88 התסרוקות הקלועות השחורות הטובות ביותר להעתיק בשנת 2020

61. הזנה דקה וארוכה בצמות

רעיון השיער הבא הוא שיקי והצהרות. ההזנה הארוכה הזו בצמות כל כך מלוטשת והתבנית מורכבת ומסודרת. תסרוקת כזו תתאים לכולם והיא תגרום לך להיראות גלאם לכל אירוע. אתה יכול לנסות מראה דומה לזה או לנסות גרסה קצרה יותר. אורך הכתף ייראה מדהים.

הזנה דקה וארוכה בצמות

מָקוֹר: @cutelooksdar

62. קורנרוז עם חלק זיג זג

רעיון השיער הבא שלנו מושלם לנשים האופנתיות. כאן יש לנו ארבעה תירס עם חלק זיג זג ולצמות יש גם בלונדינית שעוברת דרכן. דפוס הזיג זג כל כך מסוגנן וייחודי. דפוס כזה מציג את הסגנון האישי שלך. שחזור זה או נסה את הצמות בצבע אחר. אומברה אדומה או תוססת תיראה מדהים.

Cornrows עם חלק זיג זג

מָקוֹר: @erica_letstalkhair

63. צמות אומברה מסוגננות

אם כבר מדברים על אומברה, הבא יש לנו מראה אומברה מסוגנן להראות לך. כאן יש לנו צמות ארוכות שחורות בשורש ואז באמצע הדרך השיער משתנה לגוון נחושת כהה. האומברה כל כך יפה ושיק. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות כל צבע לבחירתך עבור האומברה.

צמות אומברה מסוגננות

מָקוֹר: @jalicia_hairstyles

64. צמות מדהימות עם חרוזים וקליפות

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון לשיער להראות לך שזה יהיה נהדר לקיץ. השיער מעוצב לצמות ארוכות. כל הצמות מאובזרות עם חרוזים בקצוות ושניים מעוטרים בדברים אחרים כגון קליפות. כפי שאתה יכול לראות, הקליפות נראות כל כך חמודות וקיץ! זהו מבט נוסף שיהיה מושלם לחופשות.

צמות מדהימות עם חרוזים וקליפות

מָקוֹר: @nadirah.ali

65. הזנה חצי למעלה, חצי למטה בצמות

דרך פופולרית לעצב צמות היא חצי למעלה וחצי למטה. להלן דוגמא מסוגננת. למראה זה השיער מעוצב לצמות ארוכות עם קצוות מתולתלים. מחצית מהצמות רופפות והחצי השני בקוקו. הקוקו למחצה הוא מראה כל כך חמוד ומגניב. שיער כזה יתאים לכולם והקוקו יראה נהדר גם עם צמות קצרות יותר.

חצי למעלה, חצי למטה להאכיל בצמות

מָקוֹר: @fancy_claws

66. צמות לימונדה עם קצוות מתולתלים

להתבלט מההמון עם תסרוקת קלועה כמו זו! השיער על הראש קלוע לדפוס אופנתי ומורכב. בצד אחד יש שתי צמות והשאר שחוקות בצד השני. לצמות יש גם קצוות מתולתלים. שיער כזה מושלם לנשים שמשעמם להם את צמות הלימונדה ורוצות לנסות מראה חדש ומסוגנן..

צמות לימונדה עם קצוות מתולתלים

מָקוֹר: @hairbywaavyk

67. קוקו קלוע עם חרוזים

אוהבים את תסרוקות הקוקו? אז אתה צריך לראות את המבט הבא. צמות אלה מעוצבות לקוקו גבוה בשמיים וקצות כל צמה מעוטרים בחרוזים תוססים. החרוזים באמת אומרים והופכים את הקוקו לשונה מהשאר. צור מחדש משהו דומה או בחר חרוזים בצבעים שונים המייצגים את הסגנון האישי שלך.

קוקו קלוע עם חרוזים

מָקוֹר: @vanessamatsena

68. הזנה בוהמית בצמות

התסרוקת הבאה אופנתית ומדהימה. למראה זה השיער על הראש מעוצב לצמות דקות ועבות וחלק מהשיער מתולתל מדי. השיער כולל גם טבעות שיער זהובות. זהו מראה קלוע מסוגנן וקל ללבוש שיתאים לכולם. אתה יכול לשחזר את הסגנון הזה או לנסות את הצמות עם אביזרים שונים או בצבע אחר.

הזנה בוהמית בצמות

מָקוֹר: @filthyrichtresses

69. צמת הילה יפה

לאחר מכן, יש לנו צמת הילה יפה. צמות הילה מהממות וזו התסרוקת המושלמת לאירועים מיוחדים ולעונת החגים. זוהי גרסה מהממת. יש צמה עבה שעוטפת את הראש בעדינות ויש דוגמה קלועה מדהימה גם בחלק האחורי של הראש. יש גם כמה צמות ואביזרים רופפים. שיער כזה יתאים לכולם ותוכלו למצוא הדרכות לצמות הילה באינטרנט.

צמת הילה יפה

מָקוֹר: @magicfingersstudio

70. בלונדינית חצי עדפו

אם אתה רוצה שינוי שיער דרמטי, אז זה מושלם בשבילך. כאן יש לנו סגנון קלוע למחצה. השיער מעוצב לצמות בלונדיניות ארוכות. מחצית רופפים וחצי בלחמנייה גבוהה. יש גם דפוס אופנתי. זהו מראה מהמם המושלם לקיץ. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות גוון בלונדיני אחר. גוונים חמים יותר ייראו טבעיים וקרירים יותר, גוונים קפואים יהיו נועזים יותר.

תסרוקת שחורה בלונדינית שחורה

מָקוֹר: @missy_did_em