65 דרכים מהנות ללבוש ציפורני בלרינה

41. ציפורני בלרינה ורודות נוצצות

הציפורניים הבאות שלנו יפות וורודות! ציפורני הבלרינה בצבע ורוד בהיר עם נצנצים וקריסטלים. אלה הם סופר גלאם ויראו מדהים לאירוע מיוחד. אם אתה אוהב זוהר וזוהר אז אלה הציפורניים בשבילך. ניתן גם להנמיך את המראה על ידי הוספת פחות אבני חן או שימוש בפחות נצנצים.

ציפורני בלרינה ורודות נוצצות

מָקוֹר: @margaritasnailz

42. עיצוב ציפורניים פשוט לציפורניים ארוכות

אמור הצהרה עם ציפורניים ארוכות ופשוטות כמו הבחירה הבאה שלנו. ישנם כמה עיצובים שונים המשמשים נצנצים, עירום כהה ובהיר ואבני חן עם רקע כהה. המראה הזה מאוד מסוגנן ויהיה מושלם לאביב וימים בהם תרצו להרגיש גלאם. לשחזר את המראה היפה הזה או להמציא שילוב צבעים משלך. כך או כך הציפורניים שלך ייראו מדהים!

עיצוב ציפורניים פשוט לציפורני בלרינה ארוכות

מָקוֹר: @ozdenguzelnails

43. מסמרים מאטיים אופנתיים

גימור מאט פופולרי מאוד ועם מסמרים כאלה נוכל לראות מדוע! הציפורניים הארוכות האלה מושכות כל כך את העין. אנו אוהבים כיצד הדוגמה שולבה בזהב, ציפורניים מסוגננות וקישוטים. זה גורם לציפורניים להיראות ייחודיות. אתה יכול לנסות ליצור ציפורניים כאלה או פשוט להשתמש בה כהשראה להמציא ציפורניים משלך.

עיצוב ציפורניים מאט וזהב

מָקוֹר: @vanessanailzfeatures

44. ציפורניים ירוקות בהירות

מחפשים ציפורניים מלאות חיים ומהנות? אז אלה אתה. ציפורני הבלרינה כוללות אומברה ירוקה נועזת עם נצנצים נוצצים. ירוק בהיר כזה מושלם לנשים שרוצות לנסות משהו חדש ורוצות להוסיף כתם של צבע למראה היומיומי שלהן. נסה ציפורניים דומות או נסה את הירוק ללא הנצנצים.

ציפורני אומברה ירוקות בהירות

מָקוֹר: @nailsbybano

45. ציפורני ג’לי שיק

אוהבים את מראה ציפורן הג’לי? אז זה בשבילך. מסמרים אלה הם גרסה קפואה של טרנד ציפורני הזכוכית. מניקור כזה יהיה מושלם לחורף ולחג החגים. אתה יכול להשאיר את זה פשוט ומסוגנן כזה או להאיר אותו עם אבני חן או נצנצים.

ציפורני ג'לי שיקיות וארוכות

מָקוֹר: @chaunlegend

46. ​​ציפורני בלרינה לבנות גלאם

לאחר מכן, יש לנו ציפורני גלאם בלרינה. נעשה שימוש בכמה עיצובים וצבעים שונים, המועדף עלינו הוא הציפורן הנוצצת. שילוב הצבעים הבהירים והלבנים נראה מהמם בעוד שהנצנצים הם מגע אחר נוצץ. מני כזה יהיה מושלם לחתונה או לאירוע מיוחד.

ציפורני בלרינה לבנות גלאם

מָקוֹר: @philglamournails

47. ציפורניים שחורות עם ניירות צבעוניים

כמו אמנות ציפורניים צבעונית ונועזת? אם כן, בדוק זאת! כאן יש לנו ציפורני בלרינה שחורות וכל אחת מעוטרת בנייר כסף בהיר. הסכלים מתחילים בירוק ומסתיימים בגוון סגול היוצר אפקט שיפוע קריר. אתה יכול לקנות ניירות באינטרנט בכל צבע ויש גם הדרכות. ניתן לשחזר את המאני הזה או להשתמש בלוח צבעים אחר לסכלים.

ציפורניים שחורות עם ניירות צבעוניים

מָקוֹר: @nailsbykatrins

48. ציפורני בלרינה צי מט

אם אתה מעדיף ציפורניים פשוטות יותר, עליך לראות את רעיון הציפורן הבא. המאני הזה כולל ציפורניים ארוכות בצורת בלרינה שכולן צבועות בגוון נייבי. אנחנו אוהבים את הצבע הכחול הכהה, הוא כל כך אופנתי ואופנתי. עיצוב הציפורן הזה קל ליצור וללבוש. זה ייראה מדהים גם על ציפורניים ארוכות וגם קצרות.

