63 ציפורניים סופר חמודות שאת לגמרי יכולה לעשות בבית

41. ציפורני ריינסטון דובדבן

עוד עיצוב חמוד לציפורניים שתוכל לנסות הוא פירות והנה דוגמא מסוגננת! כאן יש לנו מסמרים אדומים ולבנים עם דובדבנים חמודים שנוצרו באמצעות אבני חן אדומות. זהו רעיון ייחודי שיהיה מושלם לעונת הקיץ. צור מחדש את הדובדבנים או בחר פרי אחר. תפוזים או לימונים פופולריים.

ציפורני ריינסטון דובדבן

מָקוֹר: @divinails__

42. מסמרים של פרפר ארונות

אוהבים את עיצובי הציפורניים של פרפר? אם כן, עליך לבדוק את המראה הבא. כל הציפורניים בגוון סגול בהיר עם קצוות ברורים ופרפרים נוצצים. הציפורניים ארוכות ובצורה ארונית. זה רעיון כל כך חמוד! משהו כזה יתאים לכולם וזה ייראה נהדר על כל אורך וצורה של ציפורניים. ניתן לשחזר את המראה או לבחור צבע ציפורן אחד במקום שניים.

ציפורניים ארונות פרפר נוצצים

מָקוֹר: @tiffanynails_az

43. ציפורני ניאון עם פסים בשחור ולבן

לאחר מכן, יש לנו רעיון נוסף לציפורן פס. עיצוב זה כולל פסים בשחור ולבן עם אבני חן זהב. שלושה מהציפורניים בצבע ורוד ניאון, שתיים כתומות ניאון ואחת שחורה. מכיוון שהפסים לא נמצאים על כל הציפורניים, זה נהדר למי שחדש ביצירת אמנות פסים. זהו מראה חמוד ויצירתי שיתאים לכולם.

ציפורני ניאון עם פסים בשחור לבן

מָקוֹר: @nailz_ann.indigo_

44. ציפורניים מקסימות של דובון

לאחר מכן, יש לנו מסמרים מקסימים של דובון. ציפורניים אלה ארוכות וכוללות דוגמת נקודות בהירות. כל מסמר מעוטר גם הוא בדוב חום וחמוד. זהו רעיון מסמר מהנה וייחודי. ניתן ליצור את נקודות הפולקה בעזרת כלי נקודה או מברשת דקה וניתן לצבוע את הדובים בצביעה ביד. יש הדרכות קלות לביצוע באינטרנט.

ציפורניים מקסימות של דובון

מָקוֹר: @מסמר_שמש

45. ציפורניים חמודות בהשראת דיסני

אם אתה מעריץ של דיסני, אתה תאהב את זה. כאן יש לנו מסמרי ארונות ארוכים ולכל מסמר עיצוב שונה. בחלק מהציפורניים יש אמנות אופנתית כמו נמר, בעוד שאחרים מעוצבים בהשראת דיסני ומציעות מיני ומיקי מאוס. זהו עיצוב יפה וחמוד. המראה נוצר בצבעים של Semilac בגוונים: Girl on Fire, Frappe, Black Diamond, 259 Platinum Silver, 075 חום מסוגנן, אדום Semiart, לבן ושחור.

ציפורניים חמודות בהשראת דיסני

מָקוֹר: @amanda.sudolll

46. ​​ציפורני ארונות עירום וורוד נצנצים

רעיון הציפורן הבא יפה וקל ללבוש. כאן יש לנו מסמרים עירומים עם שני ציפורני מבטא. עיצוב מבטא אחד כולל נצנצים עירומים וורודים ואילו הציפורן השנייה מכוסה בנצנוץ ורוד. זהו עיצוב מדהים המושלם למסיבות ולקיץ. צור מחדש את הציפורניים האלה או שאתה יכול לנסות כל צבע נוצץ עם עירום.

ציפורני ארונות עירום וורוד נצנצים

מָקוֹר: @cheyennesnails_

47. ציפורני נקודה חמודות

מחפשים מני מאיר וכיפי? אם כן, זה מושלם בשבילך! כאן יש לנו מסמרים אליפסה ארוכה. החלק התחתון של הציפורן עירום עם נקודות פולקה לבנות ושאר הציפורן בצבע חרדל בהיר. אנחנו אוהבים את הגוון הצהוב יוצא הדופן הזה ששימש כי הוא כל כך חי ועז. הציפורניים האלה מושלמות לקיץ. צור את נקודות הפולקה בעזרת כלי נקודה וצור קו מסודר המפריד בין שני הצבעים בעזרת סרט מסמר כמדריך לקו שלך.

ציפורני פולקה דוט חמודות

מָקוֹר: @גנדזיוצ’ה

48. אמנות ציפורניים פרחוניות בהירות

רעיון הציפורן הבא הוא צבעוני וחמוד. כאן יש לנו מסמרים עגולים וכל אחד מהם צבוע בדוגמה בהירה ויפה. שלושה ציפורניים בצבע גוש ושניים עירומים עם פרחים תוססים. זהו מאני מדהים שמתאים לאביב ולקיץ. אתה יכול לצבוע את הפרחים ביד או לקנות מדבקות לציפורניים ליצירת מראה דומה.

ציור פרחוני בהיר

מָקוֹר: @גנדזיוצ’ה

49. ציפורניים של חמניות עם אבני חן

הוסף גוון של צבע למראה שלך עם רעיון הציפורן הבא הזה. כל הציפורניים בגוון בהיר או עירום אך שלוש מעוטרות בחמניות בהירות! עלי הכותרת הצהובים התוססים באמת יוצרים אמירה ומבהירים את העיצוב הפשוט אחרת. המאני הזה הוא חובה לקיץ. צור מחדש את פרחי התלת מימד או שאתה יכול פשוט לצבוע אותם על הציפורניים.

ציפורניים של חמניות עם אבני חן

מָקוֹר: @nagelsbydon239

50. ציפורניים בעירום עם כוכבי כסף

לאחר מכן, יש לנו עיצוב כוכב חמוד. אז, רוב הציפורניים עירומות, אחת כסופה ומסמר אחד בכל יד מעוטר בכוכבים. הכוכבים כל כך יפים והניצוץ הכסוף נראה מהמם. עיצוב כזה יתאים לכל צורות ואורכים של הציפורניים. אתה יכול גם לקנות שבלונות מסמר בצורת כוכב באינטרנט כדי שתוכל לשחזר את המראה.

ציפורניים קצרות בעירום עם כוכבי כסף

מָקוֹר: @nails_va_