23 דרכים שונות לנדנד שיער חום כהה עם נקודות עיקריות

11. דגשים חומים של ערמונים

חום ערמונים הוא צבע כה מסוגנן. כפי שאתה יכול לראות על תסרוקת זו החליפות החום הבהיר חום כהה להפליא. אם אתה רוצה תסרוקת אופנתית מאוד תספר את השיער שלך לבוב כמו שמוצג מכיוון שהוא מראה חובה לקיץ. זה אכן מתאים לשיער ארוך אם שיער קצר הוא לא בשבילך.

הבהרה של Ombre לשיער חום כהה

מָקוֹר: @saloncouture_ny

12. רעיון הדגשת כסוף קל

מחפש צבע שיער ייחודי, אז הרעיון הבא הזה הוא בשבילך. שיער כהה זה הודגש בגוון כסוף בהיר. אנחנו אוהבים את צבע השיער הנועז הזה, הוא מושלם למי שרוצה להצהיר. אתה יכול לשחזר את המראה הזה גם על שיער ארוך.

הדגשים אפורים כסופים לשיער חום כהה

מָקוֹר: @melanniemillan

13. קרם טופי מוזהב

לאחר מכן, יש לנו רעיון גולת הכותרת שמשתמש בגוון הנקרא קרם טופי מוזהב. אנחנו אוהבים את הטון העשיר והחם הזה, זו דרך יפה לעדכן את המראה שלך. צבע שיער כזה יתאים לכולם. אתה יכול שהצבע יעבור ברוב השיער או שזה יהיה סביב הטיפים.

גולת הכותרת של בלונד הזהב לשיער חום כהה

מָקוֹר: @paintedhair

14. Balayage הקיץ

העניקו לשיער מראה שקוע עם הדגשות בלונדיניות. כפי שאתה יכול לראות הבלונדינית הבהירה באמת מרימה את השיער וגורמת לו להיראות מוכן לחוף. אתה יכול לבחור צליל דומה לזה שמוצג או לבחור בלונדינית בהירה יותר. נקודות עיקריות כאלה יתאימו לשיער בכל אורך.

הבהרה בהירה לשיער חום כהה

מָקוֹר: @_edwardsandco

15. דגשים מרובים

אתה לא רק צריך לבחור צבע אחד כשהחלטת לקבל דגשים. אולי נסה מראה רב טון כמו זה. השיער מתחיל בצבע חום כהה ואז נכנס לחום בהיר עם גוונים אדומים ובלונדיניים. המראה החם והמסוגנן הזה מהמם וייראה מדהים לקיץ ומעבר לו.

דגשים מרובי גוונים לתספורת האונה החומה כהה

מָקוֹר: @kellyglassbeauty

16. רעיון הדגשת שוקולד

הרעיון הבא שלנו כולל דגשים עדינים מאוד. השיער חום כהה מאוד עם הדגשות שוקולד. למרות שהשיאים בקושי נמצאים שם, הם עדיין מרימים ומרעננים את השיער. אתה יכול לקבל הדגשות כאלה בכל אורך שיער.

הדגשות שוקולד לשיער חום כהה

מָקוֹר: @_edwardsandco

17. הבהרה בלונדינית בהירה

אם אתה אוהב הדגשות בלונדיניות, הרעיון הבא הזה הוא בשבילך. כאן יש לנו ברונטית יפה עם הדגשים בלונדיניים בהירים וכהים. אנחנו חושבים שהלוק הבלונדיני הקיצי הזה מדהים. אתה יכול לשחזר מראה דומה או לבחור בגוונים בלונדיניים בהירים יותר.

נקודות עיקריות של קרמל וגולדן בלונד לשיער חום כהה

מָקוֹר: @aaashleee

18. רעיון צבעי צבע הדגשת שקדים

לאחר מכן, יש לנו רעיון צבע הכולל הדגשות שקדים. מדגיש השקדים באמת מרים שיער חום ומחמיא לו. אנחנו אוהבים את שילוב הצבעים הזה. אתה יכול לשמור על השיער בהיר כמו בהשתתפות או להוסיף כמה גוונים שונים כמו אדום למראה מרובה גוונים. בכל מקרה תהיה לך תסרוקת מהממת.

נקודות עיקריות יפות לשיער ארוך וחום כהה

מָקוֹר: @brunosodre

19. דגשים בקרמל

קרמל הוא צבע שיער נוסף שעובד יפה עם שיער חום. הטון החם מבהיר את השיער אך הניגודיות אינה נועזת כמו עם בלונדיניות בהירות יותר. שיער כזה ייראה מדהים לקיץ. זה יתאים לכל אורך שיער.

הדגשות קרמל לשיער חום כהה

מָקוֹר: @mikaatbhc

20. דגשים חומים כהים למראה טבעי

רעיון ההדגשה הבא שלנו יעבוד עם שיער חום ושחור. כפי שאתה יכול לראות, השיער כהה מאוד בחלקו העליון ואז מתמזג לגוון שוקולדי. אם רצית תערובת נועזת יותר, תוכל להוסיף גם בצבע בהיר יותר. אנחנו אוהבים את התסרוקת הזו כי זה נראה טבעי ומסוגנן.

חום, שוקולד הדגשים לשיער חום כהה

מָקוֹר: @salon_58

21. רעיון הדגשת בלונדינית דבש

בלונדינית דבש היא בחירת צבעים מסוגננת לנשים שרוצות מראה חדש לקיץ. הגוון הבלונדיני של הדבש אינו בהיר כמו בלונדיניות אחרות, כגון פלטינה, כך שהוא נראה טבעי ושקוע יותר. אתה יכול לקבל את הצבע רק בתחתית השיער או שהוא יעבור לאורך כל הדרך.

דגשים בלונדינית בלייאג '

מָקוֹר: @corynneylon_hair

22. הבהרה של חום זהוב

לאחר מכן, יש לנו נקודות חום זהובות. חום זהוב נראה מהמם עם שיער חום כהה. צבע כזה עובד הכי טוב על שיער כהה מאוד מכיוון שהוא מראה את הניגודיות בין הצבעים להפליא. קל לשמור על צבע השיער הזה, מכיוון שהוא יצמח באופן טבעי.

נקודות עיקריות של חום זהוב

מָקוֹר: @paintedhair

23. סאנקיס בראון

אחרון ברשימת הבחירות שלנו הוא הרעיון החום השקוע הזה. השיער נראה שקוע מכיוון שהדגשים בהירים יותר מצבע השורש. שיער כזה נהדר לקיץ. הצבע יתאים לכולם בכל אורך שיער. אנחנו אוהבים את רעיון הצבע הזה.

דגשים חומים של Sunkissed לשיער חום כהה

מָקוֹר: @kristen.lumiere

אנו מקווים שמצאת את המראה המושלם לסרוק שיער חום כהה עם הדגשות.