81 עיצובים ורעיונות לאמנות ציפורניים לחג המולד לשנת 2020

51. מסמרים פתיתי שלג חגיגיים

הרעיון האחרון לציפורן חג המולד שעלינו לחלוק אתכם הוא מראה פתיתי השלג החגיגי הזה. לכל מסמר יש עיצוב שונה. לאחד יש פתית שלג, לשני יש נקודות, ואז עיצוב מגשר חג המולד ולבסוף מסמר אדום. זה רעיון כל כך מסוגנן! צור מחדש את כל הלוק או השתמש באחד או שניים מהעיצובים.

ציפורני פתית שלג חגיגיות

מָקוֹר: @kt_tk1

52. ציפורני חג המולד של קנדי ​​קנדי

קני ממתקים כל כך חגיגיים, ובעקבותיו יש לנו עיצוב ציפורניים בהשראת פינוקי חג המולד המתוקים. שני מסמרים אדומים, אחד לבן עם פסים אדומים והמסמר האחרון נוצץ עם שתי קני ממתק. זהו עיצוב ציפורניים יפה, מהנה וחג שמח. תוכל לבדוק אילו מוצרים שימשו ליצירת ציפורניים אלה בדף למטה כדי שתוכל לנסות את המראה בעצמך!

מסמרי חג המולד של קנדי ​​קני

מָקוֹר: @melcisme

53. נקודות פולקס חגיגיות

אם אתם מחפשים מניקור אופנתי, הרעיון הזה הוא בשבילכם. שלושה מסמרים ירוקים נוצצים ושניים אחרים לבנים עם נקודות פולקה בצבע חג המולד. הצבעים מדהימים והנקודות חגיגיות ומאוד מסוגננות. תוכל לראות באיזה לקים שימשו בעמוד למטה. ניתן ליצור מחדש נקודות פולקה מסודרות בעזרת כלי נקודה שניתן לרכוש באינטרנט.

ציפורני פולקה דוט חגיגיות

מָקוֹר: @nailsuponatime

54. עיצוב נייל גלאם עם כדורי חג המולד

זה לא יהיה חג המולד בלי קוביות ורעיון הציפורן הבא הזה כולל אמנות ציפורניים! חלק מהציפורניים אדומות מט, ציפורן אחת כסופה והציפורניים האחרות לבנות עם כדורים יפים. זהו עיצוב ציפורניים זוהר וחגיגי שייראה מדהים ליום חג המולד. אתה יכול לרכוש מדבקות לציפורן לבלוט כדי שתוכל ליצור עיצוב דומה.

עיצוב נייל גלאם עם כדורי חג המולד

מָקוֹר: @ניילוקוקטייל

55. עיצוב מסמר סנטה חמוד

אם אתה אוהב את חג המולד, אז אתה צריך לבדוק את הציפורניים האלה! שלוש מסמרים אדומים עם עיצוב שלג לבן, באחד יש סנטה ובציפורן האחרונה יש אמנות ציפורניים של רודולף. זה מסמן את כל קופסאות חג המולד וזה חובה למי שאוהב הכל בתקופת החגים. כדי לשחזר את המראה, אתה יכול לצייר ביד את הציפורניים או שאתה יכול לקנות מדבקות ציפורניים דומות באינטרנט.

עיצוב סנטה, איילים וציפורני שלג

מָקוֹר: @art.skk

56. עיצוב ציפורניים של עץ חג המולד

האם הצבעים האדומים, הירוקים ושאר החגיגות אינם בשבילך? אם כן, עיצוב הציפורן הזה יכול להיות מושלם. מניקור זה משתמש בכחול ובכסף בוהק ולא בצבעי חג המולד הקלאסיים. שלוש מסמרים כחולים ואחד כסף. כל מסמר מעוטר גם באבני חן ועיצובים אלה כוללים עץ חג המולד וקשת. זה רעיון נוצץ ומהנה. מראה זה נוצר עם OPI Gelato On My Mind ושמפניה לארוחת הבוקר.

עיצוב ציפורניים של עץ חג המולד עם אבני חן

מָקוֹר: @melcisme

57. אמנות ציפורניים נועזת וייחודית לחג המולד

עיצוב הציפורניים הבא מושלם למי שאוהב לצאת לחג המולד! כל מסמר מעוטר בכל הדברים החגיגיים. העיצובים כוללים נצנצים, פסי קני ממתקים, אמנות ציפורניים של סנטה ועוד ועוד. אנחנו אוהבים את המאני הזה, הוא אחד המועדפים עלינו והוא בהחלט אחד שהיינו רוצים ללבוש ביום חג המולד הזה! צור מחדש את כל הלוק או שאתה יכול לנסות רק אחד מהעיצובים.

אומנות ציפורניים נועזת וייחודית

מָקוֹר: @simplybeauty_bridgend

58. ציפורניים חגיגיות ונוצצות

לאחר מכן, יש לנו רעיון לציפורן נוצץ וזוהר. שלוש מסמרים ירוקים ונוצצים, האחד כולל נצנצים כסופים והשני בעיצוב זיג זג מסוגנן. ציפורניים חגיגיות ושיקיות כאלה יהיו מושלמות למסיבות חג המולד וליום המיוחד. נסה את המראה הירוק או שתוכל לשחזר את העיצוב גם באדום וזהב.

ציפורניים חגיגיות Glitzy ו- Glam

מָקוֹר: @nailsuponatime

59. מסמרים מאט מסוגננים עם עץ חג המולד ריינסטון

צבעי הציפורן מאט הם עדיין מראה חובה ולבסוף יש לנו גרסה חגיגית להראות לך. כמעט כל ציפורן צבועה בצבע מאט שונה ומסמר אחד כולל עץ חג מולד ריינסטון. אנו אוהבים את עץ חג המולד מכיוון שהוא כה ייחודי וזוהר. אתה יכול לשחזר עץ דומה עם חתיכים מזהב אותו ניתן לרכוש באינטרנט ותוכל להדביק אותם בעזרת דבק ציפורניים.

ציפורניים מאט מסוגננות עם עץ חג המולד ריינסטון

מָקוֹר: @melcisme

60. ציפורני נצנצים לבנות + ציפורני הדגשת פס

אוהבים את עיצובי הציפורן המפוספסת? אם כן, זה יכול להיות המאני החגיגי המושלם עבורך! רוב הציפורניים צבועות בלבן עם תוספת ניצוץ על הקצוות. יש גם מסמר מבטא שהוא לבן עם פסים אדומים וירוקים. זהו מראה חמוד ותוסס שיתאים לכל אירוע חג המולד, ממסיבה ועד ארוחת ערב משפחתית. ניתן לצבוע פסים ביד או להשתמש בקלטת ציפורניים או שבלונה.

ציפורני נצנצים לבנות עם ציפורניים עם מבטא פסים חגיגי

מָקוֹר: @the_nail_lounge_miramar