ציפורני בלרינה מט

מָקוֹר: @chaunlegend

49. גליץ ‘אפרסק ו עירום מני

הרעיון הבא לציפורן כל כך יפה ונוצץ. חלק מהציפורניים צבועות בצבע עירום מאט. בעוד האחרים מבריקים עם פאייטים מזהב. הצבעים נראים כל כך יפים בעוד אמנות הזהב מוסיפה זוהר. הציפורניים האלה ממש יעלו את הלוק שלך והן יתאימו לכולם. שחזור זה או שאתה יכול להשתמש בגוונים שונים של עירום ובפאייטים בצבעים שונים.

אפרסק נוצץ וערום מני

מָקוֹר: @fiina_naillounge

50. רעיון ציפורניים עצבני

אולי אתה מחפש משהו יותר עצבני וטרנדי? אם כן, זה יכול להיות בשבילך. הציפורניים כולן צבועות בגוון אחר כולל אפור, כחול כהה ואפור מתכתי. אנחנו אוהבים את הצבעים האלה כי הם מסוגננים ומפיצים יותר אווירה של רוק צ’יק. המאני הזה יהיה מושלם לבילוי לילי!

רעיון ציפורניים עצבני

מָקוֹר: @nailsbyeffi

51. ציפורניים אומרות צהובות נועזות

לאחר מכן, יש לנו ציפורני בלרינה נועזות להראות לך. לעיצוב זה, כל מסמר מתחיל בעירום ואז משתנה לצהוב בוהק! בסך הכל שלושה מסמרים מעוטרים גם באבני חן. הצבע הצהוב מהמם והגבישים מוסיפים ברק וזוהר. המאני הזה יהיה נהדר לקיץ ותוכלו ליצור אותו מחדש או לנסות במקום זאת צהוב פסטלי יותר.

ציפורניים אומרות צהובות נועזות

מָקוֹר: @sheadbeauty

52. ציפורני בלרינה עירום עם טיפים צבעוניים

רעיון הציפורן הבא חמוד ויפה! כל מסמר בצורת בלרינה הוא עירום עם קצה בצבע פסטל. כל הטיפים בצבעים שונים ויש להם צורה דקה ואופנתית. אתה יכול לשחזר את קצה השברון או ה- v הזה עם סרט מסמר ויש הדרכות מקוונות. נסה משהו דומה או שאתה יכול להשתמש בכל הצבעים הנועזים לטיפים.

ציפורני בלרינה עירום עם טיפים צבעוניים

מָקוֹר: @chaunlegend

53. מני אדום מסוגנן

אוהבים את צבע הציפורן האדומה? אם כן, אתה תאהב את רעיון הציפורן הבא הזה. כאן יש לנו ציפורני בלרינה אדומות ומבריקות. יש גם מסמר מבטא אחד בכל יד הכולל עיצוב זהב גלאם עם אבני חן. הגוון האדום העשיר נראה מהמם וזה הצבע המושלם לסתיו ולחורף. אתה יכול ליצור מחדש עם או בלי אמנות הזהב. כסף גם יחמיא לאדום.

מני אדום מסוגנן

מָקוֹר: @nailsbykatrins

54. מסמרי בלרינה קצרים של כרום

המני הבא הזה כולל ציפורניים קצרות יותר והוא כל כך יפה! הציפורניים כולן בצורת בלרינה קצרה יותר וכל אחת צבועה בכרום ורוד בהיר. אנחנו אוהבים הכל בזה, מהאורך הקל ללבוש ועד הצבע הוורוד המדהים. זהו רעיון מסמר מהנה ויפה שייראה מדהים על כולם.

מסמרי בלרינה קצרים של כרום

מָקוֹר: @nailsbybano

55. ציפורניים בעירום עם פס זהב

רעיון הציפורן הבא הוא מודרני, אופנתי ומינימליסטי. למראה זה, כל הציפורניים צבועות בעירום. יש מסמר מבטא אחד הכולל פס זהב! מראה אופנתי וקל ללבוש. למרות שיש לו פס, המאני הכולל עדין למדי. אתה יכול לקנות סרט מסמר זהב באינטרנט כדי לשחזר את המראה. אתה יכול גם לנסות צבעים אחרים במקום זהב.

ציפורניים בעירום עם פס זהב

מָקוֹר: @nailsbyeffi

56. ציפורני בלרינה מאט יפות

אנחנו אוהבים את רעיון הציפורן הבא, הוא כל כך יפה ומדהים! כל מסמר צבוע בצבע בהיר ומסוגנן. כולם בצבעי מט אבל מסמר אחד גם בעל עיצוב שיש. המאני הזה מושלם עם מסמר מבטא ריינסטון. זהו עיצוב זוהר ויפה והוא יהיה מושלם לאירוע מיוחד.

ציפורני בלרינה מאט יפות

מָקוֹר: @fiina_naillounge

57. ציפורניים בעירום עם מסמר מבטא נוצץ

לאחר מכן, יש לנו מאני מהמם וזוהר להראות לכם. כל הציפורניים פרט לאחת הן עירום בהיר. ציפורן המבטא בהירה עם נצנצים זהובים ופייטים. הצבע העירום מהמם בעוד שמבטא הזהב מסמר אותו. המאני הזה עדין מספיק ללבוש כל יום אבל נוצץ מספיק לאירועים מיוחדים ולכן הוא רב תכליתי. שחזור זה או שאתה יכול לנסות מסמר מבטא כסף או זהב ורוד.

