63 תסרוקות צמות שבטיות באדאס לנסות

51. לחמנייה חצי חמודה

לאחר מכן, יש לנו סגנון חמוד וקז’ואל להראות לך. כאן יש לנו צמות שבטיות ארוכות. החצי נשאר רופף והחצי השני מעוצב ללחמנייה גבוהה. זהו סגנון מהנה ויפה שקל ללבוש אותו. אתה יכול לנסות סגנון דומה או לנסות להשתמש בצמות קצרות יותר. ניתן לעצב את הלחמנייה נמוכה יותר למראה נמוך יותר.

לחמנייה חצי חמודה

מָקוֹר: @braidsbybah

52. צמות בלונדיניות בהירות וטרנדיות

כמו התסרוקות הבלונדיניות? אם כן, יש לנו עוד אחד להראות לך. הפעם הצמות הן בלונדינית קרירה ובהירה יותר, בעוד שלסגנון יש צמות רופפות עם דוגמה קלועה מסוגננת. אנחנו אוהבים את הבלונדינית הבהירה יותר כי היא אומרת יותר אמירה. זהו מראה עצבני המושלם לנשים המתגמרות.

צמות בלונדיניות בהירות וטרנדיות

מָקוֹר: @kitokobysarah

53. צמות שבטיות מדהימות עם חרוזים ואביזרים

רעיון השיער הבא כולל מראה נוסף מאובזר. לסגנון זה יש צמות שבטיות ארוכות המאובזרות בחרוזים, מערבולת ועוד. זהו מראה מהמם והאביזרים באמת הופכים את השיער לייחודי. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות צמות דומות עם חרוזים שונים. תיהנה עם אביזרים והראה לעולם את חוש הסגנון האינדיבידואלי שלך.

צמות שבטיות מדהימות עם חרוזים ואביזרים

מָקוֹר: @kersti.pitre

54. צמות בצבע שחור וורוד בהיר

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון מהנה לצבע השיער. הפעם הצמות ארוכות מאוד וחלק מהשיער מעוצב. לחלק השיער מאחור יש גם צבע ורוד בהיר. אנחנו אוהבים את המראה הרב -גוני הזה, הוא כל כך אופנתי ועצבני. תוכל לשחזר זאת או לבחור בגוון ורוד אחר. אדום יהיה בחירה מדהימה עם תסרוקת זו!

צמות שבטיות שחורות וורודות בהירות

מָקוֹר: @braidsbybah

55. בוב קלוע עם חלקי משולש וחרוזים

אוהבים בוב קלוע? אם כן, אתה צריך לראות את המבט הבא. כאן יש לנו בוב חמוד עם חלקי משולש וחרוזים שקופים. אנחנו אוהבים את חלקי המשולש מכיוון שהם כל כך מסוגננים והם מגזימים את הבוב הקלאסי. זהו רעיון שיער יפה ואופנתי. שחזור זה או שאתה יכול להשתמש בחרוזים שונים. אתה יכול לזרוק את החרוזים וללכת על גרסה פשוטה של ​​הבוב.

בוב קלוע עם חלקי משולש וחרוזים

מָקוֹר: @pearlthestylist_

56. צמות חצאיות קטנות

מחפשים תסרוקת שגורמת לך להתבלט מההמון? אם כן, זה מושלם עבורך. מחצית מהצמות נותרו רופפות וחצי מעוצבות לקוקו גבוה. יש גם צמות קצרות יותר בחזית שיוצרות פוני. אם כל זה לא הספיק, הצמות מעוטרות גם בחרוזי זהב. הצמות השבטיות האלה של קורנו הן מדהימות!

צמות שבטיות קטנות עם חרוזים

מָקוֹר: @zumbahairbeauty

57. סגנון קלוע עם וויב מתולתל

צבע נוסף שהפך לחובה חובה אופנתית הוא אפור. לאחר מכן, יש לנו סגנון אפור מגניב להראות לך. למראה זה, השיער קלוע בחלקו הקדמי עם שיער רופף מאחור. המארג המתולתל הוא תערובת של צבע שחור ואפור. זהו מראה ייחודי המושלם לנשים שאוהבות להצהיר. שחזור זה או שאתה יכול לנסות את האפור בסגנון קלוע אחר.

