43 ציפורניים שיק בורדו שתתאהב בהן

21. ציפורני בורדו וזהב

יש המון עיצובים של ציפורניים שמשתמשים בנצנצים אבל הציפורניים האלה משתמשות בנצנצים בצורה יצירתית וייחודית. כפי שאתה יכול לראות, הנצנצים הונחו בחלק העליון של כמה מסמרים ובתחתית מסמר אחד. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה מכיוון שהוא שונה מאמנות נצנצים אחרות שראינו. אתה יכול להשתמש בנצנצים מזהב כמו מובלט או להשתמש בכסף.

בורגונדי ומסמרי זהב לחגים

מָקוֹר: @judyrox

22. ציפורניים מאט בורגונדי עם אבני חן

אתה יכול ליצור כל כך הרבה עיצובים מדהימים של ציפורניים עם אבני חן. אל תסתמכו רק על המילה שלנו, עיינו ברעיון הציפורן הבא הזה. ישנם שני מסמרים עם מבטא בעיצוב יפה של ריינסטון. אתה יכול לשחזר משהו דומה לזה או ליהנות ולהתנסות כדי ליצור אומנות ציפורניים משלך.

ציפורניים בצבע בורדו מאט עם אבני חן

מָקוֹר: @dyakiv_nailstudio

23. ציפורני סטילטו בורגונדי ו בעירום

הבא ברשימה שלנו הם ציפורני סטילטו בורדו וערומות אלה. חלק מהציפורניים הן בורדו כהה ומבריקת ומסמרי המבטא עירומים. אחד מציפורני המבטא הוא גלאם נוסף מכיוון שיש לו עיצוב נוצץ. אתה יכול לשחזר את כל הלוק או רק את הניצוצות או את ציפורני המבטא העירום. כך או כך, יש לך מראה של זוהר ואמירה מאוד.

ציפורני סטילטו בורגונדי ועירום

מָקוֹר: @bioseaweedgel

24. ציפורניים חמניות חמניות

רעיון הציפורן הבא מושלם לעונת הסתיו. למראה זה, רוב הציפורניים בורדו ויש שני מסמרים עם מבטא. מסמר מבטא אחד הוא בגוון כתום חם ומעוטר באבני חן ואילו השני בורגונדי עם אמנות ציפורניים של חמניות. הכתום והבורגול מחמיאים אחד לשני להפליא והחמנייה רק ​​מוסיפה קופץ של צבע עז. אם אתה רוצה לשחזר את המראה, אתה יכול לצבוע ביד את חמניות או לקנות מדבקות לציפורניים.

ציפורניים חמניות לחמניות לסתיו

מָקוֹר: @france_nailz

25. ציפורניים מט עם אמנות לציפורן

אם אתה אוהב ללבוש אמנות ציפורניים ייחודית ואופנתית, הרעיון הזה יכול להיות מושלם עבורך. לכל הציפורניים הללו אותו עיצוב. רוב הציפורן בורדו אך אזור הציפורן ליד הציפורן הוא עירום. אנחנו אוהבים את שילוב הצבעים הבורדו והעירום הזה והוא נראה כל כך מסוגנן עם אמנות הציפורן. אתה יכול לשחזר את זה או שאתה יכול לנסות להשתמש בבורדו בצבע אחר מלבד עירום.

ציפורניים מאט בורדו עם אמנות לציפורן

מָקוֹר: @philglamournails

26. עיצוב אלגנטי מאט מסמר

כמו שהציפורניים שלך יהיו אלגנטיות עם קפיצת בלינג? אם כן, עליך לבדוק את הרעיון הזה. כאן יש לנו ציפורני שקדים הצבועות בבורדו עשיר ומאט. מסמר אחד מעוטר גם באבני חן נוצצות. זהו מני יפה שיהיה מושלם למסיבה. אתה יכול לקנות אבני חן באינטרנט ותוכל לשחזר את המראה הזה או לנסות עיצוב נוצץ משלך.

ציפורניים אלגנטיות מאט בורדו

מָקוֹר: @tami_tamichka

27. עיצוב גלאם שיש וזהב

הרעיון הבא כולל עיצוב שיש מסוגנן ובורדו. רוב הציפורניים בורדו ושני מסמרים בהירים עם אמנות שיש בורדו ורדיד זהב. יש גם טאטא של נצנצים לאורך חלק מהציפורניים. זהו רעיון מדהים וזוהר ויש הדרכות לאמנות שיש לציפורניים באינטרנט.

עיצוב גלאם שיש ומסמר זהב

מָקוֹר: @cheyennesnails_

28. ציפורני בורדו וגליטר

אם אתה אוהב נצנצים כמונו, אז אתה צריך לראות את המאני הבא. כאן יש לנו ציפורני ארונות ארוכות ויש גם שני ציפורני מבטא. האחד מכוסה נצנצים והציפורן השנייה כוללת עיצוב קצה נצנצים. זהו אחד המראות האהובים עלינו מכיוון שיש לו צבעים יפים וייחודיים והוא מראה עד כמה אומנות הציפורניים מדהימה נראית על ציפורני ארונות.

עיצוב ציפורניים לארון בורגונדי

מָקוֹר: @amelasnailz

29. עלי נצנצים, בורגונדי וסתיו

לאחר מכן, יש לנו רעיון נוסף בהשראת סתיו. הפעם רוב הציפורניים בורדו בצבע מאט ויש גם ציפורן אחת נוצצת וציפורן אחת מכוסה גם בעלי סתיו. הצבעים והדפוס העלים פשוט מושלמים לעונת הסתיו. ניתן לשחזר מראה דומה בעזרת לק בורדו, לק נצנצים ומדבקות לציפורן עלים אותם ניתן לרכוש באינטרנט. עבור מני עדין יותר, אתה יכול לנסות את העיצוב ללא נצנצים.

עלי נצנצים, בורגונדי וסתיו

מָקוֹר: @nailsbymel1618

30. ציפורני ארונות בורדו וגליטר

אמור הצהרה עם מניקור כמו זה. המאני כולל שלושה עיצובים שונים. מסמר אחד פשוט מט, השני הוא בורדו מבריק ולשאר הציפורניים יש אומנות אומברה עירומה ובורדו. שילוב הצבעים הזה מהמם ואמנות הציפורניים השונה יוצרת מראה כה מרשים. אתה יכול לשחזר את זה או שאתה יכול לנסות להשתמש רק באחד או שניים מהעיצובים במקום בשלושה.

ציפורני ארונות בורדו וגליטר

מָקוֹר: @nailsbyemmak