23 תסרוקות צמות צד חמודות שאנחנו אוהבים

אם השתעממת מעט מהשיער לאחרונה ולא הצלחת להגיע למספרה לגזרה או לצבע, אז זה בדיוק מה שאתה צריך. מצאנו 23 מהתסרוקות הצמות הטובות ביותר להראות לך. צמות הן דרך קלה כל כך להעלות את השיער שלך וניתן להשתמש בצמות צד על שיער רופף, קוקו, עדכוני גלאם ועוד. לא רק זה, אבל יש צמה צד המתאימה לכל אירוע. אז תסתכל ותראה אילו תסרוקות אתה יכול ליצור. אתה יכול אפילו להתאמן וללבוש את כולם מכיוון שלא תוכל לבחור מועדף!

1. צמות צד הולנדיות פשוטות

התסרוקת הראשונה כוללת שתי צמות צד פשוטות. זוהי תסרוקת קלאסית, קלה ללבוש ומתאימה לכולם. זהו סגנון נהדר לקיץ והוא מעשי להרחיק את שיערך בזמנים שבהם אתה רוצה להתאמן ועוד. אתה יכול למצוא הדרכות למראה דומה ברשת וניתן לשחזר אותו על שיער ארוך וקצר יותר.

צמות צד הולנדיות פשוטות

מָקוֹר: @michaelgrayhair

2. Updo קלוע אלגנטי

צמות צד יכולות להיות גם קז’ואליות וגם אפשר להבריק אותן לאירוע מיוחד. כך תוכל ללבוש צמת צד בצורה אלגנטית יותר. השיער קלוע לצמת זנב דג רופפת העוברת לצד הראש כמו סרט. בחלקו הקדמי יש תלתלים רופפים ושאר השיער נמצא בעדכון נמוך. זהו עדכון מדהים והוא מושלם לחתונות ולנשף הנשף.

Updo קלוע אלגנטי

מָקוֹר: @lenabogucharskaya

3. צמת צד חמודה לשיער קצר

לאחר מכן, יש לנו צמת צד חמודה וזהו אחד המראות האהובים עלינו. תסרוקת זו כוללת בוב מרקם והשיער קלוע בצד אחד. הצמה זכתה לאבזור גם עם סרט וחרוזים. אנחנו אוהבים את זה כי הסרט והאביזרים גורמים לצמה להיראות מסוגננת וייחודית. אתה יכול לשחזר את המראה הזה עם כל אביזרי שיער דומים בכל צבע.

צמת צד חמודה לשיער קצר

מָקוֹר: @natalieannehair

4. צמת צד עם קוקו

צמה צדדית היא דרך מצוינת לג’אז למעלה בקוקו. כאן יש לנו קוקו פשוט עם צמה מסוגננת ורפויה בצד. זה מראה כל כך יפה ואתה יכול להשתמש בכל סוג צמה לסגנון הזה, החל בזנב דגים ועד שלושה גדילים. זהו עוד רעיון שיער יפה לקיץ. יש לו אווירה חוף.

צמת צד עם קוקו

מָקוֹר: @blohaute

5. צמות צד ורודות בהירות

רעיון השיער הבא כולל סגנון וצבע שיער מדהים. מראה זה כולל שיער גלי עם שתי צמות צד שנפגשות במרכז. שתי הצמות יוצרות סגנון חמוד של חצי למעלה, חצי למטה. אם זה לא היה חמוד מספיק, השיער הוא גם גוון ורוד פסטלי. אנחנו אוהבים את רעיון השיער הזה והצבע נהדר לנסות אם אתה רוצה מראה נועז יותר.

צמות צד ורודות בהירות

מָקוֹר: @hairicome_

6. צמת צד ארוכה עם טבעות שיער

התסרוקת הבאה היא עוד אחת מהאהובות עלינו! השיער ארוך מאוד ומלוטש עם חלק צדדי. מצד אחד השיער נשאר רופף והשני כולל צמה. הצמה זכתה גם לאבזרים בעזרת טבעות שיער. טבעות שיער הן דרך מצוינת להעניק לשיער שלך מראה אופנתי ועצבני. אתה יכול לקנות אלה באינטרנט ותוכל להשתמש בהם בכל סגנון קלוע.

צמת צד ארוכה עם טבעות שיער

מָקוֹר: @שרימרלדונאדו

7. צמת צד קטנה עם גלי

אם אתה מחפש תסרוקת לאירוע מיוחד יותר, כדאי שתבדוק זאת. כאן יש לנו גלים ארוכים עם צמת צד קטנה. הסגנון נגמר עם אביזר נוצץ. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות את הצמה עם שיער חלק או תלתלים הדוקים יותר. שיער כזה נהדר לשושבינות ולנשף.

צמת צד קטנה עם גלי

מָקוֹר: @lenabogucharskaya

8. קוקו עם צמת צד מלוטשת

כמו הצמות עם קוקו? אם כן, בדוק זאת. תסרוקת זו כוללת קוקו ארוך עם צמה צדדית שקשורה לקוקו. זה רעיון פשוט וזה נראה כל כך מסוגנן. שיער כזה הוא תכליתי ויכול להתלבש או למטה כך שיתאים לכל אירוע. מחדר הכושר ועד בילוי לילי, השיער הזה יכסה אותך.

קוקו עם צמת צד מלוטשת

מָקוֹר: @שרימרלדונאדו

9. צמות יפות עם תלתלים

לא כל הצמות צריכות להיות גדולות ונועזות. אתה יכול לקבל צמות צד קטנות ומתוחכמות יותר כמו אלה. למראה זה, השיער מתולתל עם שתי צמות דקות שנפגשות באמצע. זה מראה חמוד ויפה שיתאים לכולם. תסרוקת כזו נהדרת לקיץ, לפסטיבלים ולאירועים מיוחדים נוספים. אתה יכול אפילו להוסיף כמה אביזרים כמו פרחים.

צמות יפות עם תלתלים

מָקוֹר: @beautybyjenniferr

10. צמת צד גדולה לאבזור לשיער ארוך

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה מאובזר להראות לך. השיער מעוצב לצמת צד גדולה. זו צמת זנב דג בעלת מרקם שיש לה אווירה קיצית וחוף. הסגנון נגמר עם הרבה קליפים חמודים. אנחנו אוהבים את הקליפים כי העיצובים השונים נראים ייחודיים. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לנסות צמה קטנה וחלקה יותר. קליפ שיער כזה אפשר לקנות באינטרנט.

צמת צד גדולה לאבזור לשיער ארוך

מָקוֹר: @blohaute