41 ציפורניים נועזות נועזות לנסות בשנת 2020

31. ציפורני ריינסטון נוצצות

עיצוב הציפורניים הבא כל כך נוצץ וזה ידהים את כולם! ציפורניים אלה ארוכות ונראות כאילו יש להן נקודה חדה. כל ציפורן בגוון בהיר ומעוטרת באבני חן ורודות וצלולות. עיצוב ריינסטון מהמם והוא נראה מדהים עם צורת הציפורן המחודדת. הציפורניים האלה נהדרות לנשים שאוהבות בלינג, זוהר ולהצהיר.

ציפורניים מחודדות של ריינסטון

מָקוֹר: @fiina_naillounge

32. עיצוב מאט מסוגנן

אם אתה אוהב ציפורניים נועזות ויצירתיות, הרעיון הזה מושלם עבורך. כאן יש לנו ציפורניים שחורות מט. לחלק מהציפורניים עיצוב תיקון סגול וכחול חי ואילו לאחרים דפוס קו. הציפורניים מהממות וייחודיות. ניתן לשחזר מראה דומה או לבחור באחד העיצובים לכל הציפורניים.

אמנות ציפורניים בשחור, כחול וסגול מסוגננת

מָקוֹר: @riyathai87

33. שיש ואבני חן

אמנות שיש כל כך פופולרית וזו לא הפתעה כאשר נוצרים ציפורניים מדהימות כאלה. מאני זה כולל אמנות שיש לבנה, כתומה וורודה. חלק מהציפורניים צהובות גם עם עיצוב ריינסטון או רדיד זהב. זהו מני אופנתי שמשתמש בהרבה עיצובים שחייבים. אתה יכול למצוא הדרכות אמנות לציפורניים משיש שקל לעקוב אחריהן. נסה את העיצוב הזה או הניח שיש על כל הציפורניים.

שיש ואבני חן

מָקוֹר: @erick.d_longnails_better

34. ציפורניים כתומות ניאון עם נוצץ

הוסף צבע מרהיב למראה שלך עם ציפורניים כתומות כאלה! לרוב הציפורניים עיצוב שונה כולל כתום מבריק, נצנצים ואבני חן. זהו מבט נועז ומנצנץ שמצהיר אמירה. הצבע הכתום מושלם לקיץ. שחזור את המראה הזה או נסה רק מסמרים כתומים עם מסמר מבטא ריינסטון, זה יהיה מהמם.

מסמרים כתומים תוססים עם ניצוץ

מָקוֹר: @margaritasnailz

35. עיצוב נייל גלאם רוז

לאחר מכן, יש לנו מני מדהים שהוא עוד אחד האהובים עלינו! למראה זה, חלק מהציפורניים ורודות, חלקן זהובות נוצצות ובאחרות מסמר ציפורן ורוד. אמנות הציפורן הוורודה שונה בשני הציפורניים אך אנו אוהבים את מסמר הוורדים! זהו עיצוב יפה שיהיה מושלם לאירוע רומנטי. אתה יכול למצוא הדרכות לאומנות של ורדים באינטרנט או שאתה יכול להשתמש במדבקות ורדים.

עיצוב ציפורניים של גלאם רוז

מָקוֹר: @riyathai87

36. ציפורניים כחולות עם ירח ונצנצים

אוהבים את עיצובים של הציפורניים הכחולות? אם כן, בדוק זאת. כאן יש לנו ציפורניים מחודדות כחולות. חלקם פשוט כחולים ויש גם כמה ציפורני מבטא. האחד הוא אומברה, השני בעל פסי זהב ולציפורן המבטא האחרונה מכוסה באבני חן עם ירח זהב וכוכבים. זהו עיצוב ציפורניים יפה וקסום. אתה יכול לשחזר את הפסים בעזרת סרט ציפורניים ותמצא מדריכי אומברה באינטרנט. ירחי זהב, כוכבים וקריסטלים ניתן לרכוש באינטרנט.

ציפורניים כחולות עם ירח ונצנצים

מָקוֹר: @riyathai87

37. ציפורני סטילטו ייחודיות עם אמנות סמוקי

עיצוב הציפורניים הבא הוא ייחודי נוסף. הפעם בחלק מהציפורניים יש אומנות אומברה אלגנטית, בעוד שתיים מהציפורניים שחורות עם עיצוב מעושן. צור מחדש את כל הלוק או שאתה יכול לקבל את האמנות השחורה והמעושנת על כל הציפורניים. יש הדרכות לסוג זה של ציפורניים באינטרנט, כך שתוכל לנסות את העיצוב בעצמך. ציפורניים מעושנות יתאימו לכל אירוע.

ציפורני סטילטו ייחודיות עם אמנות סמוקי

מָקוֹר: @erick.d_longnails_better

38. ציפורניים מאט עם אבני חן ונקודות

נקודות פולקה הן דוגמה כל כך מסוגננת ורב -תכליתית. מסמרים אלה מראים דרך זוהרת ללבוש נקודות. חלק מהציפורניים אדומות מט וחלקן בעלות אפקט שחור חלב. הרבה ציפורניים מעוטרות בזהב ואבני חן נוצצות. כפי שאתה יכול לראות, נקודות הפולקה נראות כל כך יפות! אתה יכול ליצור נקודות בעזרת כלי נקודות. אתה יכול לנסות את המראה הזה בבית או ליצור גרסה משלך.

ציפורניים מאט עם אבני חן ונקודות פולקה

מָקוֹר: @מסמרים

39. ציפורני סטילטו מהממות עם נצנצים ואבני חן

לאחר מכן, יש לנו עיצוב ציפורניים מהמם להראות לך. כאן יש לנו ציפורני סטילטו ארוכות במיוחד. לציפורניים לוח צבעים של ורוד רך, כחול וכסף. יש גם כמה אבני חן. זהו מני קסום והוא יגרום לך להיראות נסיכה לכל אירוע. עיצוב זה יהיה נהדר לעונת החגים.

ציפורני סטילטו מהממות עם נצנצים ואבני חן

מָקוֹר: @margaritasnailz

40. עיצוב ציפורניים מאט אמנותי

אם אתה אוהב את עיצובי הציפורניים היצירתיים, האמנותיים והייחודיים, אז זה בשבילך. כל הציפורניים שחורות מט ומעוטרות בעיצוב רדיד כחול, סגול וזהב. חלק מהציפורניים מעוטרות בעיטורי זהב אופנתיים. אתה יכול לשחזר מראה דומה עם נייר כסף. נסה מאני דומה או השתמש בעיצוב על הציפורניים החדות והארוכות במיוחד. זה ייראה מדהים.

עיצוב ציפורניים מאט אמנותי

מָקוֹר: @מסמרים

41. ציפורניים ורודות עם פרחים לבנים

הרעיון הבא כל כך יפה ואלגנטי. למראה זה חלק מהציפורניים בצבע ורוד בהיר והשאר בהירות עם פרחים לבנים. אמנות הציפורניים והצבעים מחמיאים זה לזה להפליא. מני כזה יהיה מושלם לאביב ולקיץ. זה יהיה נהדר לאירועים מיוחדים כמו חתונות מכיוון שלציפורניים יש אווירה רומנטית ושיקית.

ציפורניים ורודות עם פרחים לבנים

מָקוֹר: @sheadbeauty

אנו מקווים שמצאתם השראה מרשימת העיצובים המחודדים שלנו לציפורניים!