21 דרכים ללבוש ציפורני אומברה ורוד ולבן

ציפורני אומברה הן עדיין אחד מעיצובי הציפורן החייבים. הטרנד נשאר אז אם לא ניסיתם, זה הזמן לעשות זאת! יש כל כך הרבה שילובי צבעים אומבריים לנסות אבל אחד שאנחנו אוהבים הוא ורוד ולבן. שילוב הצבעים הזה כל כך קל ללבוש ומכיוון שיש הרבה גוונים של ורוד וגרסה של האומברה שתתאים לכולם. לא רק זה, אלא שהוורודים התוססים יותר מושלמים לעונת הקיץ הקרובה! אז, בכדי לקבל השראה מאומברה, מצאנו 21 מהציפורניים הטובות ביותר בצבע ורוד ולבן. יש לנו נצנצים, אבני חן, אמנות פרחים ועוד אז תסתכל.

ניתן ליצור אומברה בבית, כך שתוכל לנסות כמה מהם. יש הדרכות לציפורניים אומברה באינטרנט אבל אחת השיטות הפופולריות ביותר היא באמצעות ספוג. פשוט צבע את הצבעים שלך על ספוג קטן בפסים, טפטף על הציפורניים וזהו. אתה יכול למצוא הוראות מעמיקות יותר באינטרנט, אבל זה עיצוב פשוט לנסות. אז תנסה!

1. ציפורני אומברה בצבע ורוד ולבן

רעיון הציפורן הראשון חי, נועז ויפה. למראה זה, הציפורניים מתחילות עם ורוד בוהק ואז משתלבות בלבן. זהו עיצוב פשוט ומהנה לנסות. שחזור זה או שאתה יכול לנסות גוון ורוד רך יותר. עיצוב זה יתאים לכל אורכי הצורות והצורות. כמו כן, שמור על זה פשוט או ג’אז עם אבני חן.

מסמרים אומבריים ורודים ולבנים

מָקוֹר: @kt_tk1

2. ציפורני שיק אומברה צרפתיות

מראה אומברי ורוד ולבן פופולרי הוא אומברה צרפתית. אם לא שמעת על זה בעבר, אז העיצוב הזה משתמש בצבעים ורודים בהירים וקלאסיים לבנים אבל במקום ליצור טיפים לבנים, הצבעים משמשים בתערובת אומברה במקום. כפי שאתה יכול לראות, התוצאה היא אופנתית מאוד וקל ללבוש. מסמרים כאלה יתאימו לכל אירוע.

ציפורניים אופנתיות לאומברה צרפתית

מָקוֹר: @nailsbybano

3. ציפורני ארונות נוצצות

אם אתה אוהב גליץ, זוהר והצהרה, הציפורניים האלה הן בשבילך. אז כאן יש לנו ציפורני סטילטו ארוכות במיוחד. לרוב הציפורניים עיצוב שונה הכולל אומברה ורוד ולבן, אומברה ורודה ועירום ומסמר נצנצים אומבר. אנו אוהבים את כל הטרנדים השונים ואת אמנות הציפורניים המשמשת כאן. זה רעיון מהנה שיגרום לציפורניים שלך וואו.

מסמרי אומברה ורודים ולבנים

מָקוֹר: @solinsnaglar

4. ציפורני מט אומברה

אולי אתה מעדיף יותר עיצובי ציפורניים מהנים, יפים וייחודיים? אם, אז זה בשבילך. ציפורני ארונות ארוכות אלה כוללות אומברה ורוד בהיר ולבן בגימור מאט. יש גם שני ציפורניים נוצצות ונוצצות. המאני הזה כולל גם אבני חן קטנות וגדולות. זה מראה כל כך מהנה והצבע הוורוד נראה מדהים עם הנצנצים הלבנים. המאני הזה מושלם לאירועים מיוחדים כמו חג האהבה!

