61 תסרוקות בוב הפוכות הטובות ביותר לשנת 2019

51. בוב בלונדיני קצר

מחפשים גזרה קצרה יותר? ואז תסתכל על זה. כאן יש לנו בוב בלונדיני הפוך קצר. האורך הארוך ביותר הוא אורך הסנטר, כך שתקבל את מראה הבוב הקצר והטרנדי הזה. אנחנו אוהבים את החיתוך כי הוא בוטה למדי ולכן הוא אכן אמירה. בוב קצר ובלונדיני כזה יעניק לשיערך חיים חדשים וייקח את השיער שלך מעופש להפליא.

בוב בלונדיני קצר

מָקוֹר: @ניקיפאנל

52. תסרוקת בוב לוהטת

אוהבים את צבעי השיער האדומים? אז תסרוקת זו יכולה להיות מושלמת עבורך. השיער בעל גזרה הפוכה והוא צבוע בצבע נחושת חם עם הדגשות בהירות יותר. אנחנו אוהבים את הצבע וזה בהחלט יתבלבל את הלוק שלך. אתה יכול ליצור מחדש את התסרוקת הזו או לנסות את הצבעים הלוהטים על בוב הפוך ארוך יותר.

רעיון תסרוקת בוב לוהט

מָקוֹר: @ktmac614

53. בוב הפוך קצר

לאחר מכן, יש לנו עוד קיצור דרך להראות לך. השיער קצר מאוד מאחור והשיער בערך באורך הסנטר בחלק הקדמי. עם תסרוקת זו, אתה מקבל את הטוב משני העולמות. אתה יכול לנסות את הגזרה הקצרה האופנתית, אבל גם לקבל סגנון בוב בגלל השיער בחזית. נסה את המראה הבלונדיני הזה או שאתה יכול לנסות את הגזרה בצבע אחר.

בוב הפוך קצר

מָקוֹר: @emilyandersonstyling

54. אונה מתולתלת

אם אתה מעדיף את התספורות הארוכות יותר, אז תסתכל על רעיון השיער הזה. למראה זה, השיער נחתך לבוב הפוך ארוך. כפי שאתה יכול לראות, החזית ארוכה למדי והאחורה בעלת אורך הבוב. זוהי רק דרך אופנתית ללבוש את הסגנון. זה רעיון נהדר נוסף לנשים שרוצות לנסות גזרה קצרה יותר מבלי להיות דרמטיות מדי.

תסרוקת אונה מתולתלת

מָקוֹר: @lindsey_does_hair

55. בוב כחול ובלונדיני

משעמם לך את השיער ורוצה לנסות משהו חדש לגמרי? אז תסרוקת זו יכולה להיות מושלמת! כאן יש לנו בוב הפוך הצבוע בלונדינית בהירה וכחול מודגש. הצבעים ממש מזנקים את השיער ויוצרים סגנון ייחודי ומצהיר אמירות. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לנסות גזרה בכל הצבעים התוססים.

בוב כחול ובלונדיני נועז

מָקוֹר: @emilyandersonstyling

56. בוב בלונדיני קייצי

מחפשים תסרוקת חדשה מוכנה לקיץ? ואז בדוק את הרעיון הבא. זהו בוב הפוך ארוך יותר הצבוע בגוון בלונדיני בהיר. הגזרה מושלמת למזג האוויר החם מכיוון שהיא קלה לתחזוקה ולעיצוב, והצבע יאיר את מראהך. נסה את הסגנון הבלונדיני הזה או בחר בגוון בלונדיני חם יותר.

בוב הבלונדיני הקיצי

מָקוֹר: @maggiemh

57. בוב ארוך עם היילייטס

לאחר מכן, יש לנו עוד בוב ארוך להראות לך. השיער בחזית ארוך בהרבה מהשיער מאחור. מה שאנחנו באמת אוהבים בסגנון הזה הוא נקודות השיא. נקודות השיא הן בלונדינית חמה יותר בחלק האחורי של השיער והן בגוון בהיר יותר בחזית. זה רעיון כל כך ייחודי והוא באמת מתגאה בחיתוך ההפוך הזה.

בוב לונג הפוך עם דגשים

מָקוֹר: @thestylistcrystal

58. בוב הפוך שחור ובלונדיני

התסרוקת הבאה שיש לנו להראות לך היא מלוטשת ואופנתית. למראה זה, השיער שחור והוא נחתך לבוב קצר הפוך. לשיער יש גם הדגשות בלונדיניות בחזית. שחור ובלונדיני הוא שילוב כל כך מסוגנן וכפי שאתה יכול לראות, הצבעים המנוגדים יוצרים סגנון נועז שיגרום לך להתבלט מההמון.

בוב הפוך של שחור ובלונדיני

מָקוֹר: @infinityhairbyev

59. רעיון שיער אדום תוסס

רעיון השיער הבא שלנו מושלם לנשים שמחפשות תסרוקת בהירה ונועזת. השיער בעל גזרה הפוכה קצרה והוא צבוע בגוון אדום מדהים. ישנם גם צבעים אחרים בשימוש בשיער, כגון סגול. בוב רב גוונים זה מסוגנן במיוחד והוא ייראה נפלא על כל אחד.

רעיון שיער אדום תוסס

מָקוֹר: @creationsbymarissa

60. בוב חתוך קצר

לאחר מכן, יש לנו תספורת פשוטה ומסוגננת. הבוב שחור עם חתך הפוך בוטה. אנחנו אוהבים את התסרוקת הזו כי היא כל כך אופנתית וקל ללבוש. שיער כזה יתאים לכולם והוא ייראה יפה בכל צבע. צור מחדש את האורך הקצר יותר או שאתה יכול לנסות ללבוש את השיער עוד קצת.

בוב חתוך קצר

מָקוֹר: @emilyandersonstyling

61. בוב הפוך ורוד פסטלי

אם כל הגזרות והצבעים הנועזים לא בשבילך, אז תסרוקת זו יכולה להיות מושלמת. ההבדל באורך עדין למדי והבוב הוא האורך הקלאסי. עם זה אתה יכול לנסות את המראה הטרנדי, אבל השינוי אינו נועז מדי. זה מאפשר לך ללבוש את הסגנון בצורה אופנתית ללא התחייבות של לחתוך את שיערך קצר מדי.

בוב הפוך ורוד פסטלי

מָקוֹר: @styles.by.sarah

אנו מקווים שקיבלת השראה מתסרוקות הבוב ההופכות המדהימות האלה!