21 עיצובים ורעיונות די ציפורניים סגולים

סגול הוא צבע כה פופולרי באופנה ויופי. זו לא הפתעה מכיוון שיש כל כך הרבה גוונים מהממים לבחירה. דרך קלה להוסיף סגול למראה שלך היא עם הציפורניים שלך. כל כך הרבה עיצובים מדהימים של ציפורניים אפשר ליצור עם הצבע היפה. כדי לתת לכם קצת השראה לציפורניים, מצאנו 21 עיצובים של ציפורניים סגולות. תוכלו למצוא בו מסמרים נוצצים, אמנות לציפורן גלאם ועוד. יש מני סגול לכולם ויש מסמרים שיתאימו גם לכל אירוע!

1. רעיון לציפורן סגול נוצץ

רעיון הציפורן הראשון שעלינו להראות לך הוא נוצץ, חמוד וקל ללבוש. כל ציפורן צבועה בפוליש Color Club בגוון Celestial. כפי שאתה יכול לראות, זהו גוון בהיר ויפה של סגול. כל שעליך לעשות הוא לצייר את כל הציפורניים שלך בצבע כמו המאני המוצג או להשתמש בה כדי ליצור אומנות ציפורניים מהממת.

רעיון לציפורניים סגולות נוצצות

מָקוֹר: @badgirlnails

2. אמנות אמנות הציפורן

אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו אוהבים קריסטלים, במיוחד סגולים כמו אמטיסט. עיצוב הציפורן הבא הזה נוצר בהשראת הגביש הקסום אמטיסט. למראה זה, כל הציפורניים סגולות ולכולן אפקט שיש אופל. כל מסמר מעוטר גם בנייר כסף. זהו מניקור מיסטי ותוכלו למצוא הדרכות לאמנות הציפורניים הזו ברשת.

אמנות ציפורניים

מָקוֹר: @superflynails

3. ציפורני אומברה עירום וסגול

Ombre הפך להיות כל כך פופולרי באמנות הציפורניים ועם עיצוב כזה, אנו יכולים לראות מדוע! כאן יש לנו ציפורני ארון יפות. החלק התחתון של הציפורן ליד הציפורן הוא עירום, ואז הצבע משתנה לסגול פסטל. הצבעים מהממים והמעבר בין הגוונים חלק. אתה יכול לצפות בהדרכות מקוונות לאומבר ציפורניים. זה לא קשה כמו שאתה יכול להשתמש בספוג.

ציפורני אומברה סגולות פסטליות

מָקוֹר: @_allured

4. ציפורניים בעירום עם טיפים V סגולים

אם אתם מחפשים דרך אופנתית ללבוש סגול, אז זה בשבילכם. מניקור זה כולל ציפורניים ארוכות בצורת ארונית. כל הציפורניים עירומות עם עצות V סגולות. זוהי דרך מסוגננת ללבוש סגול וקצות ה- v מבשרים אמירה בהשוואה לצורת הקצה הקלאסית. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או להשתמש בגוון סגול אחר. ניתן ליצור טיפים V בעזרת סרט מסמר.

ציפורניים בעירום עם טיפים V סגולים

מָקוֹר: @chaunlegend

5. סגול מולטי טון עם גלאם נצנצים

לא מצליחים להחליט איזה צבע סגול לנסות? אם כן, למה לא ללבוש כמה ?! אתה יכול ליצור משהו כזה. עבור מני זה, כל מסמר צבוע בגוון סגול שונה. יש גם מסמר מבטא אחד נוצץ. אנחנו אוהבים את המראה הרב -טוני הזה מכיוון שהוא ייחודי וסופר מסוגנן. אתה יכול להשתמש בכל גוונים סגולים ואתה יכול ליצור מחדש עם או בלי נצנצים.

מסמרים ארונים סגולים מרובי גוונים

מָקוֹר: @laurenannellis

6. אומבר סגול בהיר ופרחים

רעיון הציפורן הבא יפה ומסוגנן. כל ציפורן עירומה עם אומברה סגולה בהירה. יש גם מסמר מבטא אחד הכולל פרחים לבנים מדהימים ואבני חן. הצבע הסגול הרך והפרחים הם שילוב כה יפה ונשי. מני כזה מושלם לאביב ולקיץ. נסה את העיצוב הזה או שאתה יכול ללבוש את האומברה ללא הפרחים למראה עדין יותר.

ציפורני אומברה סגולות בהירות עם פרחים

מָקוֹר: @sheadbeauty

7. ציפורניים ארוכות כהות סגולות כהות

המאני הבא הוא אחד האהובים עלינו! כאן יש לנו ציפורני ארונות ארוכות מאוד וכל אחת צבועה בגוון סגול כהה ומבריק. הצורה, האורך והצבע של הציפורניים הם שילוב מדהים כל כך. יחד הם יוצרים אמירה כזו. ציפורניים כאלו יהיו נהדרות לעונות הסתיו והחורף, למסיבות וגם ליל כל הקדושים. אתה יכול לשחזר את זה או להשתמש בצבע דומה על כל אורך וצורה של הציפורן.

