43 עיצובים יפהפיים לציפורניים לציפורני ארונות

31. ציפורניים מאט בורגונדי עם אבני חן

דרך נוספת להעלות את הציפורניים שלך היא בעזרת אבני חן. אתה יכול לנסות עיצוב בדיוק כמו זה. כל הציפורניים בצבע בורדו דהוי ולכל מסמר עיצוב אחר. ניתן למרוח אבני חן בקלות על ציפורניים. אתה יכול לקנות אותם באינטרנט וליישם אותם בעזרת דבק לציפורניים. שחזור מראה דומה לזה או נסה עיצוב ייחודי משלך.

ציפורניים בצבע בורדו מאט עם אבני חן

מָקוֹר: @מסמרים

32. טיפים צרפתיים עם מסמר מבטא פרחים

לאחר מכן, יש לנו גרסה ייחודית נוספת של המניקור הצרפתי הקלאסי. כל הציפורניים עירומות עם קצוות לבנים למעט אחת. לציפורן המבטא יש עיצוב פרחוני אופנתי. ציפורניים כאלה יפות וייראו מדהימות על כולם. נסה מראה דומה לזה או שאתה יכול לנסות עיצוב פרחים אחר.

טיפים צרפתיים עם מסמר מבטא פרחים

מָקוֹר: @merlin_nails

33. עיצוב ציפורניים לארון ארונות יפהפה

אומנות הציפורניים והנצנצים של אומברה נראות מדהים ביחד. אל תסתמכו רק על המילה שלנו, עיינו ברעיון הבא הזה. חלק מהציפורניים בצבע סגול יפה, ציפורן אחת היא אומברה והציפורן השנייה מכוסה בנצנצים. זהו מראה יפה וזוהר שיתאים לכולם. אתה יכול לשחזר את המניקור הזה או לנסות שילוב נצנצים ואומברה בכל צבע.

עיצוב ציפורניים יפה לאומברה

מָקוֹר: @merlin_nails

34. ציפורני מאט נוצצות

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה אומבר להראות לך. הציפורניים בהירות ואז משתלבות בגוון בורדו כהה. לכל מסמר יש גם אמנות נצנצים מזהב. זהו עיצוב נועז וזוהר המושלם לנשים שאוהבות את הציפורניים שלהם להצהיר אמירה. מניקור כזה יהיה מושלם לבילוי לילי.

ציפורניים ארוכות מאט נוצצות ומנצנצות

מָקוֹר: @merlin_nails

35. עיצוב ציפורניים אפור מגניב

הרעיון הבא שלנו כולל עוד מניקור אפור מגניב. חלק מהציפורניים נוצצות, מסמר אחד אפור כהה והשאר צבועים בגוון אפור בהיר. זהו עיצוב קרח ויפה שיהיה מושלם לחורף ולעונת החגים. זהו מראה מסוגנן ובהיר שיתאים לכולם.

עיצוב ציפורניים אפור מגניב

מָקוֹר: @joannasnails

36. ציפורניים ארוכות למדי

הציפורניים שלך לא צריכות להיות ארוכות במיוחד כדי ללבוש את צורת הארון. אתה יכול לנסות מראה קצר יותר כזה. הציפורניים צבועות בצבעים אדומים וורודים וחלק מהציפורניים מעוטרות גם באבני חן נוצצות. זהו מראה יפה שקל ללבוש כי לא תתמודד עם מסמרים ארוכים. אתה יכול להשתמש בכל צבע וללבוש כל ציפורן על ציפורניים קצרות.

מסמרים ארוכים למדי

מָקוֹר: @margaritasnailz

37. טיפים לבנים אופנתיים

אם אתה אוהב את עיצובי הציפורניים עם טיפים מסוגננים, אז זה בשבילך. הציפורניים עירומות עם טיפים אופנתיים בצורת v. חלק מהציפורניים מעוטרות גם בגבישים. זהו עיצוב אופנתי ואלגנטי. זה יהיה מושלם לכלה או לשושבינות. אתה יכול ליצור מחדש עם או בלי אבני החן.

