43 צמות קופסאות יפות עם צבע לכל עונה

31. צמות בלונדיניות, חומות ושחורות

אוהבים את התסרוקות מרובות הגוונים? אם כן, זה מושלם עבורך. למראה זה יש לנו צמות שמנמנות ושימוש בתערובת של צבעי שיער שונים. אז הצבעים כוללים שחור, חום נחושת ובלונדינית. זהו שילוב צבעים מהמם והסגנון הכללי כל כך אופנתי. נסה סגנון דומה או שאתה יכול להשתמש בגוונים שונים של צבעים אלה.

צמות קופסה בלונדיניות, חומות ושחורות

מָקוֹר: @pinkvalenciaga_

32. רעיון שיער קיצי

רוצים תסרוקת חדשה לקיץ? אם כן, בדוק זאת. כאן יש לנו צמות ארוכות וכל אחת צבועה בגוונים שחורים, חומים ובלונדיניים. יש גם צמת חוט סגולה וגם השיער מעוטר בקליפות. הצבעים והסגנון המאובזר כל כך קייצי והוא מושלם לעונות החמות.

רעיון שיער לצמות בלונדיניות צמות

מָקוֹר: @זוהר נסיכים

33. צמות ורודות כהות מדהימות

לאחר מכן, יש לנו מראה ורוד נוסף להראות לך. הפעם הצמות ארוכות ושמנמנות. כל צמה היא בגוון ורוד מתכתי מהמם. אנחנו אוהבים את צבע השיער הזה והוא מושלם לנשים שאוהבות צמות נועזות יותר. שמור על כך פשוט או שהצבע ייראה מדהים עם אביזרי זהב.

צמות ורודות כהות מדהימות

מָקוֹר: @tiphaniemakeup

34. רעיון שיער צהוב תוסס

מוקדם יותר בפוסט חלקנו רעיון צמה צהובה. אם אהבת את זה, תסתכל גם על זה. צמות אלה תוססות יותר וכוללות גוון צהוב חי יותר. זה רעיון כל כך כיפי ומסוגנן לשיער. צמות אלה יוסיפו גוון של צבע למראה שלך ויעלו גם את מצב הרוח שלך. אנחנו אוהבים את אלה! הסגנון נוצר עם שש אריזות שיער Rastafri צהוב Freed’mSilky צמה.

שיער צמות קופסא צהובה

מָקוֹר: @kersti.pitre

35. אומברה כחול וורוד

רעיון השיער הבא כולל רעיון אומברי נוסף. הפעם השיער מתחיל להיות שחור, ואז השיער הופך ורוד ואז לבסוף כחול. זה רעיון כל כך יפה ונועז. שילוב צבעים זה נהדר לאביב ולקיץ. שחזור זה או שאתה יכול להשתמש בגוונים כחולים וורודים שונים. אולי גוונים כהים וחיים יותר.

צמות אומברה כחולות וורודות

מָקוֹר: @פאטו_אמינה

36. שיער כחול חי

אם כבר מדברים על כחול עז, תסרוקת זו משתמשת בגוון כחול עז. כפי שאתה יכול לראות, הצמות ארוכות ושמנמנות. כל צמה היא בגוון כחול עז במיוחד ויש גם סגול בהיר מעורבב. הצבע מדהים והוא מושלם לנשים שאוהבות שיער בולט שגורם להן להתבלט מההמון. אנחנו אוהבים את הצבע הזה!

שיער כחול חי

מָקוֹר: @mariapaulamapo

37. רעיון לחצי צבע

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון לשיער נועז. הפעם חצי מהצמות שחורות והצד השני בלונדיני בהיר. זה רעיון כל כך מגניב, אופנתי וייחודי. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או שאתה יכול להשתמש בשני צבעים אחרים כדי ליצור את הסגנון חצי וחצי. ניתן להשתמש ברעיון הצבע הזה בכל אורך צמה.

רעיון לחצי צבע

מָקוֹר: @afrolaytina

38. צמות ורודות מהנות

אנחנו אוהבים את הרעיון הבא לשיער! צמות אלה ארוכות והן תערובת של שחור וורוד. הצבע הוורוד כל כך מהנה והצהרה, שהוא מושלם לקיץ. שיער כזה יפה והסגנון הקלוע בפועל הוא כל כך עצבני. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או להשתמש בגוון ורוד אחר. גוונים כהים יותר טובים יותר לסתיו ולחורף.

צמות ורודות מהנות

מָקוֹר: @_deusadabeleza

39. רעיון לשיער נחושת

אם אתה מחפש צבע וסגנון אופנתי של השיער, אז זה בשבילך. כאן יש לנו צמות ארוכות שהן גוון נחושת מדהים. הצמות קשורות גם לקוקו. אנחנו אוהבים הכל בזה וצמות הנחושת נראות מדהים בקוקו הגבוה בשמיים. שמור על זה פשוט או אביזר, חפתים מזהב ייראו נהדר.

רעיון לשיער חבל

מָקוֹר: @zhaanaay

40. צמות תכלת בהירות

רעיון השיער הבא הוא יפה וכחול. למראה זה, השיער מתחיל להיות שחור ואז לשיער יש גוונים כחולים מרובים המתווספים בערך באמצע הדרך. זהו רעיון שיער מדהים ואנחנו אוהבים את סגנון הלחמנייה. נסה משהו דומה או נסה סגול או ורוד רב גוונים. זה ייראה חמוד גם עם סגנון הלחמנייה.

צמות תכלת נועזות

מָקוֹר: @ronkeraji

41. צמות ירוקות מדהימות

לאחר מכן, יש לנו רעיון צבע ייחודי נוסף. צמות אלה הן בגוון ירוק וכהה כהה. זה רעיון כל כך מגניב לשיער ולא ראינו צמות ירוקות לעתים קרובות. זה מושלם למי שאוהב להתבלט ורוצה לנסות משהו קצת אחר. צור זאת מחדש או נסה גוון ירוק אחר כגון ניאון!

צמות קופסא ירוקות מהממות

מָקוֹר: @vibeofanubian

42. צמות אדומות בהירות עם אביזרי זהב

אדום הוא צבע מאוד פופולרי ועם צמות כאלה, אנו יכולים לראות מדוע. כאן יש לנו צמות ארוכות ובהירות. חלק מהצמות מאובזרות אף הן. צבע אדום כזה יתאים לכל הסגנונות, העונות ולכל אישה. זוהי דרך מהנה וקלה לגזז את שיערך. כל גוון אדום ייראה מדהים אז נסה כל!

צמות אדומות בהירות עם אביזרי זהב

מָקוֹר: @camilladelucas

43. צמות חומות ובלונדיניות

תסרוקת הבאה זו כוללת שילוב צבעים יפהפה נוסף. למראה זה יש לנו צמות ארוכות וג’מבו. כל הצמות חומות ויש תוספת בלונדינית. זהו רעיון שיער מדהים וכיוון שהצבעים אופנתיים הוא כל כך קל ללבוש. נסה את הסגנון הזה או השתמש בגוונים שונים של הצבעים.

צמות חומות ובלונדיניות

מָקוֹר: @braid_and_beyond

אנו מקווים שמצאת את צבע השיער המושלם לצמות הקופסה שלך!