65 ציפורני קיץ חמודות ומסוגננות לשנת 2020

31. מסמרים מרובי צבעים תוססים

לאחר מכן, יש לנו מראה ציפורן נוסף הכולל מספר גוונים בהירים. הציפורניים ארוכות וכל אחת צבועה בשני צבעים מרהיבים. כל הצבעים יוצרים עיצוב שיפוע. זהו רעיון כל כך אופנתי לציפורניים והוא ייראה מדהים באורך ובצורה של הציפורן. צור מחדש מניקור עם צבעים דומים או בחר שיפוע קיצי משלך.

ציפורני ארונות קשת לקיץ

מָקוֹר: @chaunlegend

32. ציפורני כתום ניאון מאט

עוד טרנד ציפורניים מגניב שתוכל לנסות הקיץ הוא ניאון. צבעי הציפורניים של ניאון הם אחד ממראה החובה והמניקור הבא מראה כיצד ללבוש אותו בסטייל! הציפורניים ארוכות, בצורת ארונית וצבועות בגוון כתום ניאון. זהו רעיון נועז ומצהיר אמירות. נסה גוון כתום דומה או בחר בצבע ניאון אחר.

ציפורניים ארונות מאט ניאון כתומים

מָקוֹר: @chaunlegend

33. עיצוב ציפורניים מאט מאט

מחפשים רעיון ייחודי לציפורניים? אז זה בשבילך. כאן יש לנו מניקור ארוך ומאט הכולל עיצוב אבטיח חמוד. רוב הציפורניים צבועות בגוון ורוד תוסס בגימור מט, עם מסמר מבטא אחד הכולל עיצוב אבטיח. זהו מראה מהנה ותוסס המושלם לקיץ. האבטיח שבציפורן המבטא נצבע בעבודת יד אך ניתן לרכוש מדבקות אבטיח כך שהעיצוב יהיה אפילו קל יותר לשחזר.

ציפורני אבטיח קיץ מאט

מָקוֹר: @daria_zatynaichenko

34. עיצוב ציפורניים של כוכב ניאון

הרעיון הבא שלנו היה בהשראת המניקור האחרון של קיילי ג’נר. הציפורניים בגוון בהיר עם עיצוב כוכב מהמם מעל הדף. כל מסמר שונה אבל אתה יכול פשוט לחזור על אותו דפוס אם אתה מעדיף. מניקור כזה הוא יפה וזה יהיה מושלם לעונה החמה יותר.

עיצוב ציפורניים של כוכב ניאון

מָקוֹר: @ykc2712

להלן הדרכה ביוטיוב לעיצוב מסמר דומה:

35. אמנות הציפורן של עץ הדקל

לאחר מכן, יש לנו מראה טרופי נוסף להראות לך. לציפורניים אלה יש עצות ניאון v ויש גם מסמר מבטא. לציפורן המבטא יש רקע שקיעה עם עץ דקל שחור. זהו עיצוב כה פאנקי ותוסס. יש הדרכות מקוונות שיעזרו לך ליצור טיפים v ותוכל לקנות שבלונות מסמר עץ דקל באינטרנט.

אמנות הציפורן של עץ הדקל

מָקוֹר: @chaunlegend

36. ציפורני Ombre נצנצים צבעוניים

אוהבים ציפורניים אומברה? אז אתה צריך לבדוק את הרעיון הבא. הציפורניים עירומות ולכל אחת עיצוב אומבר בצבע תוסס. זהו עיצוב מסמר כה מסוגנן והוא יהיה מושלם לפסטיבלים ולאירועי קיץ מהנים אחרים. צור מחדש את האומברה הרב צבעונית או בחר גוון בהיר אחד לכל הציפורניים.

ציפורני Ombre נצנצים צבעוניים

מָקוֹר: @nails_by_annabel_m

37. נצנצים וציפורניים בצבע ורוד בהיר

זוהר את הלוק שלך בקיץ עם ציפורניים נוצצות כאלה! רוב הציפורניים בוורוד בהיר וישנן שתי ציפורני מבטא. ציפורני המבטא כוללות אומבר נצנץ ורוד ולבן. זהו עיצוב ציפורניים יפה שיתאים לכל אורכי הציפורניים והצורות. זה יהיה מושלם לאירוע מיוחד.

