43 דרכים אופנתיות לסלע צמות אפריקאיות

31. קוקו צמה ג’מבו

לאחר מכן, יש לנו קוקו מסוגנן להראות לך. זהו זנב סוס גבוה הכולל צמות קורנו שמנמנות. בין צמות הג’מבו נוספו גם צמות קטנות יותר. זוהי תסרוקת אופנתית שתתאים לכולם. אתה יכול לנסות את המראה הזה או ליצור דפוס קלוע אחר על הראש. זהו סגנון נוסף שייראה מדהים עם צבע עז. עם קוקו ארוך כזה, אתה יכול לנסות אומברה, זה יהיה מהמם.

קוקו קלוע ג'מבו

מָקוֹר: @pearlthestylist_

32. צמות שבטיות ארוכות

התסרוקת הבאה הזו כוללת צמות אפריקאיות ארוכות יותר. אלה יפים וכוללים דפוס קלוע מסוגנן וייחודי על הראש. אנחנו אוהבים את התבנית כי היא נראית כל כך אופנתית. אתה יכול לנסות לשחזר מראה דומה או שתנסה את התבנית באורך קצר יותר. הדפוס היה נראה כל כך עצבני עם בוב.

צמות שבטיות ארוכות

מָקוֹר: @tasha_worldofstyles

33. צמות האלה השבטית

אם אתה מחפש תסרוקת שתדהים, אז זה בשבילך! כאן יש לנו צמות אלילות שבטיות המאובזרות להפליא. השיער ארוך וקולע תלתלים בסוף. חלק מהצמות מעוטרות גם במיתרים וחפתים. יש גם מעטפת יפה במרכז התסרוקת. זהו רעיון שיער מהמם שיגרום לך להתבלט מהקהל בסטייל.

צמות אפריקאיות מאובזרות

מָקוֹר: @qthebraider

34. צמות Chissy Criss Cross

דפוס פופולרי נוסף בצמות הוא צלב חוצה. התסרוקת הבאה מראה מראה יפה ללבוש אותה. השיער באורך בינוני וקולע. כפי שאתה יכול לראות, יש גם קטע עם תבנית חוצה. אנחנו אוהבים את הצלב המהיר כי הוא אופנתי והצהרות. צור מחדש את הסגנון או השתמש בתבנית על צמות שונות.

צמות בוב הצ'אנקי קרוס קרוס

מָקוֹר: @ravishing_tresses

35. צמות ארוכות עם חבלים וחפתים

רוצה לאבזר את השיער שלך? אם כן, בדוק זאת. כאן יש לנו צמות אפריקאיות ארוכות המעוטרות בחבלי זהב וחפתים. אנחנו אוהבים את הסגנון הזה מכיוון שהזהב נראה כל כך בולט עם הצמות. זהו סגנון אופנתי ואופנתי שייראה מדהים על כל אחד. נסה סגנון דומה או שאתה יכול לנסות את אותו דפוס ואביזרים על צמות קצרות יותר.

צמות ארוכות עם חבלים וחפתים

מָקוֹר: @zumbahairbeauty

36. לחמנייה קלועה עם חלקי זיג זג

מוקדם יותר בפוסט חלקנו תסרוקת לחמנייה עם חלקי זיג זג. אם אהבת את הרעיון הזה, עליך לבדוק גם את הרעיון הזה. כאן יש לנו עוד לחמנייה גבוהה אבל לזה יש יותר חלקים של זיג זג. כפי שאתה יכול לראות, על ידי הוספת זיג זג נוסף, אתה יוצר מראה יותר בעל אמירה. זהו סגנון אופנתי וזה ייראה מדהים עם צבע תוסס כמו אדום או סגול.

