61 הצמות הטובות ביותר בהשראת לימונדה

51. צמות ג’מבו לימונדה

המראה הקלוע הבא עלינו להראות לכם תכונות צמות ג’מבו לימונדה. הצמות מסודרות, אלגנטיות ומאוד מסוגננות. זהו מראה מדהים המושלם לנשים האופנתיות. נסה סגנון דומה לזה או שאתה יכול להפוך את השיער ליותר נועז על ידי ניסיון הצמות בצבע אחר. סגול, אדום או אומברה ייראה מדהים.

צמות ג'מבו לימונדה

מָקוֹר: @geminitwinshauwny

52. הצהרה כחולה צמות

לאחר מכן, יש לנו סגנון קלוע נוסף בצבע קריר. צמות הלימונדה הללו כוללות דוגמת צמות מרובות על הראש והצמות הן בגוון כחול כהה יפה. אנו אוהבים הכל בתסרוקת זו מכיוון שהיא כה נועזת וייחודית. שחזור זה או שאתה יכול לנסות גוון כחול בהיר יותר. אתה יכול גם ללבוש כחול עם צמות שונות.

הצהרת צמות לימונדה כחולות

מָקוֹר: @erica_letstalkhair

53. צמות לימונדה דקות עם קצוות מתולתלים

התסרוקת הבאה היא אחת האהובות עלינו! כאן יש לנו צמות לימונדה מדהימות עם קצוות מתולתלים יפים. כפי שאתה יכול לראות, התלתלים נראים כל כך זוהרים ומסוגננים. שיער כזה יהיה מושלם לאירוע מיוחד וזה יתאים לכולם. נסה תסרוקת דומה לזה או שאתה יכול לנסות צמות ותלתלים עם דפוס אחר.

צמות לימונדה דקות עם קצוות מתולתלים

מָקוֹר: @khatbrim

54. צמות לימונדה של זיג זג

אוהבים את הצמות עם דפוסי זיג זג? ואז בדוק את המבט הבא. כאן יש לנו צמות לימונדה עם דוגמת זיג זג מסוגננת. זהו רעיון שיער נהדר לנשים שרוצות מראה אופנתי ועצבני. זהו סגנון נוסף שייראה מדהים בצבע תוסס יותר.

צמות זיג זג לימונדה

מָקוֹר: @braids_by_msnelly

55. תסרוקת צמה טרנדית

ברוב סגנונות הצמה של הלימונדה יש ​​את כל הצמות שנסחפו לצד אחד, אבל תסרוקת זו קצת שונה. למראה זה רוב הצמות נמצאות בצד אחד למעט שתי צמות שנותרו. יש גם חוט על אחת הצמות. זהו סגנון יפה וייחודי והוא ייראה מדהים על כל אחד.

תסרוקת צמה אופנתית

מָקוֹר: @braidsby_trina

56. שיער מגולח וצמות

אם אתה מחפש תסרוקת אופנתית, עצבנית ואמירה, אז זה יכול להיות מושלם בשבילך! למראה זה, חצי השיער מגולח וחצי מעוצב לצמות לימונדה. השיער המגולח נראה כל כך מסוגנן עם הצמות. שיער כזה מיועד לנשים שאוהבות שהשיער שלהן יהיה שונה.

שיער מגולח וצמות לימונדה

מָקוֹר: @xotic_braids

57. צמות לימונדה עם דפוס יפה

לאחר מכן, יש לנו עוד דפוס קלוע יפה להראות לך. כל הצמות מסודרות ומלוטשות ולרובן עיצוב מעוקל אלגנטי. זהו מראה קלוע מדהים והוא יהיה מושלם לאירוע מיוחד או לזמנים שבהם אתה רוצה להתלבש כדי להרשים.

צמות לימונדה עם דוגמה יפה

מָקוֹר: @kiakhameleon

58. צמות לימונדה מדהימות

אוהבים את רעיונות השיער הפשוטים והמסוגננים ביותר? אז הצמות האלה יכולות להיות מושלמות עבורך. צמות אלה דקות וארוכות. לתבנית על הראש יש מראה של זיג זג. אנחנו אוהבים כמה הצמות האלה מסודרות ויפות ללא מאמץ. צמות לימונדה כאלה יראו מהממות על כולם.

צמות לימונדה מדהימות

מָקוֹר: @nevaehjolie

59. צמות בלונדיניות עם אביזרים

מוקדם יותר בפוסט הצגנו צמות לימונדה בלונדיניות. אם אתה אוהב את הצמות הבלונדיניות, בדוק את המראה הבא. כאן יש לנו צמות יפות ואחת הצמות מאובזרת. הצמה המאובזרת היא דקה וכוללת מגוון חרוזים יפים. המראה הזה הוא אחד האהובים עלינו מכיוון שהצמה מחרוזת באמת יוצאת בהצהרה וגם הגוון הבלונדיני נראה מדהים. צור מחדש משהו דומה או נסה צמות בלונדיניות עם חרוזים בצבעים שונים.

צמות בלונדיניות עם אביזרים

מָקוֹר: @kersti.pitre

60. צמות לימונדה ארוכות

רעיון השיער הבא שלנו הוא גלאם וטרנדי. כאן יש לנו צמות לימונדה ארוכות עם דפוס אלגנטי ומסוגנן. הצמות האלה יפות וקלות ללבישה, אתה יכול ללבוש צמות כאלה לכל אירוע. צור מחדש את הצמות הקטנות יותר כפי שמוצג או שאתה יכול לנסות דפוס דומה עם צמות גדולות יותר למראה נועז יותר.

צמות לימונדה ארוכות

מָקוֹר: @cece_braiding

61. צמות לימונדה סגולות עם דוגמה מסוגננת

יש לנו עוד מראה קלוע סגול להראות לך את זה הבא. סגנון צמת לימונדה זה כולל צמות ג’מבו בגוון סגול כהה מהמם. אנחנו אוהבים את השילוב הזה מכיוון שהצמות הגדולות באמת בולטות והצבע די נועז. יחד הם יוצרים תסרוקת ייחודית ואופנתית. שיער כזה מושלם לנשים שרוצות להצהיר.

צמות לימונדה סגולות עם דוגמה מסוגננת

מָקוֹר: @erica_letstalkhair

אנו מקווים שמצאת את תסרוקת הצמות הלימונדה המושלמת שלך! אנחנו יודעים שעשינו.