21 ציפורני Ombre עירום שאנחנו אוהבים לשנת 2021

אומברה הוא עדיין אחד מעיצוב הציפורניים הפופולרי ביותר. הוא מסוגנן, קל ללבישה ואתה יכול להשתמש בכל שילוב צבעים. צבע אחד שקל לשימוש באמנות האומברה שלך הוא עירום. עירום הוא שיק, מחמיא לכל צבע והוא יכול להיות עדין או מודגש ככל שתרצה. אז אם אתה אוהב אומנות אומברה, אתה נמצא במקום הנכון. היום יש לנו 21 ציפורני אומברה עירום להפליא להראות לך. יש לנו שילובי צבעים נמוכים, מאניס תוססים ועוד. תסתכל כדי לקבל כמה רעיונות חדשים. אתה יכול אפילו לנסות לשחזר כמה כאלה בעצמך מכיוון שיש הרבה הדרכות קלות לעקוב אחר אומברה באינטרנט.

1. ציפורניים אלגנטיות לאומברה

ראשית, יש לנו רעיון אומברי פשוט ושיקי זה. אז בשביל המני הזה הציפורניים מתחילות בצבע עירום רך ואז הציפורניים משתלבות בלבן. זה יוצר מראה אומברה צרפתי יפהפה. ציפורניים כמו אלה כה אלגנטיות וניתן ללבוש אותן כל יום או לאירוע מיוחד. ניתן להשתמש בכל גוון עירום עם הלבן.

ציפורניים אלגנטיות לאומברה

מָקוֹר: @nailsbycambria

2. ציפורני ארונות בהדפסה נחש נחש

אתה יכול ליצור כל כך הרבה עיצובים מדהימים עם אומברה עירומה וזה הבא פשוט מדהים. כאן יש לנו מסמרים עירומים בהירים עם אומברה בהדפס נחש. אז, הציפורניים הן מט וערומות ואז הצבע משתנה להדפס נחש בעל מרקם רב גוני. זהו עיצוב כזה וטרנדי וייחודי. זה מושלם לנשים שאוהבות להצהיר.

ציפורני ארונות בהדפסת נחש מאט

מָקוֹר: @sheadbeauty

3. ציפורני סטילטו נוצצות אומברה

רעיון הציפורן הבא נוצץ ומסוגנן. המאני הזה כולל ציפורני סטילטו ארוכות שמתחילות בצבע עירום בהיר ואז הציפורניים מתבהרות עם נגיעת ניצוץ מעל הדף. זה רעיון מסמר יפה וזה יהיה נהדר למסיבות. אתה יכול לשחזר את זה או להשתמש בכל צבע נצנצים עם העירום.

ציפורני סטילטו נוצצות אומברה

מָקוֹר: @margaritasnailz

4. עיצוב אומברה עירום עם אמנות להבה

אם אתה אוהב ללבוש אומנות ציפורניים נועזת, אז הרעיון הזה הוא בשבילך! כל ציפורן שונה ומציגה אומברה בעירום ולבן וכן אומברה נצנצת. לשני מסמרים יש גם אמנות ציפורניים אופנתיות להבה. הלהבות נראות כל כך מגניבות והן באמת מג’זות במעלה האומברה. אתה יכול למצוא הדרכות מקוונות לאמנות ציפורן להבה.

עיצוב ציפורניים עירום אומברה עם אמנות להבה

מָקוֹר: @nailsbykatrins

5. ניאון אורנג ‘ו עירום אומברה

לאחר מכן, יש לנו רעיון אומבר די כתום. למראה זה הציפורניים ארוכות ובצורה ארונית. הציפורן מתחילה בעירום ואז מתמזגת לצבע כתום ניאון יפהפה. זהו עיצוב חמוד וכיפי המתאים לאביב ולקיץ. אתה יכול ליצור מחדש את הציפורניים האלה או שאתה יכול להשתמש בגוון כתום בהיר או כהה יותר, שכן כל אחת תתאים לעירום.

עירום לציפורני ארונות ניאון

מָקוֹר: @nailsby_evon

6. אומברה אלגנטית עם אבני חן

רעיון הציפורן הבא כולל עוד דרך ללבוש את האומברה הצרפתית האלגנטית. הפעם הציפורניים בצבע בסיס רך עם אומברה לבנה. מסמר אחד בכל יד מעוטר גם הוא באבני חן. הגבישים הנוספים באמת זוהרים בעיצוב. אתה יכול לקנות אבני חן באינטרנט ולהדביק אותן בעזרת דבק ציפורניים. צרו ציפורני מבטא כאלה או הניחו אבני חן על כל הציפורניים שלכם.

ציפורני אומברה אלגנטיות עם אבני חן

מָקוֹר: @sheadbeauty

7. אומברה ירוקה עירומה ומנטה

אוהבים ללבוש צבעי ציפורניים בהירים וטרנדיים? אם כן, בדוק זאת. כאן יש לנו ציפורני ארונות ארוכות בעלות אומברה ירוקה עירומה ומנטה. ירוק הפסטל המסוגנן הזה ייראה כל כך חמוד במהלך האביב והקיץ. אתה יכול לשחזר מאני דומה או להוסיף עוד מהצבע הירוק. ניתן להתאים את העיצוב לסתיו ולחורף באמצעות גוון ירוק כהה יותר.

ציפורני אומברה ירוקות עירום ומנטה

מָקוֹר: @chaunlegend

8. ציפורניים צהובות וערומות

צבע נוסף שנראה מדהים עם עירום הוא צהוב. העיצוב הבא מראה כיצד ללבוש אותו בסטייל. המאני הזה כולל ציפורני ארונות ארוכות ולרובם יש אומנות ציפורניים שונה. ציפורן אחת היא אומברה נוצצת, השנייה היא אומברה צהובה מבריקה והשנייה היא אומברה נוצצת עירומה וצהובה. כפי שאתה יכול לראות, הגוון הצהוב הבהיר נראה מהמם עם העירום. זהו מני מודרני ושיקי שיתאים לכולם. שחזור זה או הניח את האומברה על כל הציפורניים.

ציפורני אומברה עירום וצהוב

מָקוֹר: @solinsnaglar

9. עיצוב אומברה חמוד לציפורני ארונות

ישנם כל כך הרבה גוונים שונים של עירום, כך שתוכל ליצור מראה אומבר אחר בכל פעם. כאן יש לנו עוד גרסת אומברה לבנה אך זו משתמשת בגוון עירום כהה יותר. כפי שאתה יכול לראות, לזה יש פחות גוון ורוד מה שבאמת הופך את המאני לחמוד ועדין. העיצוב המהמם הזה יהיה מושלם לחתונות וכלות.

ציפורני אומברה עירום ולבן

מָקוֹר: @clari_s_nails

10. ציפורני פסטל אומברה לאביב

הרעיון הבא הוא אחד האהובים עלינו! המאני כולל ציפורני ארונות ארוכות מאוד שהן בעירום מבריק בבסיס ואז הצבע מתמזג לצבע פסטל אחר. כל ציפורן מכוסה גם בפרחים תלת מימד יפים. אנחנו אוהבים את גוון הפסטל עם העירום והפרחים הם נגיעת זוהר. עיצוב הציפורניים הזה מושלם לאביב. צור מחדש את הציפורניים הללו או השתמש בצורת ציפורן וצבע שונה.

מסמרים אומבריים בעירום ופסטל עם פרחים

מָקוֹר: @clari_s_nails