים על כל הציפורניים.

עיצוב ציפורניים ייחודי בזהב ולבן

מָקוֹר: @philglamournails

9. אומברה צרפתית עם אמנות מבטא זהב ולבן

אם אתה לא רוצה להיות מוגזם מדי עם הזהב, אז הרעיון הזה יכול להיות מושלם בשבילך. בחלק מהציפורניים יש אומברה צרפתית ושניים מהציפורניים שקופות עם אמנות שיש. אמנות השיש היא לבנה עם רדיד זהב. אנחנו אוהבים את השילוב של האומברה, זהב ולבן כי הוא כל כך אופנתי, אלגנטי וטרנדי. אתה יכול למצוא הדרכות לאומברה, שיש ושיש כיצד ליישם רדיד זהב באינטרנט.

אומברה צרפתית עם אמנות מבטא זהב ולבן

מָקוֹר: @laquenailbar

10. ציפורני גליטר אומבר זהב ולבן

רעיון הציפורן הבא כל כך חמוד ונוצץ. אז, לכל מסמר יש אותו עיצוב הכולל נצנצים מזהב ואומברה לבנה. יש גם מסמר מבטא זהב אחד. זהו עוד מני עם שילוב צבעים מדהים והנצנצים הנוצצים נראים מדהים. אתה יכול לשחזר את כל הלוק או פשוט להשתמש באחד העיצובים.

ציפורני גליטר אומבר זהב ולבן

מָקוֹר: @kleidys_nails

11. ציפורני ארונות נוצצות

אם אתה אוהב להצהיר עם הציפורניים שלך, אז זה בשבילך! ציפורניים אלה מכוסות נצנצים והמון בלינג. כל הציפורניים שונות וכוללות אומברה לבנה וורודה, אבני חן ועוד. זה מני מדהים שידהים. זה מושלם לאירועים ומסיבות מיוחדות. זה יהיה נהדר גם לעונת החגים. שחזור את המראה או שאתה יכול לקבל רק את כל הציפורניים הלבנות במקום האומברה.

ציפורני ארונות ארוכות ונוצצות

מָקוֹר: @margaritasnailz

12. ציפורניים קצרות בלבן וזהב

זהב ולבן הוא שילוב צבעים רב תכליתי. לא רק שהם מחמיאים זה לזה, אלא גם צבעים אחרים. רעיון הציפורן הזה הוא הדוגמה המושלמת. כאן יש לנו מני אופנתי לציפורניים קצרות. מסמר אחד הוא נוצץ זהב, שניים לבנים והשני ורוד בהיר. כפי שאתה יכול לראות, כל הגוונים נראים מדהים ביחד. שחזור המראה בצבעים דומים. אתה יכול גם להשתמש בצבעים אלה כדי ליצור אומנות ציפורניים מסוגננת משלך.

ציפורניים קצרות בלבן וזהב

מָקוֹר: @מסמר_שמש

13. ציפורניים קצרות נוצצות לבן וזהב

מוקדם יותר בפוסט חלקנו מאני שהציג שברני זהב. אם אהבת את הרעיון הזה, אז אתה צריך לראות את זה גם. מני זה מראה דרך אחרת ללבוש שברונים. למראה זה, שני מסמרים הם פשוט לבנים, שניים זהובים נוצצים והציפורן האחרונה לבנה עם השברים. כפי שאתה יכול לראות, זה מראה כל כך מסוגנן ויפה. ניתן ליצור שברונים בעזרת סרט ציפורניים או שבלונה. לשחזר את המראה הזה או לקבל את כל ציפורני השברון.

ציפורניים קצרות בגוון לבן וזהב

מָקוֹר: @nude_sa

14. ציפורני סטילטו בצבע לבן, זהב ושחור

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה זוהר ואופנתי להראות לך. הפעם הציפורניים הן בצורת סטילטו וכוללות אמנות שונה כולל נצנצים, אבני חן וקלטת ציפורניים. אנחנו אוהבים את הציפורן הלבנה עם סרט זהב כי היא נראית כל כך מסוגננת ועצבנית. זהו מני אחר שבו תוכלו לשחזר את כל העיצובים או רק אחד. אנו חושבים שהסרט הלבן והזהב ייראה מדהים על כל הציפורניים.

ציפורני סטילטו בצבע לבן, זהב ושחור

מָקוֹר: @margaritasnailz

15. ציפורניים לבנות עם כוכבי זהב

רעיון הציפורן הבא הוא אחד האהובים עלינו! כל הציפורניים לבנות מאט ומעוטרות בכוכבי זהב. כוכבי הזהב נראים מהממים עם צבע הציפורן הלבן. יחד הם יוצרים מני כזה קסום וקסום. אתה יכול לקנות מדבקות כוכב זהב או להשתמש באבני חן כדי ליצור מחדש את העיצוב. לכן, ישנן דרכים שונות ליצור מראה דומה.

ציפורניים ארונות לבנים עם כוכבי זהב

מָקוֹר: @home_of_deva

16. עיצוב ציפורניים ורוד, לבן וזהב

אם אתה אוהב ללבוש ציפורניים אמנותיות ויפות, אז הרעיון הזה הוא בשבילך. כל מסמר מעוטר באותו עיצוב. העיצוב זהב, לבן וורוד והוא צבוע על הציפורניים ליצירת אמנות בסגנון מופשט. זהו מראה מהמם שיתאים לכולם. אמנות כזו תראה מדהים על כל אורכי הציפורניים והצורות. אתה יכול למצוא הדרכות מקוונות שיכולות להראות לך כיצד ליצור את התבנית המופשטת.

