43 צמות קופסאות חמודות בינוניות שאתה צריך לנסות

31. בוב צמה אלגנטית

לאחר מכן, יש לנו סגנון הפוך נוסף שבו הצמות ארוכות יותר מלפנים וקצרות מאחור. צמות הקופסה די שמנמנות והשיער פשוט נראה אופנתי ואלגנטי. אתה יכול לבדוק את הנוף הקדמי של תסרוקת זו בדף למטה. אנחנו אוהבים את רעיון השיער הזה וחושבים שהוא ייראה יפה על כולם.

בוב צמה אלגנטית

מָקוֹר: @bellahairstyler

32. צמות קופסאות עם חבלים

אם אתה אוהב לאבזר את השיער שלך בעזרת מיתרים, עליך לראות את המראה הבא. כאן יש לנו צמות קופסאות בינוניות המעוקלות מתחת. שתיים מהצמות מאובזרות גם עם חבלי אופנה. כפי שאתה יכול לראות, מכיוון שהחבלים קלים ושמנמנים, הם באמת אומרים אמירה. אנחנו גם אוהבים את צבע הצמה! אתה יכול ליצור מחדש את הסגנון הזה או לבחור מיתרים בכל צבע שאתה אוהב.

צמות קופסא חומות עם חבלים

מָקוֹר: @naturezacapilar

33. צמות פשוטות ומסוגננות

רוצה שיער מדהים וקל ללבוש שייראה מדהים לכל אירוע? אם כן, תסרוקת זו יכולה להיות בדיוק מה שאתה מחפש! צמות הארגז הבינוניות האלה פשוט יפות ללא מאמץ. אורכם רק עובר את הכתפיים והם שחוקים לצד אחד. זה רק מראה מסוגנן ופשוט שיתאים לכולם.

צמות פשוטות ומסוגננות

מָקוֹר: @laurynalexi

34. סגנון צמה של קופסא חמוד

לאחר מכן, יש לנו סגנון צמת קופסא חמוד. נראה שהצמות האלה חצי למעלה, חצי למטה והחלק העליון של השיער מעוצב לקוקו בגובה שמיים. זהו מראה מסוגנן ויפה שיהיה מושלם לקיץ. שחזר זאת או סמן את כל הצמות שלך לקוקו גבוה. זה גם ייראה יפה.

סגנון צמה קופסא חמוד

מָקוֹר: @iris_samara09

35. צמות קופסאות סגולות כהות

אולי קצת נמאס לך מהשיער ורוצה לנסות סגנון חדש שהוא נועז ומהנה? אם זה נשמע לך, אז תסתכל על תסרוקת זו. כאן יש לנו צמות קופסאות בינוניות שהן בגוון אופנתי וסגול כהה. אנחנו אוהבים את הסגול כי הוא כל כך חי והצהרות. הצמות מאובזרות גם עם אזיקי שיער זהב. זהו מראה קלוע יפה שיגרום לך להתבלט מהקהל בסטייל.

צמות ארגז סגול כהה

מָקוֹר: @thamirismelchio

36. לחמנית צמה חצי קופסה

הרעיון הבא שיש לנו הוא עוד חצי סגנון. למראה זה, החלק העליון של הצמות מעוצב ללחמנייה במקום קוקו. כפי שאתה יכול לראות, לחמנייה חצי למעלה נראית כל כך אופנתית ועצבנית. אתה יכול ליצור מחדש את הלחמנייה הגבוהה או שהלחמנייה תהיה קצת יותר נמוכה. כך או כך, השיער שלך ייראה מדהים. אנו חושבים שתסרוקת כזו תראה מדהים בצבע עז כמו אדום או בלונדיני. לְהַסכִּים?

לחמנייה צמה בחצי קופסה

מָקוֹר: @laurynalexi

37. צמות קופסאות ג’מבו בינוניות

אם אתה אוהב לאבזר את השיער שלך, אז הרעיון הזה מושלם עבורך. כאן יש לנו צמות קופסאות בינוניות שמנמנות וכמה אביזרים שונים משמשים לסיום המראה. יש גם חפתים, טבעות וכבל מסוגנן. כפי שאתה יכול לראות, אביזרים אלה פשוט הופכים את השיער לייחודי. אתה יכול ליצור מראה דומה לזה או להתנסות בכבלים בצבעים שונים ואולי אפילו תוכל להוסיף כמה חרוזים.