נצנצים וציפורניים בצבע ורוד בהיר

מָקוֹר: @margaritasnailz

38. עיצוב נייל זברה מגניב

טיילו בצד הפראי ונסו הדפס בעלי חיים על הציפורניים שלכם! להלן דוגמה מהממת! למראה זה, רוב הציפורניים לבנות ויש מסמר מבטא אחד עם הדפס זברה. זהו מראה כל כך מסוגנן והוא יהיה מדהים לעונת הקיץ. ניתן ליצור עיצוב דומה בעזרת שבלונה לציפורניים. יש שבלונות זמינות באינטרנט בכל הדפס בעלי חיים.

עיצוב ציפורניים מגניב של זברה

מָקוֹר: @kangannynails

39. ציפורניים בעירום עם טיפים צהובים

רעיון הציפורן הבא כולל יותר טיפים אופנתיים יותר. מסמרים אלה צבועים בגוון עירום עם קצוות צהובים ניאון. זה מראה כל כך מגניב ומסוגנן. אנחנו אוהבים עצות v מכיוון שאתה יכול לנסות צבע תוסס מבלי להיות מודגש מדי. צור מחדש את הטיפים הצהובים הקיציים או נסה צבע בהיר לבחירתך.

ציפורניים בעירום עם טיפים צהובים

מָקוֹר: @chaunlegend

40. מסמרים סגולים וורודים מסוגננים

אם אתם מחפשים רעיון ציפורניים פשוט ומסוגנן אז זה בשבילכם. הציפורניים ארוכות, בצורת ארונית וצבועות בגוונים תוססים וורודים. ציפורניים בצבע עז כמו זה יגרמו לך להיראות מיידית בקיץ. נסה סגול כזה או שאתה יכול להשתמש בכל הצהרת יוצרת צבע.

עיצוב ציפורניים סגול וורוד

מָקוֹר: @_allured

41. עיצוב ציפורניים של Gradient Gradient

לאחר מכן, יש לנו שיפוע קיץ נוסף להראות לך. אנחנו אוהבים את הציפורניים האלה כי הן מזכירות לנו קשת קיצית. לעיצובים ורעיונות נוספים של מסמרים בקשת, הקפד לבדוק את המאמר הנוסף שלנו כאן.

מסמרות ארונות קשת של שיפוע קשת

מָקוֹר: @nadiaa_o

42. עיצוב ציפורניים ורוד וכתום

הרעיון הבא שלנו הוא בהיר ונועז. הציפורניים צבועות בגוונים ורודים ותפוזים תוססים. יש גם מסמר מבטא אומברה וגם כמה אבני חן. זהו מניקור יפה, טרופי וקיצי. הוא מזכיר לנו קוקטיילים וארטיקים, כך שהוא מושלם לעונת הקיץ.

עיצוב ציפורניים ורוד וכתום

מָקוֹר: @nailsbykatrins

43. רעיון לציפורן לשיש ורוד ורוד

רעיון ציפורניים נוסף שתוכל לנסות בקיץ הקרוב הוא שיש. המניקור הבא מראה דרך חמודה ללבוש אותו. כל מסמר צבוע בצבע אחר כולל ורוד, לבן וכסף נוצץ. יש גם מסמר מבטא אחד הכולל שיש ורוד ולבן. זהו מראה מסוגנן שיגרום לציפורניים שלך להתבלט מההמון. יש הרבה דרכים ליצור אמנות שיש ותוכלו למצוא הדרכות באינטרנט.

רעיון לציפורן שיש שיש ורוד

מָקוֹר: @nailsbykatrins

44. ציפורני ג’לי תוססות

ציפורני ג’לי הן מראה כל כך מגניב וכיפי לנסות אותו לקראת הקיץ. הטרנד כולל ציפורניים בצבעים עזים שקופים. אתה יכול לנסות מניקור כמו זה. הציפורניים הללו הן בגוון כתום ניאון וזה הצבע המושלם לקיץ. ציפורני ג’לי נראות הכי טוב כשהציפורניים ארוכות.