עיצוב שיקי טיפים לבנים לארון קברים

מָקוֹר: @מסמרים

38. נצנצים וציפורני שיש

טרנד ציפורניים נוסף שתוכל לנסות הוא שיש והציפורניים הללו מראות כיצד ללבוש אותו בסטייל. למראה זה, שתיים מהציפורניים מכוסות בנצנצים, מסמר אחד חום והיתר כולל אמנות שיש גלאם. כפי שאתה יכול לראות, השיש נראה אופנתי וזה נותן למניקור יתרון. תוכלו למצוא הדרכות מקוונות כיצד ליצור בעצמכם ציפורני שיש.

ציפורני נצנצים ושיש

מָקוֹר: @joannasnails

39. ציפורניים מאט אפור עם מסמר מבטא נוצץ

אפור הוא עוד צבע אופנתי ואלגנטי שכדאי לנסות. ציפורני ארונות אלו צבועים באפור מאט ויש גם מסמר מבטא נוצץ. זהו מניקור מהמם ועיצוב דומה באמת יזהר את הלוק שלך. למרות שהציפורניים נוצצות, הצבעים ניטרליים, כך שתוכל לענוד את העיצוב לכל אירוע.

ציפורניים מאט אפור עם מסמר מבטא נוצץ

מָקוֹר: @merlin_nails

40. ציפורניים סגולות אלגנטיות

היו נועזים ונסו צבע מסמר סגול עז כמו זה. כל הציפורניים צבועות בסגול כהה ולשתיים מהציפורניים יש כסף גלאם ואמנות ציפורניים שחורה. זהו עיצוב מסוגנן והוא יאיר את המראה שלך. נסה מניקור דומה לזה או שאתה יכול פשוט ללבוש מסמרים סגולים רגילים. כך או כך הציפורניים שלך ייראו מהממות.

ציפורניים סגולות אלגנטיות

מָקוֹר: @nailsbykatrins

41. גלאם גליטר אומברה

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה אומברה יפה. לעיצוב זה הציפורניים עירומות ואז הצבע משתנה לסגול נוצץ. יש גם מסמר מבטא נוצץ אחד. זהו עיצוב נוצץ וזוהר והוא יהיה מושלם לאירוע מיוחד, בילוי לילה או מסיבה. אתה יכול לנסות עיצוב דומה בצבע אחר.

עיצוב נייל Glam Glitter Ombre

מָקוֹר: @merlin_nails

42. מסמרים אופנתיים בעיצוב מבטא פרחוני

הרעיון הבא שלנו הוא יפה וייחודי. לכל מסמר עיצוב שונה. מסמר אחד ורוד, אחד לבן, יש גם אמנות שיש ואמנות זכוכית. יש גם עיצוב ציפורניים פרחוני מהמם. מניקור כזה מושלם עבור הנשים שאוהבות את הציפורניים שלהם להתבלט מההמון. זהו רעיון מדהים לציפורניים שיתאים לכולם.

מסמרים אופנתיים לארון עם עיצוב מבטא פרחוני

מָקוֹר: @riyathai87

43. ציפורניים אלגנטיות עם טיפים וקריסטלים לבנים

אם אתה אוהב את עיצובי הציפורן האופנתיים עם טיפים לבנים, אז זה בשבילך. הציפורניים עירומות עם עצות לבנות ויש מסמר מבטא עירום אחד המעוטר בגבישים. זהו מראה יפה וקל ללבוש שיתאים לכולם. עיצוב הציפורניים הזה ייראה מדהים גם עם טיפים למניקור צרפתי קלאסי.

ציפורניים אלגנטיות עם טיפים וקריסטלים לבנים

מָקוֹר: @merlin_nails

אנו מקווים שמצאתם עיצוב ציפורניים אופנתי שאפשר לנסות!