ציפורני ארונות נוצצים ורודים ולבנים

מָקוֹר: @nailsbyyjenn__

5. ציפורני ארונות ורודים נוצצים

לאחר מכן, יש לנו עיצוב נוצץ להראות לך. מסמרים אלה מעוצבים בארון ושימוש בארבעה עיצובים שונים. יש לנו צבע מבריק, בכל נצנצים, אומברה ורודה ואומבר נצנצים. יש אפילו כמה אבני חן. הציפורן האהובה עלינו היא האומברה הוורודה והלבנה הנוצצת, היא נראית מהממת. המאני הזה מראה שאתה אוהב בלינג, ניצוץ ובולטים מההמון.

ציפורני ארונות ורודים נוצצים

מָקוֹר: @nailsbybano

6. ציפורני ארונה של אומברה ורוד בהיר ולבן

אם אתה רוצה ללבוש ורוד בצורה מתוחכמת יותר, אז זה בשבילך. כאן יש לנו מסמרים ארוניים מסוגננים. לציפורניים יש עיצובים שונים כולל אומברה ונצנצים. אנחנו אוהבים את הוורוד הרך והעדין יותר שנעשה בו שימוש והנצנצים באמת מוסיפים גוון של צבע וניצוץ. אתה יכול לקנות נצנצים לציפורניים באינטרנט ויש הרבה הוראות והדרכות כיצד ליישם אותו באינטרנט.

ציפורניים ארונות ולבן של אומברה ורוד בהיר

מָקוֹר: @amelasnailz

7. ציפורניים ארונות ורוד בהיר ולבן

רעיון הציפורן הבא הוא אחד האהובים עלינו! כאן יש לנו ציפורניים ארוכות ואופנתיות עם הרבה ציפורניים מדהימות. אז, מסמר אחד כולל קצה V ואבני חן, לשני יש אומברה והרבה נצנוץ, בעוד השאר ורודים ובעלי אבני חן נוצצות. זהו עיצוב ציפורניים מדהים. אתה יכול לנסות את כל המראה או רק אחד או שניים.

ציפורניים ארונות ולבן בהירים

מָקוֹר: @onyxfiles

8. מסמרי סטילטו צרפתית אומברה

אנחנו מאוד אוהבים את עיצוב הציפורן הבא הזה. המאני הזה כולל ציפורני סטילטו ולכל אחת יש אומברה אופנתית. אבל חלקם מעוטרים באבני חן ואחרים חרוזים קטנים כמו עיטורים תקועים עליהם. זהו מני יפה ואנחנו אוהבים את גוון הסלמון הזה יותר של ורוד. זוהי דרך נמוכה יותר ללבוש את הצבע.

ציפורני סטילטו צרפתיות אומברה

מָקוֹר: @kphnails.bykim

9. עיצוב ציפורניים פרחוניות

לאחר מכן, יש לנו עיצוב פרחוני מהמם. לשם כך, הציפורניים בצורת ארונית וכוללות אומברה בצבע ורוד ולבן צרפתי. שני ציפורניים מעוטרות גם בפרחים ובנצנצים כסופים. זה רעיון מדהים והפרחים גרמו למראה אומברה להיות ייחודי. המאני הזה מושלם לאביב ולקיץ. צור מחדש משהו דומה או השתמש בכל סוג וצבע שתבחר.

ציפורני אומברה צרפתיות בעיצוב ציפורניים פרחוניות

מָקוֹר: @wisterialaneuk

10. ציפורני אומברה קצרות

אם אתה מחפש עיצוב לציפורניים קצרות, זה יכול להיות מושלם עבורך. כפי שאתה יכול לראות, הציפורניים קצרות במיוחד. לחלקן יש אומברה ורודה ולבנה בעוד ששתי מסמרים בכל יד הן כסופות ונוצצות. זהו עיצוב ציפורניים חמוד וקל ללבוש שיתאים לכולם. אתה יכול, כמובן, לנסות את המראה הזה גם על ציפורניים ארוכות יותר.

מסמרי אומברה קצרים ורודים ולבנים

מָקוֹר: @saranailusa