ציפורניים ארוכות כהות סגולות כהות

מָקוֹר: @chaunlegend

8. עיצובים מסמר סגול נוצץ

אוהבים אמנות ציפורניים פאנקית והרבה בלינג? אם כן, זה יכול להיות מושלם עבורך! חלק מהציפורניים סגולות מאט עם אבני חן, מסמר אחד נוצץ נוצץ ויש אפילו קצת ציפורני שיש. אנחנו אוהבים את זה כי זה כיף, ייחודי ויצירתי. המאני הזה יהיה מושלם לקיץ ולחופשות. אתה יכול לשחזר את זה עם לק בגימור סגול ומאט, וכמובן, כמה אבני חן נוצצות. הם זמינים באינטרנט.

עיצוב ציפורניים סגול נוצץ לארוחת בוקר

מָקוֹר: @riyathai87

9. ציפורניים מאט סגולות פסטליות

ציפורניים מאט הן עיצוב ציפורניים פופולרי נוסף. כאן יש לנו גרסה סגולה למדי להראות לכם. מסמרים אלה הם לרוב סגולים פסטליים בגימור מאט ויש גם מסמר מבטא עירום עם כסף נוצץ ואבני חן זהב ורד. זה עיצוב כל כך מהמם ומסוגנן. אם רצית לשחזר את המראה, תזדקק למעיל עליון מט. אבני חן מיושמות בקלות בעזרת דבק לציפורניים. עיצוב הציפורניים הזה מושלם לאביב ולפסחא.

ציפורניים סגולות מאט פסטל

מָקוֹר: @vanessanailzfeatures

10. ציפורניים סגולות נוצצות עם אמנות נייל גלאם

תזהרו את הציפורניים בעיצוב סגול כמו זה. למראה זה, יש לנו מסמרים ארוכים הצבועים בגוון סגול יפהפה עם כמה פרטים עירומים ונוצצים. כמעט כל מסמר מעוטר גם הוא בנצנצים צבעוניים. הברק והציפורניים נראות יפה ביחד. מני כמו זה יהיה מושלם לאירוע מיוחד. אתה יכול לשחזר מראה דומה על כל צורת ואורך הציפורן.

עיצוב נייל סגול נוצץ

מָקוֹר: @amanda.sudolll

11. ציפורניים סגולות עם פרפרים

לאחר מכן, יש לנו מני חמוד ותוסס להראות לך. כל הציפורניים צבועות בסגול פסטל ולציפורני המבטא השתמשו במדבקות פרפר פופולריות וכמה אבני חן. זהו מראה יפה וייחודי שאתה צריך ללבוש באביב. תוכל לבדוק אילו לקים שימשו בעמוד למטה.

עיצוב פרפר חמוד לציפורניים

מָקוֹר: @ivynailss

12. עיצוב אמנות ציפורניים לארון כרום

אם אתם מחפשים עיצוב שיגרום לכם להתבלט מההמון, אז זה מושלם בשבילכם! כל ציפורן כוללת אמנות שונה הכוללת אומברה, כרום, פרחים ועוד. זהו מני ייחודי, אמנותי ואופנתי. משהו כזה מושלם לנשים שאוהבות להצהיר. שחזור את כל הלוק או נסה רק אחד או שניים מהעיצובים שאתה הכי אוהב.

עיצוב אמנות ציפורניים לארון כרום

מָקוֹר: @riyathai87

13. ציפורני שיש סגולות יפות

אנחנו אוהבים את רעיון הציפורן הבא הזה! כאן יש לנו מסמרי סטילטו סגולים וכל אחד מעוטר בצבע מדהים ובאפקט שיש. הצבעים מהממים והמניקור הכללי כל כך פאנקי וחמוד. עיצוב כזה הוא נהדר עבור אלה שאוהבים ללבוש אמנות ציפורניים מהנה ובהירה. ניתן ליצור מראה זה על כל אורך וצורה של הציפורן. אנחנו אוהבים את הפופ של נצנצים, זה ממש מעצים את העיצוב.

מסמרים מסוג סטילטו משיש סגול

מָקוֹר: @dymenails

14. ציפורני שיפוע די סגולות

רעיון הציפורן הבא כולל אמנות הדרגתית יותר. הפעם הציפורניים מתחילות להיות כהות ואז משתלבות בגווני סגול בהירים יותר. זהו עיצוב יפה ואנחנו אוהבים את הגוונים הכהים יותר בשימוש. זהו שיפוע שיק וקל ללבוש שיתאים לכל אחד. תוכל לבדוק באיזה לקים שימשו בעמוד למטה. תוכל לשחזר את זה או שתוכל לג’אז את המאני עם כמה אבני חן או נצנצים.

