43 תסרוקות צמות ביג בוקס לשיער שחור

31. צמות חמודות וקלות ללבוש

רעיון השיער הבא הוא חמוד וקל ללבוש. התסרוקת כוללת צמות קופסאות ארוכות עם דוגמה פשוטה. זו פשוט תסרוקת יפה שתתאים לכל אחד. אתה יכול לשמור את זה פשוט ככה או שאתה יכול להוסיף כמה אביזרים. אתה יכול גם לנסות את הדפוס הזה באורך צמה קצר יותר.

צמות גדולות חמודות וקלות ללבוש

מָקוֹר: @osh.rx

32. צמות שחורות ואפורות

ישנם כל כך הרבה שילובי צבעים שונים בכל הנוגע לצמות. פופולרי הוא שחור ואפור והנה איך ללבוש אותו בסטייל. כפי שאתה יכול לראות, רוב הצמות שחורות אך גוון אפור כסוף בהיר נחלק גם בחלק מהצמות. זה רעיון כל כך אופנתי ושילוב הצבעים הזה מושלם למי שאוהב להגיד אמירה.

צמות קופסאות שחורות ואפורות

מָקוֹר: @yarelisdenise

33. צמות ארגז גדול עם אביזרים להכנת הצהרות

גם אנחנו אוהבים את רעיון השיער הבא הזה. כאן יש לנו צמות ארוכות ג’מבו וחלק מהצמות כוללות אביזרים יפים. זה רעיון כל כך מדהים לשיער וזה יגרום לך להרגיש כל יום כמו מלכה. אם אתה רוצה לנסות את הסגנון בעצמך, תוכל לראות כיצד הוא נוצר ובאילו מוצרים השתמשו בדף האינסטגרם שלהלן.

צמות ארגז גדול עם אביזרים להכנת הצהרות

מָקוֹר: @damnthatschev

34. צמות קופסת ביג נועזות

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון צבע נועז להראות לך. למראה זה, השיער מעוצב לצמות קופסא אדומות גדולות. נעשה שימוש בגוונים אדומים שונים מגוונים בהירים מאוד עד כהים ועשירים יותר כמו בורדו. זהו רעיון שיער מהנה ואופנתי שיגרום לך להתבלט מההמון בסטייל. צור מחדש משהו דומה או בחר שני גוונים אדומים שונים.

צמות ארגז גדול

מָקוֹר: @afrolaytina

35. צמות בורדו עם חלקי משולש

התסרוקת הבאה היא עוד אחת עם חלקים משולשים. הפעם השיער מעוצב לצמות ג’מבו כהות ולצמה אחת יש גם אביזרי זהב. זה רק מראה דרך נוספת ללבוש צמות קופסת חלק משולש וזה מראה כיצד ניתן ליצור מראה שונה. שיער זה אופנתי וקל ללבוש.

צמות בורדו עם חלקי משולש

מָקוֹר: @ahunashair

36. צמות קופסת ג’מבו ארוכות

אוהבים את התסרוקות הארוכות? אם כן, בדוק זאת. כאן יש לנו צמות ארוכות גדולות עם חלק צדדי. זהו סגנון פשוט נוסף והוא נראה מדהים ללא מאמץ. שיער כזה מושלם לנשים העסוקות הזקוקות לשיער צדדי שיתאים לכל אירוע. אנחנו אוהבים את הסגנון האופנתי הזה.

צמות קופסת ג'מבו ארוכות

מָקוֹר: @luanamaraujo

37. הצהרה עושה שיער

אם אתה רוצה תסרוקת חדשה שמצהירה, אז זה מושלם! למראה זה, השיער כולל צמות קופסאות ארוכות וגדולות. החלק התחתון של הצמות הוא בצבע בלונדיני ואילו הצמות בחלק העליון הן שחורות. חלק מהצמות השחורות הן לחמנייה היוצרת מראה חצי אופנתי מסוגנן. הכל בסגנון הזה מדהים ואנחנו אוהבים את שילוב הצבעים.

הצהרה עושה שיער

מָקוֹר: @mynn4

38. בוב ארוך קלוע

לאחר מכן, יש לנו עוד סגנון בלונדיני להראות לך. הפעם הצמות הן בגוון בלונדיני חם ויפה. הצבע הזה מהמם והוא יתאים לכולם. מחצית מהצמות נותרו רופפות והחצי השני בקוקו גבוה. זוהי תסרוקת חמודה ויפה והיא תהיה מושלמת לקיץ.

בוב בלונדיני חמוד

מָקוֹר: @abellenunesoficial

39. צמות צד שמנמנות

רעיון השיער הבא כולל סגנון אחר שנסחף בצד. אז, למראה זה, השיער כולל צמות קופסת ג’מבו עם אביזרים. הצמות נלבשות גם לצד אחד. הצמות האלה נראות מדהים והסגנון הצדדי מדהים ושיקי. שחזור זה או נסה סגנון נמוך יותר ללא האביזרים.

צמות תיבת צד שמנמנות

מָקוֹר: @afrolaytina

40. צמות קופסה כחולה חיה

מחפשים הצהרה חדשה שעושה צבע שיער? אם כן, זה בשבילך. כאן יש לנו צמות קופסת ג’מבו בצבע כחול מודגש. אנחנו אוהבים את הכחול החי והבהיר הזה, הוא נראה כל כך אופנתי ומדהים. צבע שיער כזה יתאים לכל עונות השנה ולכל סגנונות הצמה. שחזר זאת או נסה גוון כחול אחר.

צמות קופסת ג'מבו כחולות וחיות

מָקוֹר: @afrolaytina

41. צמות ג’מבו יפות

אם כל הצבעים הנועזים וסגנונות ההצהרה הם לא הדבר שלך, אז זה יכול להיות מושלם. רעיון שיער זה כולל צמות קופסאות גדולות בסגנון פשוט, קלאסי ואלגנטי. זה כל כך קל ללבוש, זה יתאים לכל אירוע ולנשים בכל הגילאים. הצמות האלה פשוט יפות ונצחיות ללא מאמץ.

צמות ג'מבו יפות

מָקוֹר: @dazhaneleah

42. צמות קופסאות בינוניות גדולות

לאחר מכן, יש לנו עוד תסרוקת חמודה. צמות הג’מבו האלה באורך בינוני וכוללות חוטי זהב וחפתים. זוהי תסרוקת יפה ומהנה שתהיה נהדרת לקיץ. שחזור זה או שאתה יכול לנסות את הצמות באורך קצר יותר. אתה יכול גם ללבוש אביזרים בצבעים שונים. מיתרי הקשת יראו מדהים.

צמות קופסאות בינוניות גדולות

מָקוֹר: @ahunashair

43. צמות גדולות טרנדיות ופשוטות

התסרוקת הבאה היא אופנתית ופשוטה. השיער כולל צמות ארוכות עם חלק צדדי. זה סגנון יפה וזה ייראה מדהים על כולם. שמור על זה בצורה נמוכה או שאתה יכול לג’אז את השיער עם כמה אביזרים. לגרסה נועזת יותר, תוכל אפילו לבחור בצבע שיער בוהק כמו אדום.

צמות גדולות טרנדיות ופשוטות

מָקוֹר: @יופי מהמם

אנו מקווים שמצאת תסרוקת צמת קופסה חדשה לנסות!