23 ציפורני כסף מדהימות לנסות בשנת 2021

בין אם באופנה, באיפור או בציפורניים, כסף הוא אחד הצבעים המסוגננים ביותר שתוכלו ללבוש. זהו צבע כה תכליתי והוא יכול להיראות אופנתי, עצבני או אפילו אלגנטי. אז, זה מתאים לכולם ולכל אירוע. עם זאת, אנו חושבים שזה הצבע המושלם להוסיף לאוסף הלקים שלך וצבע נהדר לנסות את הציפורניים שלך בפעם הבאה שתוכל לבקר במספרת הציפורניים. בכדי לתת לכם קצת השראה לציפורני כסף, יש לנו 23 מציפורני הכסף הטובות ביותר. תוכלו למצוא בו נצנצים, פרפרים, לבבות ואפילו כמה מניקור עדין. תסתכל כדי לקבל השראה! אתה יכול אפילו לנסות כמה מהם בעצמך לפרויקט הבא שלך לציפורניים.

1. ציפורניים אפורות וכסף

רעיון הציפורן הראשון פשוט וחמוד במיוחד. כאן יש לנו מסמרים קצרים. שני מסמרים הם כסף מתכתי בעוד האחרים אפורים בהירים. יש גם מסמר מבטא בכסף נצנצים. שילוב הצבעים האפור והכסף כל כך מסוגנן וקל ללבוש. אתה יכול לשחזר את המראה הזה עם כל גוון אפור. עיצוב זה ייראה מדהים גם על ציפורניים ארוכות יותר.

ציפורני כסף ואפור קצרות

מָקוֹר: @getbuffednails

2. ציפורני כסף מתכתיות

אם אתה רוצה להצהיר בכסף, אז רעיון הציפורן הזה הוא בשבילך. המאני הזה כולל מסמרים ארוכים שכולם צבועים בכרום כסף מתכתי אופנתי. זהו עיצוב כה נועז אך קל ליצירה. אתה יכול לקנות לקים כאלה באינטרנט. שמור על זה פשוט או שאתה יכול לג’אז עם נצנצים או אבני חן.

עיצוב מסמר כסף מתכתי

מָקוֹר: @_beyliz_

3. ציפורני פרפר יפות

רעיון הציפורן הבא הוא אחד האהובים עלינו! לציפורניים אלו עיצוב פרפר כסוף קסום. אז, לשני מסמרים יש אמנות גל מרקם ושלושת הציפורניים האחרות מעוגלות בעיצוב כנף פרפר כסופה. זהו מני מדהים והכנפיים נראות נצחיות. אתה יכול לצבוע את הכנפיים ביד ויש הדרכות לכל עיצובים שונים של כנפיים באינטרנט. ניתן להשיג פרפרי פאייטים כסופים מלאים באינטרנט.

ציפורניים ארונות פרפר יפים

מָקוֹר: @riyathai87

4. ציפורניים בעירום עם טיפים לסכל כסף

לאחר מכן, יש לנו דרך מהממת ושיקית ללבוש כסף. למראה זה הציפורניים עירומות ולכל אחת יש קצה הולוגרפי כסוף. יש גם פס לבן במרכז כל ציפורן. זוהי דרך אופנתית ללבוש כסף והיא די נמוכה. זה נהדר למי שאוהב לנסות ציפורניים חדשות אבל לא אוהב משהו נועז מדי. עיצוב זה נראה כאילו נוצר בעזרת נייר מסמרים וניתן לרכוש אותם באינטרנט.

ציפורניים בעירום עם טיפים לסכל כסף

מָקוֹר: @superflynails

5. ציפורני שיש ורוד וגליטר

אוהבים ללבוש ציפורניים חמודות ומוארות? אם כן, תסתכל על זה. לשלושה מהציפורניים יש אמנות שיש ורודה ולבנה ומסמר אחד מכוסה בנצנצים כסופים. נעשה שימוש בשני גוונים שונים של ורוד וכל הצבעים מחמיאים את הכסף בצורה מושלמת. זהו רעיון ציפורניים מהנה ותוסס שיהיה מושלם לאביב ולקיץ.

ציפורני שיש ורוד וגליטר

מָקוֹר: @nailsbykatrins

6. אומברה צרפתית וכסף נוצץ

כסף הוא כל כך תכליתי כך שיום אחד הוא יכול להיות עצבני וטרנדי ולמחרת הוא יכול להיות רך ואלגנטי. המאני הזה מאוד אופנתי. חלק מהציפורניים כוללות אומברה צרפתית. אומברה צרפתית היא כמו מאני צרפתי עם הצבעים הקלאסיים של ורוד ולבן אבל הם מעורבבים ליצירת אומברה. בעוד האחרים מעוטרים בנצנצים כסופים. זהו רעיון זוהר ויפה לציפורניים. זה יתאים לכולם וזה יהיה נהדר לאירועים כמו חתונות.

ציפורני אומברה צרפתיות עם נוצץ כסף

מָקוֹר: @joannasnails

7. עיצוב ציפורני לבבות כסף

הרעיון הבא לציפורן כסף כל כך יפה וחמוד! למראה זה, הציפורניים מתחילות בלבן ואז מתבהרות לכיוון הקצות. החלקים הברורים מעוטרים גם בלבבות פאייטים כסופים. אנחנו אוהבים את הלבבות כי הם מסוגננים ומתוקים. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או פשוט לקנות לבבות כסופים באינטרנט ולהדביק אותם על כל בסיס צבע בלוק. אתה יכול לצבוע את כל הציפורן שלך בלבן או אולי ורוד ואז לקשט עם הלבבות.

עיצוב ציפורניים של לבבות כסף

מָקוֹר: @sheadbeauty

8. ציפורני ארונות כסף נצנצים

אוהבים נצנצים? אם כן, תסתכל על המאני הזה. שני מסמרים מכוסים לחלוטין בנצנצים כסופים בעוד האחרים לבנים עם נצנצים כסופים לכיוון הקצוות. הצבעים מהממים והנצנצים כל כך נוצצים וזוהרים. זהו עוד מני אלגנטי שיהיה נהדר לחתונות ומסיבות. ציפורניים כמו זה ייראו מדהימות גם עם צורת סטילטו ארוכה.

ציפורני ארונות כסף נצנצים

מָקוֹר: @nailsbyeffi

9. ציפורני גליטר עירום וכסף

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון אופנתי וקל ללבוש ציפורניים. הציפורניים הן בצורת ארון קבורה. שלושה צבועים בעירום והאחרים כסופים ומנצנצים. מסמר אחד בכל יד מעוטר גם הוא באבני חן. זהו מני מדהים ומסוגנן. הצבע העירום מוריד את הנצנצים הכסופים ולכן הוא מושלם למי שאוהב ציפורניים זוהרות אך נמוכות יותר.

ציפורני גליטר עירום וכסף

מָקוֹר: @nailsbybano

10. גלאם ומנצנצים מאני

רעיון הציפורן הבא הוא עוד אחד נוצץ וזוהר. כאן יש לנו מסמרים ארוכים המכוסים לגמרי בנצנצים. בסיס הציפורן הוא נצנצים כסופים בהירים ואילו קצות הציפורניים כהים יותר עם חלקיקי נצנצים גדולים יותר. אנחנו אוהבים את המאני הזה וחושבים ששני סוגי הנוצצים נראים מדהים ביחד.

גלאם וסילבר מני מני

מָקוֹר: @nailsbyeffi