עיצוב ציפורניים ורוד, לבן וזהב

מָקוֹר: @nailz_ann.indigo_

17. ציפורן משיש זהב

לאחר מכן, יש לנו עיצוב שיש נוסף להראות לך. הפעם רוב הציפורניים כוללות אומברה צרפתית לבנה ועירומה. בעוד ששני מסמרי המבטא כוללים אמנות שיש זהב וכסף נוצץ. עיצוב השיש הנוצץ נראה כל כך אופנתי ואלגנטי, במיוחד עם האומברה. זהו מראה גלאם והוא גם ייחודי. לשחזר את המראה בעזרת הדרכה לאמנות שיש. אתה יכול לנסות משהו דומה או לקבל את כל הציפורניים הלבנות עם שיש זהב נוצץ מעל הדף. כך או כך הציפורניים שלך ייראו מדהים.

אמנות ציפורן משיש זהב

מָקוֹר: @philglamournails

18. עיצוב גלאם ארונות לציפורניים

הרעיון הבא פשוט מהמם! כאן יש לנו ציפורני ארונות ארוכות וכל אחת מעוטרת בעיצוב אחר. אמנות הציפורן כוללת אבני חן, אפקט כרום, דוגמאות זהב ועוד. זהו מאני נוצץ ויפה. זהו עוד אחד שיהיה מושלם לאירועים מיוחדים. אתה יכול לקנות אבני חן נוצצות כמו אלה ברשת ולהדביק אותן בעזרת דבק ציפורניים.

ציפורניים לבנות עם אבני חן זהב

מָקוֹר: @margaritasnailz

19. מסמרים לבנים אופנתיים עם שרשראות זהב

המאני הבא הוא עוד אחד האהובים עלינו! זה פשוט כל כך עצבני וזוהר. למראה זה הציפורניים ארוכות ובצורה ארונית. רוב הציפורניים לבנות עם פס זהב. שני מסמרי המבטא זהים אך הם מעוטרים גם בשרשראות זהב. אנחנו אוהבים את השרשראות כי הן נראות כל כך מסוגננות! אתה יכול לשחזר את המראה הזה בעזרת לק לבן, סרט מסמר זהב ושרשראות זהב. ניתן לרכוש שרשראות לציפורניים באינטרנט ויש גם הדרכות ליישום.

מסמרים לבנים אופנתיים עם שרשראות זהב

מָקוֹר: @thenailistaproject

20. אומנות זהב ייחודית

לאחר מכן, יש לנו יותר ציפורניים ייחודיות להראות לך. הציפורניים לבנות וארוכות. רובם מעוטרים בעיצוב זהב שונה. אמנות הציפורן כוללת אבני חן, דוגמאות זהב פאנקי ועוד. זהו מני יצירתי ונועז כל כך. שחזור את כל הלוק או פשוט נסה את שני הציפורניים באמצע. העיצוב הזה על כל הציפורניים ייראה מדהים. האמנות נראית כאילו נוצרה עם פוליש לבן ורדיד זהב.

אומנות זהב ייחודית

מָקוֹר: @nailsbythai

21. אומברה צרפתית וזהב נצנצים

אם אתה אוהב ללבוש אומברה צרפתית, העיצוב הזה הוא בשבילך. חלק מהציפורניים הן אומברה, לשניים מהציפורניים קו זהב ולשאר הציפורניים מכוסה נצנצים מזהב. אנו אוהבים את נצנוץ הזהב והאומברה מכיוון שהוא משולב כל כך נוצץ ויפה. המאני הזה יהיה מושלם למסיבות, חג המולד וניו יורק. זה גם ייראה נהדר על כל אורך וצורה של הציפורן.

ציפורניים ארונות אמברה צרפתיות עם זהב

מָקוֹר: @posh_nails_sara

22. עיצוב מסמר לסכל נייר כסף

המאני הבא נראה כל כך אלגנטי ומסוגנן. כאן יש לנו מסמרים ארוכים. ארבע מהציפורניים צבועות בלבן ואילו האחרות שקופות ומעוטרות ברדיד זהב. רדיד הזהב נראה מדהים עם הלבן והוא מעניק לציפורניים מראה יוקרתי. ניתן ליישם בקלות נייר זהב עם תרגול וישנם סרטונים, הדרכות כתובות ועוד באינטרנט, שקל כל כך לעקוב אחריהם.

מסמרים ארונים לבנים עם רדיד זהב

מָקוֹר: @clari_s_nails

23. עיצוב ציפורן סטילטו

הרעיון האחרון לציפורן בזהב ולבן שעלינו להראות לך הוא לציפורניים בצורת סטילטו. כפי שאתה יכול לראות, כל הציפורניים עירומות עם אמנות ציפורניים לבנה וזהב. זה מראה כל כך יפה וייחודי. עיצוב כזה יתאים לכולם, ניתן ללבוש אותו לכל אירוע והוא יתאים לכל אורכי הציפורניים והצורות.

ציפורני מערבולת לבן וזהב

מָקוֹר: @laquenailbar

אנו מקווים שקיבלת השראה מהציפורניים הלבנות והזהובות הללו!