63 עיצובים יפים לציפורניים לציפורניים אקריליות קצרות

51. מסמרים אקריליים קצרים אופנתיים

המני הבא הוא עוד אחד האהובים עלינו! שלושה עיצובים שונים משמשים ואלו כוללים שיש, נצנצים ואמנות גיאומטרית. זה כזה רעיון זוהר וטרנדי! תוכלו למצוא הדרכות משיש באינטרנט ותוכלו לקנות שבלונות ציפורניים באינטרנט לציור הציפורניים המורכב יותר. לשחזר את כל הלוק או רק שהשיש והנצנצים יראו מהמם.

מסמרים אקריליים קצרים טרנדיים

מָקוֹר: @blushnailartist

52. טיפים צרפתיים צבעוניים

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה חמוד וצבעוני. הפעם הציפורניים עירומות ולכל אחת יש קצה בצבע אחר. צבעי הטיפים כוללים ורוד, צהוב, לבן קלאסי ועוד. זוהי דרך כל כך מסוגננת ומתוחכמת יותר ללבוש צבעים בהירים יותר. נסה משהו דומה או בחר חמישה צבעים תוססים שונים.

טיפים צרפתיים צבעוניים

מָקוֹר: @מסמר_שמש

53. מני פסטל יפה וייחודי

מחפשים ציפורניים ייחודיות ויפות? אם כן, זה יכול להיות בשבילך. לשניים מהציפורניים הנראות יש אומברה כחולה רכה ואילו לאחרים יש רסיסים בצבעים שונים שכמעט יוצרים מראה פרחוני. אתה יכול להשתמש בכל אחד מהעיצובים על מסמר האגודל. זהו רעיון ציפורניים יפה והוא נהדר לאביב ולקיץ.

מני פסטל יפה וייחודי

מָקוֹר: @kangannynails

54. ציפורניים אומבר ונצנצים שחורות מאט

לאחר מכן, יש לנו עוד עיצוב מסמר נוצץ להראות לך. חלק מהציפורניים שחורות מט, אחת ורודה נוצצת ובציפורן האחרונה יש אומברה שחורה וורודה. הוורוד חמוד ויפה ואילו השחור המאט נותן למני יתרון. אתה יכול לנסות זאת או להשתמש בשחור מבריק במקום במאט. כך או כך הציפורניים שלך ייראו נפלאות.

ניילס אומבר ומסמרים שחורים מאט

מָקוֹר: @karlee.mcvee.nail.artist

55. ציפורניים קצרות בוטניות חמודות

ישנם כל כך הרבה עיצובים שונים של ציפורניים אבל אמנות בוטנית הפכה לפופולרית מאוד. הנה דרך מדהימה ללבוש אותו. חלק מהציפורניים פשוטות אך לשאר יש אמנות בוטנית שחורה עם פס בצבע עז במרכזה. זהו עיצוב ציפורניים מהנה וקיצי. ניתן ליצור את אמנות העלים והפרחים בעזרת שבלונות וניתן למצוא שבלונות ציפורניים ברשת.

ציפורניים קצרות בוטניות חמודות

מָקוֹר: @nailsrnd

56. רעיון ציפורניים ורוד תוסס

אולי כל הציפורניים הנועזות והדפוסים המורכבים הם לא הדבר שלך? אם כן, אתה יכול פשוט ללכת על צבע בלוק מסוגנן כמו זה! כפי שאתה יכול לראות, הציפורניים הקצרות צבועות בצבע ורוד תוסס. המאני הזה כל כך קל ליצור וללבוש. צבע הניאון הוא חובה לקיץ.

רעיון ציפורניים ניאון ורוד תוסס

מָקוֹר: @מסמר_שמש

57. ציפורניים אקריליות קצרות טרופיות

תנו לציפורניים שלכם מהפך קיצי וטרופי עם ציפורניים כמו זה! חלק מהציפורניים צהובות רכות, לאחד יש שיפוע נוצץ ולציפורן האחרונה אותו שיפוע צבעוני אך עם סצנת חוף. זה רעיון כל כך כיפי, צבעוני וייחודי. זה מושלם עבור הקיץ והחופשות. שחזור זה או נסה רק אמנות עץ דקל במקום כל הסצנה. אתה יכול לצייר את העץ או לקנות שבלונה או מדבקה כדי להקל על העניינים.

