71 תסרוקות מגניבות ואופנתיות באורך בינוני

61. שיער פסטל מלוטש

אם אתה מחפש תסרוקת חדשה ואופנתית, עליך לבדוק זאת. סגנון זה כולל שיער בינוני מלוטש הצבוע בגוון פסטל גוון. אנו אוהבים את הצבע הזה מכיוון שהוא לא חי כמו חלק מהפסטלים האחרים מה שגורם לו להיראות ייחודי. זוהי תסרוקת יפה שמתאימה למתאבי הטרנדים.

שיער פסטלי מלוטש

מָקוֹר: @lo.rean

62. רעיון צבע שיער קשת

התסרוקת הבאה שיש לנו להראות לך היא נועזת ותעוזה! למראה זה, השיער צבוע בלונדינית בהירה עם צבעי קשת. זהו אחד מאותם סגנונות מגניבים בהם צבע הקשת מוסתר אלא אם השיער למעלה. זהו רעיון שיער ייחודי ותוסס ותוכלו ליצור אותו מחדש או להחליף את צבעי הקשת במשהו שתבחרו.

רעיון צבע שיער קשת

מָקוֹר: @supvalerie

63. רעיון שיער בלונדיני נועז

מחפשים תסרוקת אופנתית? אם כן, זה יכול להיות מושלם עבורך. כאן יש לנו תסרוקת בינונית הצבועה בגוון בלונדיני בהיר ונועז. כל התסרוקת מאוד אלגנטית והיא תדהים את כולם ותעניק להם קנאה בשיער. שחזור את המראה הזה או שאתה יכול ללכת על גוון בלונדיני חם יותר מדי.

רעיון שיער בלונדיני נועז

מָקוֹר: @romeufelipe

64. תסרוקת אופנתית בינונית עם Balayage

אם אתה מעדיף תסרוקות עדינות יותר, בדוק את המראה הבא. השיער כהה מאוד בשורש ואז הוא משתנה לגוון בהיר יותר. זהו שינוי צבע ברמה והתספורת תתאים לכולם. אתה יכול לנסות את כל הלוק או לקבל את הגזרה עם כל צבע שיער. בלונדינית בהירה תיראה יפה. אתה יכול, כמובן, לנסות את הסגנון עם שיער חלק במקום גלי גם.

תסרוקת אופנתית בינונית עם Balayage

מָקוֹר: @colorbymichael

65. תסרוקת חמודה ורודה

לאחר מכן, יש לנו רעיון צבע חמוד. תסרוקת זו כוללת גזרה בינונית מסוגננת והשיער בצבע ורוד ורך בהיר. השיער סיים עם סגנון חצי גבוה. אנחנו אוהבים את הצבע הוורוד הזה כי הוא אופנתי והוא ייראה מדהים באביב ובקיץ. אם הוורוד לא מתאים לך, נסה את אותו סגנון בצבע לבחירתך.

תסרוקת חמודה ורודה

מָקוֹר: @loveisinthehair_byjanet

66. שיער בלונדיני שיק בינוני

הוסף אלגנטיות למראה שלך עם תסרוקת כמו זו. כאן יש לנו שיער בלונדיני בהיר שכהה בשורש ובהיר יותר לקצות. זוהי תסרוקת מהממת ושיקית שתתאים לכולם. זהו רעיון שיער רב תכליתי והוא ייראה מתולתל או חלק. הוא נצחי ולעולם לא ייצא מהאופנה.

שיער בלונדיני שיק בינוני

מָקוֹר: @romeufelipe

67. שיער בינוני עם צבע מודגש

התסרוקת הבאה היא אחת האהובות! השיער מתחיל בצבע סגול מדהים, ואז הוא משתנה לסגול כהה ואז לבסוף השיער הופך לכחול כהה. שילוב הצבעים הזה מהמם והוא בהחלט יצהיר. אתה יכול לנסות את זה או פשוט לקבל את שני הסגולים ללא הכחול. כך או כך, זה ייראה מדהים.

שיער בינוני עם צבע מודגש

מָקוֹר: @קריסטאלצ’או

68. תסרוקת בינונית פשוטה ומסוגננת

אולי כל הצבעים הבהירים וגזרות הפאנקי הם לא הדבר שלך. אם כן, אז תסרוקת פשוטה ומסוגננת זו יכולה להיות בשבילך. השיער באורך בינוני עם גזרה בוטה והוא בגוון כהה אחד בלבד. זוהי תסרוקת מדהימה והיא תתאים לכולם. שיער כזה ישמור אותך נראה אופנתי לכל אירוע.

תסרוקת בינונית פשוטה ומסוגננת

מָקוֹר: @emasedition

69. רעיון אופנתי לצבע השיער

אוהבים את רעיונות הצבע הייחודיים? אז אתה צריך לבדוק את התסרוקת הזו. כאן יש לנו גזרה בינונית והשיער צבוע בגוון כחול אופנתי. זהו צבע מהמם שיגרום לך להתבלט מההמון. שחזור זה או שאתה יכול לקבל כחול דומה להדגשות או כצבע אומבר.

רעיון אופנתי לצבע שיער

מָקוֹר: @loveisinthehair_byjanet

70. שיער בלונדיני קיצי

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת מדהימה שתתאים לעונת הקיץ! השיער גזור עד מתחת לכתפיים והוא צבוע בגוון בלונדיני מהמם ובהיר. הוא סיים עם גלים וחלק צדדי. שיער כזה קל ללבוש והוא יתאים לכולם. אנחנו אוהבים את רעיון השיער הקיצי הזה!

שיער בלונדיני קייצי בינוני

מָקוֹר: @charlie_edwardsandco

71. דגשים תוססים

רוצה לנסות צבע נועז אבל לא רוצה לצבוע את כל השיער שלך? אם כן, אז למה שלא תוסיף הבהרה תוססת בדיוק כך. השיער הוא בגוון בלונדיני יפהפה עם תוספת אפרסק ודגשים ורודים. אתה יכול להוסיף כל צבע לשיער שלך ותוכל לצבוע קטעי שיער קטנים יותר למראה עדין יותר.

דגשים תוססים

מָקוֹר: @romeufelipe