צמות קופסה בינונית של ג'מבו

מָקוֹר: @xotic_braids

38. צמות קרמל ובלונד בהיר

קרמל הוא עוד צבע שיער פופולרי ופופולרי. זו לא הפתעה מכיוון שנוצרים תסרוקות מדהימות כמו זו. צמות אלו מעוצבות בבוב חמוד ורוב הצמות בצבע קרמל חם. חלק מהצמות הן בגוון בלונדיני בהיר מהמם. אנחנו אוהבים את צמות הקרמל וחושבים שהבלונדינית מחמיאה לקרמל בצורה מושלמת. צור מחדש את המראה הזה או נסה גוון בלונדיני אחר. אפשר אפילו לקבל את כל הקרמל.

צמות קרמל ובלונד בהיר

מָקוֹר: @tatialessandra

39. צמות גלאם עם אביזרי מעטפת חמודים

רעיון השיער הבא הוא אחד האהובים עלינו! כאן יש לנו צמות קופסת גלאם המאובזרות עם חפתים מזהב וקליפות יפות. אנחנו אוהבים את הקליפות כי הם ייחודיים, מהממים ומעניקים לשיער מראה קיצי! אתה יכול לקנות צדפים לשיער שלך באינטרנט ויש הרבה הדרכות שיראו לך כיצד להוסיף אותן לצמות שלך. שיער כזה יהיה מושלם לקיץ או לחופשה!

צמות גלאם עם אביזרי מעטפת חמודים

מָקוֹר: @hairspiration_naija

40. צמות קופסאות בינוניות שיקיות

לאחר מכן, יש לנו עוד תסרוקת אופנתית להראות לך. למראה זה, צמות הקופסה הבינונית דקות במיוחד והן מעוקלות מתחת למסגרת הפנים. יש גם חפת צמה עדינה אחת. זהו מראה קלוע זוהר שלעולם לא ייצא מהאופנה. שחזור זה או שמור על פשוט ונסה את הצמות ללא אביזרים.

צמות קופסאות בינוניות שיק

מָקוֹר: @flawlessbraidss

41. צמות קלות עם חפתים לשיער זהב

אוהבים את התסרוקות הפשוטות והקלות ללבוש? אם כן, בדוק זאת. כאן יש לנו צמות קופסא יפות באורך שעובר רק מעבר לכתפיים. הצמות נלבשות בחלק צדדי ולכל צמה יש שרוול זהב בקצה. זה פשוט נראה מהמם ללא מאמץ. שיער כזה יתאים לכולם. אתה יכול לשחזר את המראה או לנסות חפתים כסופים. חרוזים ייראו גם מדהימים בקצות הצמות.

צמות קלות עם חפתים לשיער זהב

מָקוֹר: @manare.coco

42. צמות קופסאות ירוקות שמנמנות

אם אתה אוהב ללבוש צבעי שיער נועזים, אז תסתכל על הרעיון הבא. סגנון זה כולל בוב צמה עבה. הצמות הן בצבע תוסס ובעלות אביזרים יפים. אנחנו אוהבים את הצבע כי הוא נותן לנו ויברציות של בת ים! זה מושלם לנשים שאוהבות להתבלט מההמון. זוהי תסרוקת חובה לקיץ.

צמות קופסאות ירוקות שמנמנות

מָקוֹר: @fegerodrigues

43. צמות אופנתיות עם טבעות

רעיון השיער הבא הוא סגנון אופנתי נוסף עם אביזרים. למראה זה, יש לנו צמות פשוטות, מסוגננות ושמנמנות. כמה מהצמות כוללות גם אזיקים וטבעות שיער. הטבעות נראות כל כך אופנתיות ועצבניות ואלו דרך קלה לעצב את השיער שלך. אתה יכול לקנות טבעות צמה באינטרנט בצבעים שונים ויש גם המון עיצובים שונים.

צמות אופנתיות עם טבעות

מָקוֹר: @naturalgirlssociety

אנו מקווים שמצאת את מראה הצמות הקופסא הבינוני האהוב עליך!