43 תסרוקות צמות טוויסט המושכות את העין לשיער שחור

31. צמות טוויסט קרמל שמנמנות

רעיון השיער הבא כולל גם פיתולי תשוקה יפים. למראה זה, השיער מעוצב לצמות טוויסט ארוכות בעלות גוון רב. השיער בגוונים שונים הכוללים בלונדינית שחורה, חומה וקרמלית. אנחנו אוהבים את שילוב הצבעים, הוא יהיה מושלם לקיץ. אתה יכול ליצור מחדש את הטוויסטים האלה או להשתמש בגוון בלונדיני אחר.

צמות טוויסט כרמל שמנמנות

מָקוֹר: @n.skyye_did_it

32. פיתולים עצבניים

התסרוקת הבאה היא אחת האהובות עלינו מכיוון שהיא עצבנית ואופנתית. בצד אחד של השיער יש פיתולים ארוכים והצד השני קצר. אנחנו אוהבים את זה כי יש לה את המראה המסוגנן למחצה המגולח שהיה באור הזרקורים בזמן האחרון. זוהי תסרוקת נועזת וזה מושלם לנשים שרוצות לנסות משהו קצת אחר.

פיתולי צד עם קטע קצר

מָקוֹר: @thrivehairsalon

33. טוויסטים אופנתיים

אם אתה אוהב את התסרוקות החצי למעלה, אז תסתכל על זה. כאן יש לנו עוד חצי קוקו עם פיתולים. השיער מאובזר גם עם חרוזים וחפתים. זה סגנון כל כך יפה ומדהים. והחלק הכי טוב בזה? זו פאה! זה נכון, אתה יכול לקנות את התסרוקת הזו מינוס הסקראנץ ‘ופשוט ללבוש אותה בקלות! זוהי פאת אנג’ליקה והיא זמינה ב- Rayzee Signature Hair.

טוויסטים אופנתיים

מָקוֹר: @tailormadejane

34. צמות טוויסט אופנתיות ופשוטות

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון שיער אופנתי ופשוט להראות לך. השיער מעוצב לפיתולים ארוכים ושמנמנים. רוב הטוויסט נסחף לצד אחד. זהו רעיון שיער זוהר, רב תכליתי וקל ללבוש שיתאים לכולם. שחזור זה או שאתה יכול לנסות אורך טוויסט קצר יותר.

צמות טוויסט אופנתיות ופשוטות

מָקוֹר: @kethyllinribeiro

35. חצי עדפו מדהים

אנחנו אוהבים את התסרוקת הבאה הזו, היא עוד אחת מהאהובות עלינו! למראה זה, יש לנו טוויסטים ארוכים המעוצבים לחצי עדכון. רוב הפיתולים רופפים בעוד השאר קשורים בצורה נינוחה. זהו רעיון אופנתי לשיער. בקיץ, זה ייתן לך אווירת בוהו. תסרוקת זו תיראה מדהימה גם בצבע בלונדיני.

חצי עדפו מדהים

מָקוֹר: @eusaholiveira

36. צמות טוויסט פשוטות וארוכות

התסרוקת הבאה היא עוד אחת פשוטה שנראית אופנתית ללא מאמץ. כאן יש לנו פיתולים סופר ארוכים. כפי שאתה יכול לראות, הם נראים מהממים והם נמוכים אך זוהרים מאוד. שיער כזה יתאים לכולם. אתה יכול לנסות מראה דומה או לבחור אורך קצר יותר. אזיקי זהב ייראו נחמדים גם עם הטוויסטים האלה.

צמות טוויסט פשוטות ואופנתיות

מָקוֹר: @eusaholiveira

37. תסרוקת חצי אפ מהממת

אתה יכול גם ליצור תסרוקת עם צמות ופיתולים. השילוב של שני הסגנונות נראה מדהים. אל תסתמך רק על המילה שלנו, בדוק את הרעיון הזה. כפי שאתה יכול לראות, השיער על הראש קלוע להפליא בעוד שאר השיער מעוות. זהו סגנון אופנתי והצהרות שידהים. אנחנו אוהבים את האביזרים, הם מסיימים את השיער בצורה מושלמת. אם אתה רוצה להתבלט מההמון בסטייל, השיער הזה הוא בשבילך.

