41 תסרוקות קלועות חמודות לקיץ 2019

31. צמות אופנתיות צמות

הרעיון הבא שלנו הוא כיף, חמוד וקל ללבוש. כאן יש לנו זנבות בעלי עיצוב קלוע פאנקי. שיער כזה הוא אופנתי והוא מושלם לאירוע קיץ רגוע. אתה יכול לשחזר את זה או שיהיה לך שני צמות צמות בודדות. כך או כך, השיער שלך ייראה מסוגנן. תוכל גם להשתמש בקשרי שיער לקטעים השונים במקום לשיער כדי להפוך את עיצוב הסגנון לקל יותר.

צמות אופנתיות צמות

מָקוֹר: @michaelgrayhair

32. סגנון די קלוע עם קשת

רעיון השיער הבא הוא אחד האהובים עלינו. השיער מעוצב לצמת מוהוק עם אביזר קשת יפה. שיער כזה יגרום לך להתבלט מההמון בסגנון. זה יהיה מושלם לאירוע מיוחד ותוכל לשחזר את זה או לנסות קשת עם צמה אחרת.

סגנון די קלוע עם קשת

מָקוֹר: @hairicome_

33. קוקו קלוע אלגנטי

לאחר מכן, יש לנו רעיון אופנתי לשיער. למראה זה, השיער מעוצב לצמה יחידה גבוהה. לצמה יש גם אביזרי פנינה. שיער כזה הוא זוהר וקל ללבוש. זו תהיה התסרוקת המושלמת למסיבה או לאירוע מיוחד. אתה יכול ליצור מחדש עם או בלי האביזרים.

קוקו קלוע אלגנטי

מָקוֹר: @natalieannehair

34. צמת הילה מבולגנת

אוהבים את תסרוקות צמת ההילה? אם כן, זה מושלם עבורך. יש שתי צמות המעניקות לשיער את מראה הכתר עם תלתלים רופפים בצד. זהו רעיון שיער זוהר ואלגנטי שיהיה מושלם למסיבה או לאירוע קיצי מיוחד. זה יהיה גם תסרוקת חתונה נהדרת. אתה יכול לקבל מראה קז’ואל יותר אם אתה יוצר צמות רגועות יותר.

צמת הילה מבולגנת

מָקוֹר: @dvir_tvik

35. צמות חצי עם צעיף

הרעיון הבא לשיער הוא עוד מראה קלוע עם צעיף. זוהי תסרוקת של חצי למעלה, חצי למטה. החצי העליון של השיער מעוצב לשתי צמות והשאר נשאר רופף. שתי הצמות נפגשות וקשורות בצעיף מסוגנן. זה מראה כל כך יפה ושיקי. אנחנו אוהבים את הצעיף כי זה הופך את התספורת לייחודית. אתה יכול ליצור מחדש עם כל צעיף.

צמות חצי עם צעיף

מָקוֹר: @livlina93

36. קוקו וצמה

קוקו הוא תסרוקת פשוטה ושיקית אבל אפשר לג’אז עם צמה. הנה דוגמא מצוינת. סגנון זה כולל קוקו נמוך עם צמה נוספת על שכבת השיער העליונה. אנחנו אוהבים את הרעיון האופנתי הזה כי אתה מקבל קצת תסרוקות באחת. שיער כזה קל ללבוש ומתאים לכולם.

קוקו וצמה

מָקוֹר: @michaelgrayhair

37. צמת צד מאובזרת

לאחר מכן, יש לנו מראה נוסף מאובזר. השיער מסולסל להפליא עם צמת צד גדולה והצמה מאובזרת עם הרבה קליפים שונים. זוהי תסרוקת חמודה ותוכלו לאבזר צמה דומה עם כל קליפ שיער. אולי חפש דומים או בחר את האותיות או קליפסי הפנינה. כך או כך, השיער שלך ייראה סופר מסוגנן.

צמת צד מאובזרת

מָקוֹר: @michaelgrayhair

38. עדפו קלוע חמוד

מחפשים אפודו קיצי וחמוד? אז בדוק את התסרוקת הזו. כאן יש לנו שתי צמות שנפגשות באמצע הראש כדי ליצור עדכון יפה. זה רעיון כל כך אופנתי ואלגנטי לשיער אבל הוא גם תכליתי. אתה יכול ללבוש אותו בכל מקום מהעבודה ועד לילה בחוץ. לאירוע מיוחד תוכלו להוסיף כמה אביזרים כמו פרחים.

Updo קלוע חמוד

מָקוֹר: @hairdobyanni

39. קוקו גבוה עם צמת צד קטנה

אתה לא צריך להסתדר עם הצמות, אתה יכול לנסות תסרוקת עם מראה קלוע עדין יותר. הנה דוגמה מסוגננת. השיער מעוצב לקוקו גבוה עם צמה צדדית קטנה. כפי שאתה יכול לראות, הצמה מעניקה לקוקו מראה טרנדי יותר אבל גם אופנתי ונמוך. שיער כזה קל ללבוש והוא אחד האהובים עלינו.

קוקו גבוה עם צמת צד קטנה

מָקוֹר: @natalieannehair

40. צמות צבעוניות

מוקדם יותר בפוסט חלקנו צמות בתוספת צבע. אם אהבת את הרעיון הזה, אולי גם אתה תאהב את הרעיון הזה. כאן יש לנו שתי צמות מדהימות וחלק מהשיער צבוע בגוונים סגולים שונים. כפי שאתה יכול לראות, הסגול ממש מזמזם את הצמות. אתה יכול לצבוע את השיער שלך לצמיתות או שאתה יכול להשתמש בצבעי שטיפה שלא מחזיקים זמן רב. זה מראה מגניב וצבעוני לנסות.

צמות קורנרו צבעוניות

מָקוֹר: @grimerka6

41. צמה יחידה עם קליפ אופנתי לשיער

רעיון השיער הבא שלנו הוא עוד צמה אחת. כאן יש לנו צמה בעלת שלושה גדילים פשוטה. השיער כולל גם קליפ לשיער פנינה מדהים. אנחנו אוהבים את קליפ השיער כי הוא מבריק את הצמה הקלאסית. אתה יכול ליצור מחדש עם צמה ארוכה כזו או לנסות צמה קצרה יותר. תוכל לצפות במדריך שיער בנושא זה בדף שלהלן.

צמה יחידה עם קליפ שיער אופנתי

מָקוֹר: @sabrinadijkman

אנו מקווים שמצאת כמה תסרוקות קיץ קלועות מושלמות לנסות.