ציפורני ג'לי תוססות

מָקוֹר: @chaunlegend

45. פסים צבעוניים

אם אינך יכול להחליט איזה צבע בהיר לנסות, אז מדוע שלא תלבש את כולם ?! אתה יכול להשתמש בכל הצבעים הקיציים שלך כדי ליצור אומנות פסים כמו זה. ציפורניים אלה הן לבנות, צהובות, סגולות וורודות. זה מראה כל כך יצירתי וייחודי. צור מחדש פסים צבעוניים כמו אלה או השתמש בלוח הצבעים שלך. ניתן ליצור פסים בעזרת סרט ציפורניים.

ציפורניים מפוספסות צבעוניות

מָקוֹר: @polishedtwins

46. ​​מסמרי סטילטו מאט צבעוניים

לאחר מכן, יש לנו מני צבעוני להראות לכם. כאן יש לנו מסמרים ארוכים. ביד אחת מסמרים עם גוונים ורודים ואדומים. בעוד היד השנייה משתמשת בצבעים ורודים, כחולים וצהובים. אז, כל מסמר הוא בצבע אחר. מסמר אחד מעוטר גם באבני חן. זהו עיצוב כיפי וקשת שיוסיף צבע של כל תלבושות הקיץ שלך.

ציפורניים מאט צבעוניות

מָקוֹר: @ציפורניים

47. ציפורניים בעירום עם טיפים בקשת

רעיון הציפורן הבא כל כך חמוד ותוסס! המאני כולל מסמרים עירומים ולכל אחד יש קצה בצבע קשת. אנחנו אוהבים את זה כי אתה יכול לנסות את הצבעים הנועזים יותר אך בצורה עדינה יותר. אתה יכול לנסות את פסי הקשת או שאתה יכול לבחור עשרה או חמישה גווני קשת ולצבוע את כל קצה כל מסמר בצבע אחר.

ציפורניים בעירום עם טיפים בקשת

מָקוֹר: @anouskaanastasia

48. אומברה ורודה וכתומה עם אבני חן

אם אתה אוהב ללבוש צבעי ציפורניים בהירים, אתה צריך להסתכל על זה. כאן יש לנו עיצוב אומבר תוסס. הציפורניים מתחילות ורודות ואז מתחלפות לכתום. חלק מהציפורניים מעוטרות גם באבני חן. אנחנו אוהבים את הצבעים הקיציים ואבני החן נראות כל כך זוהרות! יש הדרכות אומנות ציפורניים אומברה באינטרנט וניתן לרכוש אבני חן באינטרנט. אז אתה יכול לנסות לשחזר את זה בעצמך.

מסמרי אומברה ורודים עד כתומים עם אבני חן

מָקוֹר: @margaritasnailz

49. ציפורני עץ דקל

שום דבר לא אומר קיץ כמו עצי דקל והמני הבא מראה איך ללבוש עיצוב עץ דקל בסגנון. כל הציפורניים משתמשות בצבעים ורודים וכתומים טרופיים. שני מסמרים משתמשים גם בגוונים עם אמנות אומברה. לציפורני האומברה יש גם עצי דקל שחורים. מדובר במני מהמם המושלם לקיץ ולחופשות. ניתן לרכוש מדבקות ושבלונות של עץ דקל. ניתן לצבוע את העצים ביד אם יש לך יד יציבה.

ציפורני קיץ של עץ הדקל

מָקוֹר: @גנדזיוצ’ה

50. ציפורניים אלגנטיות ורודות ניאון

אנחנו אוהבים את הרעיון הבא הזה! כאן יש לנו ציפורניים ורודות וחמודות. חלק מהציפורניים ורודות בהירות וחלקן ורודות נוצצות. זה פשוט מאני יפה, מהנה ותוסס המושלם לאביב ולקיץ. עיצוב ורוד כזה יתאים לכל אורכי הציפורניים והצורות. שחזור זה או שאתה יכול לנסות גוונים ורודים כהים יותר.

ציפורניים אלגנטיות ורודות ניאון

מָקוֹר: @alinahoyonailartist