סגנון קלוע שחור ואפור אופנתי

מָקוֹר: @ckdess

58. קורנבול שבטי מסודר

אולי התסרוקות הפשוטות יותר הן הדבר שלך? אם כן, זה בשבילך. כאן יש לנו צמות שבטיות ארוכות שנסחפות לאחור. זהו סגנון יפה וקל ללבוש. שיער כזה יתאים לכולם, אתה יכול לשמור את זה ברכות או שאתה יכול לגזום את השיער עם אביזרים. סגנון זה ייראה נהדר גם עם צמות קצרות יותר.

מסעדות שבטיות מסודרות

מָקוֹר: @silverhairgh

59. צמות קלות ללבישה עם צבע חום חם

לאחר מכן, יש לנו עוד סגנון קל ללבוש, אבל זה מעוצב עם קצת צבע. אז הצמות האלה ארוכות ונסחפות לאחור עם שתי צמות מרכזיות. השיער הוא גם בגוון חום יפה. אנו חושבים שהצבע באמת משנה את הסגנון. גוונים חומים כמו זה יתאימו לכולם והם יתאימו לכל עונה.

צמות קלות ללבישה עם צבע חום חם

מָקוֹר: @lerato_falasie

60. צמות בוב חמודות עם חרוזים

התסרוקת הבאה היא עוד אחת מהאהובות עלינו. השיער קלוע להפליא לתבנית חלקה ומסודרת. צמות אלה הן גם באורך בינוני עם חרוזים שקופים בתחתית. אנחנו אוהבים את התבנית, החרוזים והאורך. זה פשוט סגנון חמוד ויפה שיתאים לכל הגילאים. כמובן, אתה יכול לשחזר את זה או לנסות את הסגנון עם חרוזים שונים.

צמות בוב חמודות עם חרוזים

מָקוֹר: @zumbahairbeauty

61. תסרוקת קלועית אומברה יפה

אומברה היא עדיין מראה חובה והצמות האלה מראות כיצד ללבוש אותה בסטייל. כפי שאתה יכול לראות, השיער מעוצב בדגם קלוע אופנתי. השיער גם מתחיל להיות שחור ואז מתמזג לגוון חום. אומברה זו יפה וצבע המראה הטבעי אומר שהיא קלה ללבישה. אתה יכול לנסות מראה דומה או להיות נועז יותר עם האומברה.

תסרוקת קלועה אומברה יפה

מָקוֹר: @zumbahairbeauty

62. צמות בלונדיניות

לאחר מכן, יש לנו מבט גלאם נוסף להראות לך. כאן יש לנו צמות ארוכות עם דפוס קלוע מהמם. גם השיער בלונדיני. האורך והצבע של הצמות פשוט מדהימים. תסרוקת כזאת תהיה וואו כך שהיא מושלמת לזמנים שבהם אתה רוצה להתלבש כדי להרשים. אתה יכול גם לנסות את תבנית הצמה הזו ללא הצבע הנוסף.

צמות שבטיות בלונדיניות

מָקוֹר: @missy_did_em

63. צמות בינוניות שמנמנות

התסרוקת הבאה כוללת תירס שבטי אופנתי. לשיער יש דוגמה מדהימה בחלק העליון של הראש והצמות האמיתיות הן באורך בינוני. כל צמה מעוטרת גם בחרוזים. זהו מראה מהנה, יפה ומסוגנן שיתאים לכולם. ניתן לשחזר את הסגנון עם כל חרוזים ובכל אורך.

צמות שבטיות בינוניות

מָקוֹר: @zumbahairbeauty

אנו מקווים שמצאת את התסרוקת החדשה המושלמת לנסות!