לחמנייה קלוע עם חלקי זיג זג

מָקוֹר: @fancy_claws

37. ג’מבו צמות בוב

לאחר מכן, יש לנו עוד בוב להראות לך. הפעם יש לנו בוב אסימטרי עם צמות שמנמנות. השיער מעוטר גם באביזרי זהב. זהו מראה חמוד ומסוגנן שיהיה מושלם לקיץ. תוכל לצפות בהדרכה ליצירת תסרוקת זו בדף האינסטגרם שלהלן.

ג'מבו צמות בוב

מָקוֹר: @frizzybri

38. צמות אפריקאיות ייחודיות

התסרוקת הבאה כל כך ייחודית ומסוגננת. כאן יש לנו צמות אפריקניות שמנמנות. הצמות מעוצבות בדגם אופנתי וחצין קשורות בקוקו וחצי נותרו רופפים. זהו סגנון מדהים שקל ללבוש אותו. ניתן להריץ אותו למעלה או למטה כך שיתאים לכל אירוע. שיער כזה גם ייראה מדהים באדום או בלונדיני.

תסרוקת צמות אפריקאית ייחודית

מָקוֹר: @blackhairideas

39. צמות ופיתולים מסוגננים

אי אפשר לבחור בין צמות ופיתולים? אז אל! יכולה להיות לך תסרוקת כמו זו. כאן יש לנו בוב קלוע. חצי מהשיער מעוצב לצמות והקטע התחתון לפיתולים. כפי שאתה יכול לראות, השילוב של שני הסגנונות נראה מדהים. זהו סגנון חמוד שיתאים לכולם. שחזור זה או נסה פיתולים ארוכים יותר.

צמות ופיתולים מסוגננים

מָקוֹר: @healthhealthhumanity

40. צמות תוססות

מרגישים נועזים ותעוזים? אם כן, למה שלא תבחר תסרוקת כמו זו! כאן יש לנו צמות אפריקאיות ארוכות וצבעוניות. חלק מהצמות שחורות והאחרות בצבעים עזים. אנחנו אוהבים את הצבעים החיים כי הם אומרים אמירה כזו. צור מחדש תסרוקת מהנה כזו או בחרי צבע כלשהו לצמות.

הזנה תוססת בצמות

מָקוֹר: @manuucabelos

41. פיתולי תשוקה ארוכים

התסרוקת הבאה היא סופר גלאם. מראה זה כולל פיתולי תשוקה. אנחנו אוהבים את הסגנון הזה כי הוא נראה כל כך אלגנטי ומסוגנן. שיער כזה ייראה מדהים לכל אירוע. צור מחדש את צמות טוויסט התשוקה או שאתה יכול לנסות צמות שונות עם תלתלים בסוף. אתה יכול אפילו לנסות אורך קצר יותר.

צמות ארוכות עם תלתלים

מָקוֹר: @tshanimarithe

42. צמות אופנתיות קורנו

אם אתה מרגיש שהשיער שלך היה קצת משעמם לאחרונה, אז הסגנון הזה הוא מה שאתה צריך. כאן יש לנו צמות אופנתיות. השיער על הראש מעוצב בדוגמה מדהימה והתווספה בלונדינית גם לצמות. שילוב הצבע והצמה הזה מדהים וזה ייקח את השיער שלך משעמם להפליא.

צמות קורנו אופנתיות

מָקוֹר: @slayedbyqueenbenz

43. פינות ארוכות מאובזרות

לאחר מכן, יש לנו מראה נוסף מאובזר. השיער מעוצב לחלקים ארוכים ואבזר אותו עם חרוזים וחפתים. אנו אוהבים אביזרים מסוג זה מכיוון שזו דרך להפוך את השיער שלך לייחודי. נסה לשחזר את המראה הזה או השתמש בחרוזים בצבע אחר. בחר צבעים שאתה הכי אוהב או הצבע התאם אותם לתלבושת האהובה עליך.

פינות ארוכות מאובזרות

מָקוֹר: @tshanimarithe

אנו מקווים שמצאת את תסרוקת הקלוע הבאה שלך!