69 עיצובי ציפורניים סופר קלים

51. קל, פשוט ויפה

האם אתה צריך עיצוב פשוט אך יפה ואביבי? אולי נגמרו לך הרעיונות וזקוקים לייעוץ בנוגע לג’אז הציפורניים. אל תחפשו יותר, אנחנו כאן כדי לעזור! בדוק את העיצוב הפשוט והנועז הזה. אל תפחד לקשט את מסמר המבטא שלך בחצי נצנצים. לא צריך להיות קוסמטיקאית ציפורניים כדי לעשות זאת. אם אתה צריך מדריך לקו הישר, השתמש בסרט נייר ויהיה לך מסמר סיים כמו למעלה. כפי שאתה יכול לראות מהתמונה, זה אפילו לא חצי, זה פחות מחצי. אין שום חוקים! עשו מה שגורם לכם להרגיש בטוחים ומופלאים. זה הציפורניים שלך ואתה המעצב שלך! תחשוב על זה ככה והתוצאות ירשימו אותך.

עיצוב פשוט לציפורניים פשוטות לציפורניים קצרות

מָקוֹר: @kimberlymaranan

מוצרים בשימוש: Essie ‘Jiggle Hi, Jiggle Low’ ו- ‘Stones N’ Roses ‘.

52. עיצוב שחור, ורוד וכסף

הנושאים שיש לנו כשיש לנו אוסף ציפורניים צבעוני, זה שאתה לא יודע באיזה צבע להשתמש. יש כל כך הרבה צבעים מקסימים לבחירה, זו יכולה להיות דילמה. אבל יש לנו את הפתרון! השתמש בתערובת של צבעים כדי להציג את האוסף המדהים שלך. השתמש בצבעי שחור, ורוד וכסף כמו התמונה למעלה. עיצוב זה ילווה כל תלבושת ואנו בטוחים שהשלמים יטוסו בדרכך.

עיצוב ציפורניים בשחור וורוד פשוט

מָקוֹר: @youngwildandpolished

המוצרים המשמשים: ג’ולי G ‘ריו דה ז’ניירו’, אסי ‘שוש’, OPI ‘החבר שלי קנה מידה קירות’ ומימד אחר ‘נשק אותי בחצות’.

53. מסמר מבטא מפוספס

קח לך לקים ורודים, לבנים ונוצצים מקולקציית הציפורניים שלך, אני יכול להבטיח שתרצה לנסות זאת. הטרנדים הקיימים כיום מתפתחים ומשתנים לנצח. ראשית, היה לנו את מסמר המבטא, עכשיו זה מסמר מבטא מפוספס שעליו נוספו עיצוב ציפורניים! הצבעים האלה נראים נפלאים ביחד.

עיצוב ציפורניים לב ורוד וכסף

מָקוֹר: @the_nail_lounge_miramar

54. נקודות פולקה + עיצוב נצנצים

הפגינו את עיצובי הציפורניים שלכם על ידי ערבוב נצנצים ונקודות. גילית לאחרונה שאתה מאסטר בנקודות וכל כך שמח עם התוצאה; אתה מת להראות לחברים שלך. כולנו יודעים כי מסמרים נוצצים הם נועזים אך עיצוב מרהיב ליד זה מפתיע. אם אתה לא כל כך טוב עם נקודות פולקה, אימון עושה מושלם!

נקודות פולקה ועיצוב ציפורני נצנצים

מָקוֹר: @סיני

55. נקודות זהב

זהב עובד כל כך טוב עם גוונים כהים יותר. עיצוב זה קל לעיניים אך יחד עם זאת, מושך את תשומת ליבך בצורה חמה. נקודות פולקה יכולות להיות קטנות או גדולות כרצונך. אנחנו חושבים שנקודות המעט מעט גדולות יותר נהדרות.

עיצוב ציפורניים של נקודות זהב

מָקוֹר: @youngwildandpolished

מוצרים בשימוש: Essie ‘Good as Gold’ ו- ‘Angora Cardi’.

56. ציפורניים בעירום עם פנינים

הרעיון הקל הבא שלנו לעיצוב ציפורניים הוא מראה אלגנטי ושיקי. הציפורניים בגוון בהיר עם מסמר מבטא אחד. על מסמר המבטא יש פנינים אופנתיות לאורך הציפורן. אתה יכול למרוח פנינים על הציפורניים שלך בדיוק כמו שאתה עושה עם אבני החן. ישנן פנינים עם גב שטוח זמינות באינטרנט כך שקל ליישם אותן. עיצוב כזה יהיה מושלם לאירוע גלאם או לחתונה.

ציפורניים אלגנטיות עם עירום עם פנינים

מָקוֹר: @nailsrnd

57. ציפורני ניאון קצרות

דרך קלה להאיר את המראה שלך היא בעזרת הציפורניים. אתה יכול ללבוש את הגוון החם ביותר של העונות או פשוט לבחור צבע תוסס שאתה אוהב. לפניכם דוגמה מהממת. הציפורניים בצבע ניאון יפהפה עם ציפורני מבטא קריסטל. זהו רעיון מדהים לציפורניים והוא ייראה נהדר לעונות האביב והקיץ.

ציפורני ניאון בהירות עם קריסטלים

מָקוֹר: @nailsrnd

58. עיצוב ציפורניים ורוד ואפרסקי

הרעיון הבא לעיצוב הציפורניים הקל שעלינו להראות לכם הוא מראה ורוד למדי. אחת הציפורניים ורודה כהה, שתיים הן בגוון אפרסקי והציפורן השנייה נוצצת כסופה. זהו רעיון ציפורן ורוד מדהים שיאיר את מראהך. נסה את העיצוב הזה או השתמש בגוונים ורודים שונים.

עיצוב ציפורניים קל, ורוד ואפרסקי

מָקוֹר: @phenomenail

59. עיצוב נייל צהוב שברון ניאון

אמנות הציפורניים של שברון מסוגננת ופשוטה למדי ליצירה. לפניכם רעיון מדהים של שברון. הציפורניים בגוון נצנוץ בהיר עם שברונות צהובות ניאון. דפוס כזה ניתן ליצור בעזרת סרט ציפורניים. אתה מתחיל בצבע הבסיס, צובע את הציפורניים ונותן להם להתייבש. לאחר מכן יש למרוח סרט דפוס לפי בחירתך ולצבוע את הצבע הבוהק מעל הדף. לאחר ייבוש, הסר את הקלטת ויהיה לך עיצוב מגניב כמו זה. צור מחדש את המראה הזה או השתמש בצבעים לבחירתך.

עיצוב נייל צהוב שברון ניאון

מָקוֹר: @amvpnails

60. ציפורניים מאט עירום

הציפורניים כולן בגוון עירום מאט עם אבני חן זהובות וירוקות. זהו עיצוב כה פשוט ושיקי. כדי ליצור ציפורניים כאלה אתה יכול פשוט לצבוע את הציפורניים בעירום, ולאחר מכן כשהן יבשות יש למרוח שכבה עליונה מט. כשהמעיל העליון רטוב אך לא רטוב מדי, הניחו על אבני החן. עיצוב כזה יתאים לכל אורכי הצורות והצורות.

ציפורניים ארוזות מאט עירום עם אבני חן זהובות

מָקוֹר: @sabrina_ils