תסרוקת חצי למעלה מהממת

מָקוֹר: @manuucabelos

38. פיתולי גלאם עם חפתים זהובים

תנו לשיער שלכם מהפך גלאם עם פיתולים כאלה. מראה זה כולל פיתולי ג’מבו ארוכים. השיער מעוטר גם באביזרי זהב. תסרוקת זו היא יפה, תכליתית והיא תתאים לכולם. צור מחדש את הטוויסטים האלה או שאתה יכול לנסות את המראה בעזרת אביזרים שונים כגון חרוזים.

פיתולי גלאם עם חפתים מזהב

מָקוֹר: @0690.16

39. פיתולים ארוכים ושמנמנים של הוואנה

לאחר מכן, יש לנו סגנון מהמם ופשוט. כאן יש לנו פיתולים ארוכים של הוואנה שחוקים בצד. זה כל כך אופנתי וקל ללבוש. שיער כזה יתאים לכל גיל ולכל אירוע. אם אתה צריך שיער שנראה מסוגנן בקלות, אז זה בשבילך. נסה את הפיתולים הארוכים או שאתה יכול ללכת קצר יותר.

טוויסטים ארוכים ושמנמנים של הוואנה

מָקוֹר: @curly_binky

40. צמות טוויסט קטנות

אוהב צבע אומברה? אם כן, בדוק את התסרוקת הזו. מראה זה כולל פיתולים שנסחפו בצד שמתחילים בשחור ולאחר מכן מחליפים צבע באמצע הדרך. שינוי הצבע משתמש בגוונים שונים כגון בלונדינית וגוון נחושת חם. זהו רעיון שיער אופנתי וטרנדי. צור מחדש את האומברה מרובה הטונים או שאתה יכול להשתמש בכל הצבעים. אתה יכול אפילו להיות נועז ולנסות צבעים עזים כמו אדום.

צמות טוויסט קטנות

מָקוֹר: @msnaturallymary_

41. פיתולים ארוכים ושמנמנים

התסרוקת הבאה כוללת פיתולי תשוקה נוספים. פיתולים אלה ארוכים עם חלק מרכזי. אנחנו אוהבים את אלה כי הם פשוטים, אופנתיים ומדהימים. זוהי עוד תסרוקת קלה ללבוש שתתאים לנשים בכל הגילאים. שמור על זה פשוט או שאתה יכול לגזום את השיער עם אביזרים. חבלים יראו מדהים עם הטוויסטים האלה.

פיתולי תשוקה ארוכים ושמנמנים

מָקוֹר: @nnennab

42. לחמנייה חצי גבוהה למעלה

הרעיון הבא לשיער הוא עוד לחמנייה חצי למעלה. זה כולל פיתולי ג’מבו וחצי מהם מעוצבים ללחמנייה בשמיים. לחמניות גבוהות כאלה הן כל כך מסוגננות ונותנות אמירות. אתה מקבל את הטוב משני העולמות-אתה יכול ללבוש את הלחמנייה החובה אך יש לה גם פיתולים ארוכים ורפויים. זהו סגנון חמוד ויפה שיהיה נהדר לקיץ.

לחמנייה חצי גבוהה

מָקוֹר: @kay.yarms

43. פיתולים סנגליים שמנמנים ואבזרים

מחפשים תסרוקת יפה עם אביזרים? אם כן, אתה צריך לראות את זה. כאן יש לנו פיתולים סנגליים שמנמנים עם חבלים וחפתים מזהב. זוהי תסרוקת ייחודית ומסוגננת. אם אתה רוצה ליצור מחדש את הטוויסטים האלה, אתה יכול. ואז כשיש לך את הטוויסטים שלך, תוכל לבדוק שבע תסרוקות שונות כדי לנסות עם פיתולים סנגליים, כך שתוכל ללבוש מראה אחר כל יום! תוכל לצפות בסרטון בעמוד למטה.

פיתולים סנגליים שמנמנים ואבזרים

מָקוֹר: @kinsleydeborrah

אנו מקווים שמצאת קצת השראה מתסרוקות הצמות הטוויסט שלנו!