ציפורניים בעירום עם ציפורן מבט נוצץ

מָקוֹר: @riyathai87

58. מסמרי בלרינה נועזים עם נצנצים ואבני חן

רעיון הציפורן הבא הוא עוד אחד המועדפים עלינו מכיוון שהוא כל כך צבעוני, נועז ונוצץ. כל מסמר שונה וכולל צבע כרום, אמנות נצנצים ואבני חן. בגלל האמנות השונה והרבה נצנוצים, המאני באמת משמיע אמירה. ציפורניים אלו יהיו מושלמות לאביב ולקיץ.

מסמרי בלרינה נועזים עם נצנצים ואבני חן

מָקוֹר: @margaritasnailz

59. ציפורני צבע מאט

מחפשים ציפורניים ייחודיות? ואז בדוק את הרעיון הזה. כאן יש לנו מסמרים ארוכים בצורת ארונית. האחד בצבע מאט, האחד כרום והשאר בעיצוב צבע עניבה מסוגנן. אנחנו אוהבים את זה כי זה כל כך מוזר ומראה העניבה מושלם לקיץ ולפסטיבלים. יש הדרכות לאומנות ציפורניים מקוונות באינטרנט, כך שתוכל לנסות ליצור מחדש מראה דומה בעצמך.

ציפורניים לשיער מאט

מָקוֹר: @riyathai87

60. אמנות ציפורניים לפרפר

המאני הזה נראה קסום וכל כך יפה! כל ציפורן שונה וכוללת צבע מאט, כרום, אבני חן ואמנות פרפר. הצבעים מהממים והאמנות גורמת לעיצוב להיראות מיסטי ויפה. אתה יכול לשחזר את מראה הפרפר אך צבעים ואמנות דומים ייראו מדהים גם בעיצוב בת ים או חד קרן.

פרפר ציפורניים

מָקוֹר: @fiina_naillounge

61. ציפורני שיק שחור ועירום

אם אתה רוצה להעניק לציפורניים שלך מהפך אופנתי ואופנתי, זו הדרך לעשות זאת. כל ציפורן עירומה עם קצוות שחורים אך יש גם מסמר מבטא שחור אחד. לציפורן המבטא השחור יש קו של אבני חן לאורך הצד. אנחנו אוהבים הכל במני הזה, מהטיפים המסוגננים ועד אבני החן הנוצצות. הוא מושלם למסיבה, בילוי לילה או אירוע מיוחד אחר.

ציפורני שיק שחור ועירום

מָקוֹר: @nailsbybano

62. ציפורני בלרינה ורוד גלאם

לאחר מכן, יש לנו עוד גלאם ויפה להראות לך. שלוש מסמרים בצבע ורוד בהיר ואילו לשניים האחרים יש אפקט כרום או מכוסים נצנצים. שתיים מהציפורניים הוורודות מעוטרות גם באבני חן. מני כזה נהדר לאוהבי ורוד ובלינג. צור מחדש את כל הלוק או השתמש בעיצוב אחד או שניים על כל הציפורניים.

ציפורני בלרינה ורוד גלאם

מָקוֹר: @margaritasnailz

63. ציפורניים ארונות עירום עם אמנות כחולה

רעיון הציפורן הבא הוא עוד אופנתי ונועז. הפעם הציפורניים הארוכות בצורת בלרינה הן עירומות עם פס של צבע כחול בפינות. הצבע הכחול כה נועז והמיקום מאוד אמירה. זהו מאני מהנה ומודרני שיתאים לכולם. נסה מראה דומה או השתמש בכל צבע במקום כחול.

מסמרים לארונית עירום עם אמנות כחולה

מָקוֹר: @chaunlegend

64. ציפורני פרפר צבעוניות

אוהבים את רעיונות ציפורני הפרפר? אם כן, המני הזה בשבילך. כאן יש לנו ציפורניים שקופות וכל אחת מעוטרת בפרפרים בהירים וצבעוניים. זה מראה יפה ונועז מאוד. אתה יכול לשחזר את זה או להשתמש בציפורניים בעירום במקום בהיר. ניתן לצבוע את הפרפרים ביד או שאתה יכול לקנות מדבקות לציפורן פרפר באינטרנט.

ציפורני פרפר צבעוניות

מָקוֹר: @sheadbeauty

65. עיצוב ציפורניים כחול וורוד למדי

לאחר מכן, יש לנו רעיון מסמר מהנה ומסוגנן להראות לכם. למראה זה, הציפורניים משתמשות בפלטת צבעים של ורוד מאט וכחול. גם הוורוד והכחול הם גווני פסטל יפים. זהו רק רעיון מסמר אופנתי וקל ללבוש שיתאים לכולם. הצבעים מושלמים לאביב ולקיץ.

עיצוב ציפורניים כחול וורוד למדי

מָקוֹר: @philglamournails