ציפורני שיפוע די סגולות

מָקוֹר: @badgirlnails

15. ציפורני כרום סגולות

אמור הצהרה עם ציפורני סטילטו כאלה! חלק מהציפורניים פשוט סגולות דהוי והאחרות כוללות כרום סגול. לציפורן המבטא יש בסיס לבן או נייר כסף סגול. זהו מני מדהים ואתה יכול לנסות את כל הלוק או רק עיצוב אחד על כל הציפורניים. כך או כך, צורת הציפורן החדה הזו תעניק לצבע הסגול את גורם הוואו.

ציפורני כרום סגולות

מָקוֹר: @nail_poisk

16. ציפורניים סגולות קצרות

הרם את הציפורניים שלך עם נצנוצים וקישוטים כסופים. אתה יכול ליצור משהו כזה. כאן יש לנו ציפורני אומברה סגולות. כל אחת מעוטרת ביהלום כסוף. יש גם מסמר מבטא נוצץ אחד. אנחנו אוהבים את זה כי היהלום הכסוף ממש זוהר במאני ומעניק לו מראה אופנתי. אתה יכול לקנות קישוטים כאלה באינטרנט בכל צורה וצבע. שחזור זה או נסה עיצוב פאנקי משלך.

ציפורניים סגולות קצרות עם נצנצים כסופים

מָקוֹר: @amvpnails

17. ציפורני מאט סגול כהה

לאחר מכן, יש לנו רעיון חמוד ופשוט להראות לכם. כאן יש לנו מסמרים סגולים כהים בגימור מאט. יש גם שני מסמרים עם מבטא בנצנצים כסופים. נסה מראה דומה לזה או שאתה יכול להשתמש בכל צבע למסמרי המבטא. שילוב בצבע זהב וסגול יהיה נהדר גם כן. אתה יכול לצפות בהדרכות מקוונות כיצד ליצור ציפורניים מאטות.

ציפורניים סגולות כהות מאט

מָקוֹר: @מסמר_שמש

18. ציפורני ארונות גליטר סגולים

הרעיון הבא כולל אמנות ציפורניים יפה ומעוצבת יותר. הפעם הציפורניים בגוון סגול בהיר עם ארבעה ציפורני מבטא סגול נוצץ. שניים אם גם לציפורניים יש כמה אבני חן קטנטנות. זה עיצוב מהמם ואנחנו אוהבים את שילוב הצבעים. אתה יכול ליצור מראה דומה עם כל גוון סגול.

ציפורני ארונות גליטר סגולות

מָקוֹר: @nails.xmxnx_

19. ציפורניים כהות ואופנתיות אופנתיות

עירום וסגול הוא שילוב צבעים אופנתי. אל תסתמך רק על המילה שלנו, בדוק את המאני הזה. חלק מהציפורניים עירומות וחלקן בגוון סגול כהה. מסמר אחד מעוטר גם הוא בדוגמת סגול פאנקי. עיצוב כזה הוא נועז, ייחודי ואופנתי. זה יתאים לכולם וייראה מדהים על כל אורכי הציפורניים והצורות.

ציפורניים סגולות ועיריות אופנתיות

מָקוֹר: @nailsrnd

20. ציפורני שיפוע בצבע שחור, סגול וזהב

אוהבים את אמנות הציפורניים הדרגתית? אם כן, אתה צריך לראות את הרעיון הבא. עבור שיפוע זה, הציפורן זהובה נוצצת ליד הציפורן, ואז הצבע משתנה לסגול ואז לבסוף הציפורניים שחורות בקצות. זהו מני ערפדי שיהיה מושלם לסתיו ולאלווין. שחזור זה או נסה את אותו צבע משולב ללא הניצוץ למראה עדין יותר.

מסמרים בצבע שחור, סגול וזהב

מָקוֹר: @badgirlnails

21. עיצוב ציפורניים ורוד וסגול יפהפה

עיצוב הציפורן האחרון יפה ונוצץ! חלק מהציפורניים בגוון סגול בוהק והאחרות ורודות רכות עם נשיקות נוצצות. סגול וורוד הוא שילוב צבעים מהמם כל כך. שחזור זה או שאתה יכול להשתמש בגוונים שונים של שני הצבעים. נסה לשמור על אבני החן למרות שאלו נותנות לציפורניים את גורם הוואו!

ציפורני ארונות סגולים וורודים

מָקוֹר: @nailsby_evon

אנו מקווים שמצאתם עיצוב מסמר סגול שאפשר לנסות!