21 דרכים אופנתיות ללבוש ציפורני נייר כסף בשנת 2021

מחפשים דרך להאיר את הציפורניים? אם כן, כדאי לנסות ציפורני נייר כסף. ניתן להשיג נייר כסף לציפורניים בכל צבע והם ניתנים לשימוש בכל כך הרבה דרכים אמנותיות. הצבעים הפופולריים ביותר הם זהב וכסף והם באמת מגזימים את הפשוטה ביותר באמנות הציפורניים. ניתן לרכוש נייר כסף לציפורניים באינטרנט. הם קלים ליישום וכל מה שאתה צריך לעשות הוא:

1. צבע את צבע הבסיס שלך והניח לייבוש

2. חותכים את נייר הכסף בצורה הרצויה ומורחים שכבה של דבק נייר מסמר על הציפורן

3. מניחים את נייר הכסף על הדבק, לוחצים כלפי מטה ומניחים לייבוש

4. מסיימים בשתי שכבות של שכבה עליונה אך מאפשרים לכל אחת ואחת לנסות בין לבין

אז אלה קלים ליצור וכדי לתת לכם קצת השראה, מצאנו 21 דרכים ללבוש ציפורני נייר כסף בשנת 2021. לכן, הביטו ובחרו אחת מהן לנסות.

1. ציפורני נייר כסף ורוד וזהב

ראשית יש לנו מסמרים ורודים אלה עם רדיד זהב. הציפורניים קצרות ורק שני מסמרים בעלי עיצוב רדיד הזהב. המני הזה קל ללבישה והוא יתאים לכל אורך וצורה של הציפורן. צבע דומה מושלם לקיץ ואתה יכול לשחזר את מראה הזהב או שתנסה לסכל כסף כי גם זה ייראה מהמם.

ציפורני נייר כסף ורוד וזהב

מָקוֹר: @nailsrnd

2. ציפורני נייר אלגנטיות

אם אתה רוצה ניירות עדינים ואלגנטיים יותר, אז רעיון הציפורן הזה מושלם עבורך. כאן יש לנו מסמרים אופנתיים בצורת שקד. לכל מסמר אפקט שיש לבן עם כתמי רדיד זהב. זהו עיצוב מדהים ואופנתי שתוכל ללבוש לכל אירוע. אתה יכול למצוא קל לעקוב אחר שיעורי אמנות משי לציפורניים באינטרנט.

ציפורני נייר אלגנטיות

מָקוֹר: @fiina_naillounge

3. מאני קסום

לרעיון הציפורן הבא יש אווירה קסומה. לכל מסמר עיצוב יפה עם רדיד זהב והאמן יצר אמנות בהשראת אבני חן אופל. זהו רעיון יפה וזו דרך ייחודית לשימוש בנייר כסף. שחזור זה או שאתה יכול לנסות להשתמש בכל אבן עם נייר הכסף. אמטיסט סגול או ורד ורוד ורוד יהיה מהמם.

מאני קסום עם רדיד זהב

מָקוֹר: @superflynails

4. רב צבעים

אוהבים להצהיר? אם כן, עליך לראות את הציפורניים הבאות. למראה זה, כל ציפורן צבועה בשחור ומעוטרת בנייר כסף רב צבעוני. אנחנו אוהבים את אפקט הקשת וזה נראה כל כך מגניב ומסוגנן. אתה יכול לשחזר את המראה הזה בעזרת נייר כסף בצבעים שונים אותם ניתן לרכוש באינטרנט. נסה עיצוב דומה או כל מסמרים שחורים עם מסמר מבטא מסוכך אחד.

ציפורני נייר צבעוניות

מָקוֹר: @superflynails

5. ציפורני ארונות כסף לסכל זהב

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה קל ללבוש. הפעם יש לנו ציפורני ארונות ארוכות בגוון ורוד בהיר מסוגנן. לשניים מהציפורניים בכל יד עיצוב נייר כסף מדהים. אם כן, אמנות המבטא כוללת את השילוב של שיש לבן ורדיד זהב. זה יפה, אופנתי וזה יתאים לכולם. צור אותם מחדש או השתמש בשילוב צבעים אחר.

ציפורני ארונות זהב מנייר כסף

מָקוֹר: @nailedbyvu

6. ציפורניים זהובות ושחורות מהממות

זהב ושחור הם שילוב צבעים מסוגנן כל כך והנה איך ללבוש את השניים בסטייל! כאן יש לנו ציפורני ארונות שחורים מאט עם שני ציפורני מבטא בכל יד. ציפורני המבטא בהירות ומעוטרות ברדיד זהב כהה. זה רעיון כל כך אופנתי, מודרני וזוהר. אתה יכול לנסות את המראה הזה או שאתה יכול להשתמש בכל נייר כסף שכן כל הצבעים יחמיאו לשחור.

מסמרים ארוכים מאט שחור עם רדיד זהב

מָקוֹר: @shuey_cortez

7. נייר כסף עדין

רעיון הציפורן הבא כולל עוד עיצוב נייר עדין יותר. למראה זה הציפורניים חומות עם שני סוגים של ציפורני מבטא. ציפורני המבטא בהירות ומלאות עם הבזקים נמוכים של רדיד זהב. אנחנו אוהבים את העיצוב הזה כי שילוב הצבעים מהמם, הזהב נראה זוהר והעיצוב אומנותי וייחודי.

ציפורניים ארוכות עם נייר זהב

מָקוֹר: @zack_pn

8. עיצוב מסמר לסכל נייר כסף וסגול

רעיון הציפורן הבא הוא אחד האהובים עלינו! כאן יש לנו מסמרי ארון ברורים. כל הציפורניים מעוטרות באפקט שיש סגול ורדיד זהב. זהו עיצוב מהנה, ייחודי ומצהיר אמירות. צור מחדש את המראה הזה או שאתה יכול פשוט להשתמש באמנות נייר הכסף. אתה יכול אפילו להשתמש באמנות נייר הכסף רק כמסמר מבטא.

ציפורני זהב וסגול לארונות סגולים

מָקוֹר: @nailsbyyjenn__

9. ציפורני נייר זהב אופנתיות

אוהבים גלאם ומסמרים אופנתיים שמצהירים אמירה? אם כן, המאני הזה יכול להיות מושלם! מסמרים אלה ארוכים ובצורה ארונית. לרוב הציפורניים יש אותו עיצוב שהוא עירום בתוספת נייר זהב. יש גם מסמר מבטא אחד בכל יד שהוא עירום עם קצות זהב. זהו עיצוב מהמם והוא יהיה מושלם למסיבות ולאירועים מיוחדים.

ציפורני נייר זהב אופנתיות

מָקוֹר: @fiina_naillounge

10. ציפורניים לבנות ורדיד זהב

לאחר מכן, יש לנו רעיון נוסף לציפורן גלאם. למראה זה, כמה מסמרים הם שיש לבן עם רדיד זהב וחלקם אומברה צרפתית. אנחנו אוהבים את זה כי האומברה הצרפתית אלגנטית, רדיד הזהב יוצר אפקט שיש יפה ולכל המראה יש אווירת גלאם. שחזור עיצוב אלגנטי זה או שאתה יכול להשתמש בכל שילוב צבעים.

ציפורניים ארונות לבנים עם נייר זהב

מָקוֹר: @beaunailss