ציפורניים אקריליות קצרות טרופיות

מָקוֹר: @kangannynails

58. ציפורני גליטר ורודות למדי עם פרח לבן

אנחנו אוהבים את העיצוב הבא הזה! למראה זה, רוב הציפורניים ורודות נוצצות ויש מסמר מבטא אחד. לציפורן המבטא שלושה פרחים לבנים על גבי הברק הוורוד. זה רעיון כל כך יפה והפרחים נראים יפה עם הוורוד. אתה יכול לשחזר את זה או להשתמש בגוון ורוד בהיר יותר או אפילו בסוג אחר של פרח.

ציפורני גליטר ורודות למדי עם פרח לבן

מָקוֹר: @kangannynails

59. ציפורניים אקריליקות בשחור ואפור

לאחר מכן, יש לנו מראה יפה אבל עצבני להראות לך. מסמר אחד הוא צבע בלוק, אחד הוא אומברה אפור, לשני יש אמנות שיש והמסמר האחרון נוצץ. כל האמנות מסוגננת ויפה אבל הצבע הכהה נותן לה את הקצה וזה יוצר מראה אופנתי. צור מחדש את כל המאני או פשוט השתמש באחד או שניים מהעיצובים על כל הציפורניים.

ציפורניים אקריליקות בשחור ואפור

מָקוֹר: @tenacioustips

60. ציפורניים אקריליות אקוריות שורטי

מחפשים עיצוב ציפורניים עדין ושיקי? אם כן, תסתכל על זה. הציפורניים הקצרות האלה כולן עירומות עם קצוות לבנים. יש גם מסמר מבטא אחד עם אמנות פרחונית. זה רעיון כל כך יפה שקל ללבוש אותו. אתה יכול לצבוע את הפרחים ביד או לקנות מדבקות לציפורניים. המאני הזה יהיה מושלם לאביב.

ציפורניים אקריליקות של שורטי אלגנטיות

מָקוֹר: @nailsrnd

61. טיפים לצרפתית ניאון

רעיון הציפורן הבא כולל טיפים מסוגננים יותר אך אלה מעט שונים. למראה זה הציפורניים בגוון בהיר ולכל אחת יש קצה צהוב ניאון. כפי שאתה יכול לראות, עצות הניאון נראות כל כך חמודות ואופנתיות. אתה יכול לשחזר את זה או להשתמש בגוון ניאון אחר לטיפים. צבעי ניאון הם חובה לקיץ.

טיפים לצרפתית ניאון

מָקוֹר: @nailsrnd

62. ציפורני פרפר אלגנטיות

מוקדם יותר בפוסט הצגנו מסמרים של פרפרים ואם אהבתם את הרעיון הזה, אז גם אתם צריכים לראות את זה. הפעם הציפורניים סגולות פסטל רכות עם מסמרים מבטאים ברורים. ציפורני המבטא כוללים גם נצנצים ופרפרים לבנים. זה רק מראה כיצד אתה יכול לקבל השראה ממגמה אך ליצור גרסה אחרת. אפשר לרכוש פרפרים לבנים באינטרנט.

ציפורני פרפר אלגנטיות

מָקוֹר: @nailssbytayla

63. ציפורניים אקריליות קצרות עם נצנצים

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה אופנתי להראות לך. אז, רוב הציפורניים הן בגוון אפור מסוגנן ואילו שתיים עירומות עם טיפים נוצצים כסופים. אנחנו אוהבים את הצבעים והנצנוץ נראה כל כך יפה. עיצוב הציפורן הזה כל כך זוהר וקל ללבוש. זה יתאים לכולם! צור זאת מחדש או נסה גוון אפור כהה יותר. נסה לשמור על נצנוץ הכסף.

ציפורניים אפורות קצרות וגליטר

מָקוֹר: @nataliepacitti

אנו מקווים שמצאת רעיון מסמר אקרילי קצר מסוגנן לנסות!