69 רעיונות קלים לחורף ולחג המולד

51. עיצוב סנטה ואדום נצנצים

אם אתם מחפשים מאני חגיגי להפליא לחג המולד, אז זה בשבילכם. כאן יש לנו מסמרים נוצצים אדומים עם מסמר מבטא אחד. מסמר המבטא כולל אמנות ציפורניים של סנטה. זהו עיצוב מהנה, ייחודי וחגיגי. אנחנו גם אוהבים את הניצוץ ואת האף באבן החן של סנטה. תוכל לראות אילו מוצרים שימשו ליצירת המראה בדף למטה.

עיצוב ציפורניים של סנטה ואדום נצנצים

מָקוֹר: @simplybeauty_bridgend

52. אמנות ציפורן זר חג המולד אלגנטית

רעיון הציפורן הבא הוא אחד האהובים עלינו! המאני כולל עיצובים אלגנטיים בהשראת חג המולד. חלק מהציפורניים עירומות, חלקן כסופות עם ניצוצות וכוכבים ולציפורן האחרונה יש זר חג מולד מהמם. ציפורניים כאלה מושלמות למי שאוהב זוהר, נצנצים וחג המולד. Essence Cosmetics שושן מים נוצצים, צבע ורד הזהב אקספרט #98 ומעיל עליון מאט OPI שימשו ליצירת מראה זה.

אמנות ציפורן זר חג המולד אלגנטית

מָקוֹר: @ana0m

53. נצנצים וכדוריות

זה לא יהיה חג המולד בלי כדורים, אז למה שלא תשתמש בהם באמנות הציפורניים שלך? אתה יכול ליצור משהו כזה! למראה זה, כמה מסמרים אדומים ויש שני ציפורני מבטא. כל מסמר מבטא לבן עם אמנות ציפורניים יפהפייה. מני כזה מושלם ליום חג המולד. אתה יכול לצבוע ביד את הכדוריות או לקנות מדבקות לציפורניים.

ציפורני חג המולד נצנצים ובלוקים

מָקוֹר: @nailsuponatime

54. ציפורניים בהשראת חג המולד האדום החגיגי

אם אתה רוצה להסתדר עם הציפורניים שלך, אז הרעיון הזה הוא בשבילך! כל מסמר שונה והעיצובים כוללים פסים של קני ממתקים, מסרים חגיגיים ונצנצים. זהו מני מדהים המושלם למי שאוהב חג ​​המולד ואמנות ציפורניים ייחודית. אתה יכול לשחזר את כל הלוק או לנסות רק אחד או שניים מהעיצובים. כך או כך, ציפורני החג שלך ידהדו.

ציפורניים בהשראת חג המולד האדום החגיגי

מָקוֹר: @ניילוקוקטייל

55. אמנות הציפורן של הולי וקנדי

הולי וקני ממתקים הם שניים מהעיצובים הפופולריים ביותר במהלך עונות החורף והחגים. הנה איך ללבוש את שני העיצובים בסגנון. שלוש מסמרים ירוקים כהים ושניים אחרים לבנים. ציפורני המבטא הלבן כוללות פסים של קני ממתק ואמנות הולי חמודה. זה רעיון מהנה וקל ללבוש, אתה יכול לבדוק אילו מוצרים שימשו ליצירת המראה בעמוד למטה.

הייל וקנדי קניון ציפורניים

מָקוֹר: @nailsuponatime

56. ציפורניים חגיגיות אלגנטיות

לאחר מכן, יש לנו רעיון אופנתי ואלגנטי לציפורניים להראות לכם. למראה זה, כל הציפורניים ירוקות מט. יש גם מסמר מבטא אחד בעיצוב ריינסטון מסוגנן. אנחנו אוהבים את המאני הזה כי הצבע הירוק הזה כל כך חגיגי. ציפורניים כאלו יהיו מושלמות למסיבות ולאירועים מיוחדים אחרים במהלך החורף. אתה יכול לשחזר את הציפורניים הקצרות או לנסות את העיצוב גם על ציפורניים ארוכות יותר.

ציפורניים בצבע ירוק מאט עם ציפורן הדגשה אלגנטית

מָקוֹר: @nails_irinamarten

57. עיצוב גלאם חגיגי לציפורניים

הביאו זוהר וזוהר לעונת החגים עם עיצוב ציפורניים כמו זה! חלק מהציפורניים הארוכות בצורת ארונות הם אדומות נוצצות ושניים מהציפורניים עירומות עם אומבר נצנצים חגיגי. זה מראה ציפורניים כל כך יפה ונועז. מני כזה מושלם לנשים שאוהבות להצהיר.

עיצוב ציפורניים חגיגיות גלאם

מָקוֹר: @amelasnailz

58. אמנות ציפורניים ייחודית ורודה לחג המולד

כאשר אתה חושב על סנטה וחג המולד סביר להניח שתחשוב על הצבע האדום. מה אם היית מערבב את המראה החגיגי והשתמש במקום בוורוד ?! אתה יכול ליצור משהו כזה. כאן יש לנו מאני ייחודי הכולל פתיתי שלג, נצנצים ואומנות ציפורניים של סנטה. מה שמבדיל את זה מהשאר הוא שכל אמנות הציפורן ורודה! אנחנו לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו אוהבים את הגרסה הוורודה של סנטה.

אמנות ציפורניים ייחודית ורודה לחג המולד

מָקוֹר: @simplybeauty_bridgend

59. רעיון לציפורן של איש שלג נוצץ

עוד עיצוב פופולרי לציפורניים לחורף ולחג המולד הוא איש שלג. לאחר מכן, יש לנו גרסה חמודה ונוצצת. רוב הציפורניים ירוקות וישנן גם שתי ציפורני מבטא. מסמר מבטא אחד הוא כסף והשני עירום עם איש שלג נוצץ. איש השלג הנוצץ הזה כל כך חמוד וכיפי. אתה יכול לצייר ביד איש שלג או להשתמש במדבקת ציפורניים ופשוט להוסיף מעט נצנצים לאחר מכן.

רעיון לציפורן של איש שלג נוצץ

מָקוֹר: @paranoia.nails

60. אמנות הציפורניים בהשראת חורף וחג המולד

לכולנו יש דברים שאנחנו אוהבים בחג המולד ובחורף. למה אתה לא מוסיף את הדברים האלה לציפורניים שלך? הנה דוגמה. אמנית זו ציירה את ציפורניה בירוק ויש גם שני ציפורני מבטא. הראשון כולל בית זנגוויל צבוע ביד ובשני כוס שוקו חם. זה רעיון כל כך חמוד וייחודי. אתה יכול לשחזר את זה או להוסיף את החלק של העונה שאתה הכי אוהב בעיצוב.

חורף וכריסמס בהשראת ציפורניים

מָקוֹר: @nailsuponatime