41 הציפורניים הטובות ביותר לחודש יולי לחגוג בסטייל

31. מסמרים של דגל אמריקאי

לאחר מכן, יש לנו עיצוב מסוגנן ופטריוטי להראות לך. לחלק מהציפורניים פסים אדומים ולבנים ובשני הציפורניים האחרות יש אמנות כוכבים כחול לבן. כל הציפורניים יוצרות יחד את הדגל האמריקאי. זהו עיצוב מגניב ויצירתי שיתאים לכולם. ניתן לצבוע ביד את הכוכבים והפסים או להשתמש בשבלונה.

ציפורני דגל אמריקאי

מָקוֹר: @סופת ציפורניים

32. 4 ביולי מסמרים לארונות

חגגו את ה -4 ביולי בסטייל עם עיצוב ציפורניים כמו זה. הציפורניים בצורת ארונית ורוב הציפורניים צבועות בלבן. יש גם שני מסמרים עם מבטא – לאחד פסים ולשני כוכבים. אלה סט מסמרים מסוגנן וניתן לראות את המוצרים המשמשים ליצירת הלוק ולצפות בהדרכה בעמוד למטה.

ציפורני ארונות ה -4 ביולי

מָקוֹר: @nailsbycambria

33. 4 ביולי עיצוב לציפורניים קצרות

לאחר מכן, יש לנו רעיון לציפורן זוהר ומסוגנן. שני ציפורניים כחולות, מסמר אחד פסים אדומים ולבנים והציפורן האחרונה מכוסה בנצנצים כסופים. זהו עיצוב ציפורן אופנתי וקל ללבוש והוא יתאים לכל אורכי הצורות והצורות. שחזור את המראה הזה או שאתה יכול פשוט לבחור ציפורניים כחולות עם הפסים.

עיצוב ה -4 ביולי לציפורניים קצרות

מָקוֹר: @lalalovenailart_

34. ציפורניים שיקיות של 4 ביולי

הרעיון הבא שלנו הוא יפה ושיקי. רוב הציפורניים צבועות בגוון כחול מודגש וישנן שתי מסמרות מבטא. לציפורן מבטא אחת יש פסים אדומים ולבנים ואילו השנייה לבנה עם לב כחול. זהו לוק חמוד שיתאים לכל אחת מחגיגות ה -4 ביולי. ניתן לצבוע ביד את הלב והפסים או להשתמש בשבלונה.

ציפורניים שיקיות של 4 ביולי

מָקוֹר: @lalalovenailart

35. כוכבים ופסים נוצצים

אם אתה אוהב עיצובים של ציפורני נצנצים, עליך לבדוק את המראה הזה של 4 ביולי. שניים מהציפורניים אדומות עם פסי נצנצים כסופים והציפורניים האחרות כחולות עם כוכבים נוצצים. זהו רעיון ציפורן זוהר המתאים לאירוע המיוחד. אתה יכול לבדוק את המוצרים המשמשים ליצירת המראה בדף למטה.

כוכבים ופסים נוצצים

מָקוֹר: @nails4cocktails

36. עיצוב מסמר מאט מסוגנן

רעיון הציפורן הבא שעלינו להראות לכם הוא עוד מראה מאט. רוב הציפורניים אדומות מאט, לאחת פסים ולציפורן השנייה כחול מאט עם כוכב תלת מימד כסוף. זהו רעיון מסמר אופנתי והוא ייראה אופנתי לאירועי ה -4 ביולי. עיצוב כזה יתאים לכל אורכי הציפורניים והצורות וניתן לרכוש כוכבים קטנים באינטרנט.

עיצוב מסמר מאט מסוגנן

מָקוֹר: @lalalovenailart

37. ציפורניים נוצצות 4 ביולי

הגדילו את התלבושת הרביעית שלכם עם ציפורניים כאלה! שני מסמרים צבועים בצבע אחד באדום או כחול, ויש גם שני ציפורניים עם מבטא. לציפורן מבטא אחת יש פסים נוצצים והשנייה כחולה עם כוכב. זהו מראה זוהר ונוצץ שיהיה מושלם למסיבה. צור מחדש את כל הלוק או נסה רק אחד מעיצובי המבטא.

ציפורניים נוצצות ב -4 ביולי

מָקוֹר: @gabbysnailart

38. נקודות פולקה & פסים

לאחר מכן, יש לנו רעיון נוסף לציפורניים. למראה זה, לשני ציפורניים דפוס נקודות כחול ולבן. ישנם גם שני עיצובים עם מבטא. אחד מפוספס ואחד מכוסה בנצנצים. זהו רעיון מסמר חמוד ומסוגנן והוא ייראה אופנתי גם לאחר סיום החגיגות. אנחנו אוהבים את הציפורניים האלה.

נקודות ופסים

מָקוֹר: @badgirlnails

39. ציפורניים כחולות נועזות עם כוכבים ופסים

היו נועזים ותוססים ב -4 ביולי עם מסמרים כאלה. שלושה מסמרים צבועים בצבע כחול עז ושניים רגילים אך לאחד כוכבים לבנים. יש גם מסמר מבטא פס אדום ולבן. זהו עיצוב מגניב ומסוגנן שיתאים לכולם. אתה יכול לשחזר את המראה הזה בקלות בעזרת שבלונה לציפורניים.

ציפורניים כחולות נועזות עם כוכבים ופסים

מָקוֹר: @lalalovenailart

40. ציפורניים אדומות, לבנות וכחולות

מחפשים עיצוב ציפורניים שקל ללבוש וליצור? אז זה יכול להיות מושלם עבורך. שני מסמרים הם נצנצים כחולים, שניים הם נצנצים אדומים והציפורן האחרונה היא נצנצים לבנים. הצבעים מושלמים ופטריוטיים בעוד הנצנצים מתאימים לאירוע המהנה. כל מה שתצטרכו זה שלושה לקים נוצצים.

ציפורניים אדומות, לבנות וכחולות

מָקוֹר: @adventuresinacetone

41. ציפורניים ייחודיות ל -4 ביולי

אם כל מראה הציפורניים הכחול, האדום והלבן אינו בשבילך, בדוק את רעיון הציפורן הבא. לכל מסמר עיצוב כוכבים ופסים שונים אך הצבעים בהם משתמשים הם שחור, לבן ואפור. כפי שאתה יכול לראות, הציפורניים עדיין פטריוטיות מאוד אך הצבעים בהם נעשה שימוש אינם כה מודגשים. זה נהדר לכל מי שרוצה מראה אחר וייחודי של 4 ביולי.

ציפורניים ייחודיות ל -4 ביולי

מָקוֹר: @סופת ציפורניים

אנו אוהבים את רעיונות הציפורניים הללו ומקווים שמצאתם את הציפורניים המושלמות לחגיגות ה -4 ביולי שלכם!