43 רעיונות לעיצוב ציפורניים מושלמים לחורף 2019

31. ציפורני חורף מאט בורגונדי

בורגונדי הוא צבע חובה לסתיו ולחורף והמני הבא מראה דרך יפה ללבוש אותו. כל הציפורניים בצבע בורדו דהוי אך ישנם עיצובים שונים כולל פתית שלג ואבני חן. אנחנו אוהבים את פתית השלג הלבן עם הבורגול כי הוא נראה כל כך בולט ומסוגנן. שחזור את כל הלוק לציפורני גלאם או רק פתית השלג למניקור חורפי אופנתי.

ציפורני חורף בורגונדי גלאם מאט

מָקוֹר: @dreasnails

32. ציפורניים כהות עם פתיתי שלג וגליטר זהב

חיל הים וזהב הוא שילוב צבעים מדהים. אל תסתמכו רק על המילה שלנו, בדקו את המאני הבא! כאן יש לנו מסמרים כחולים כהים כהים ושלושה מסמרים מעוטרים בפתיתי שלג לבנים. ישנם גם שני מסמרים עם מבטא זהב. אחד מכוסה בזהב והשני הוא חיל הים עם טיפות זהב. זהו מראה מסוגנן וחורפי. אתה יכול לקנות שבלונות פתיתי שלג באינטרנט ותוכל למצוא גם הדרכות לציפורניים בטפטוף.

ציפורניים כהות עם פתיתי שלג וגליטר זהב

מָקוֹר: @lieve91

33. ציפורניים אדומות ולבניות חגיגיות

הרעיון הבא כל כך חגיגי! שני מסמרים בעלי עיצוב פתיתי שלג לבנים ואדומים, מסמר אחד כולל אייל לבן ושני מסמרים יצרו אמנות סוודר. זהו אחד המראות האהובים עלינו מכיוון שהוא משתמש בהרבה צבעים ועיצובים חגיגיים שונים. אתה יכול לשחזר את כל המאני או רק אחד או שניים מהציפורניים.

עיצוב ציפורניים לחג המולד לציפורניים קצרות

מָקוֹר: @ניילוקוקטייל

34. ציפורניים חורפיות ויפות

לאחר מכן, יש לנו עיצוב ציפורניים יפה ושיקי להראות לך. לציפורן אחת יש אומנות טוויד מסוגננת המעוטרת בפתית שלג בעוד שאר הציפורניים צבועות בצבעים המשמשים בדוגמת הטוויד. אנחנו אוהבים את עיצוב הטוויד וחושבים שזה דפוס אופנתי מאוד לשימוש והוא מושלם לעונת החורף. שחזר זאת או השתמש בדוגמת הטוויד על כל הציפורניים. ניתן ליצור את התבנית בעזרת מברשת דקה.

ציפורניים חורפיות ויפות

מָקוֹר: @melcisme

35. ציפורניים מאט פתית שלג עם נצנצים

מוקדם יותר בפוסט הצגנו פתיתי שלג ומני נוצץ. אם אהבתם את הרעיון הזה, עליכם לבדוק גם את הרעיון הזה. למני הזה אמנות ציפורניים דומה עם הצבע הכחול ופתיתי השלג, אך זו כוללת נצנצים כסופים ואבני חן. זה רק מראה כיצד אתה יכול לקבל השראה מרעיון וכיצד אתה יכול לשים עליו סיבוב חדש. מדובר במני אלגנטי ומסוגנן והוא יתאים לכולם.

ציפורני מאט פתית שלג עם נצנצים

מָקוֹר: @lieve91

36. עיצוב נצנצים, אומברה וכרום

עיצוב הציפורניים הבא הוא אופנתי ונוצץ. רוב הציפורניים שונות וכוללות אומבר נצנצים וכרום כסוף. הנצנצים והכרום הם שילוב מסוגנן כל כך. מאני כזה נוצץ וזה יהיה מושלם לאירוע מיוחד בעונת החורף. אתה יכול לשחזר משהו דומה לזה או שאתה יכול אפילו לגזז אותו עוד יותר עם פתיתי שלג או אבני חן.

עיצוב נייל חורף נצנצים אפור

מָקוֹר: @nailsophiek

37. ציפורני חורף קצרות מסוגננות

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה חורפי מסוגנן. הפעם נעשה שימוש בגוונים סגולים שונים ויש גם מסמר אחד נוצץ. רוב הציפורניים מציגות גם אמנות חגיגית כולל פתיתי שלג ודוגמת סוודר חג המולד. זהו מניקור מהנה ויפה. שחזור את כל המראה או רק אחת או שתיים מהציפורניים.

ציפורני חורף קצרות מסוגננות

מָקוֹר: @lieve91

38. ציפורני נצנצים עם פתיתי שלג ועצי חג המולד

מחפשים גלאם מאני לחג המולד? אם כן, זה מושלם! חלק מהציפורניים עירומות עם אומברה נוצצת וכל ציפורן מעוטרת בפתיתי שלג ועצי חג המולד. זה מסמן את כל הקופסאות למניקור חגיגי. אתה יכול לצפות במדריך קצר ולבדוק את כל המוצרים המשמשים ליצירת הלוק בעמוד למטה.

ציפורני נצנצים עם פתיתי שלג ועצי חג המולד

מָקוֹר: @nailsbycambria

39. ציפורני נושא חורף עם כפפות ופתיתי שלג

עיצוב הציפורן הבא הזה כל כך חמוד! כל הציפורניים כחולות ולשניים יש אמנות ציפורניים חורפית כולל כפפות מקסימות ופתיתי שלג. זהו עיצוב יפהפה והוא מושלם למי שאוהב ציפורניים ייחודיות. תוכל לבדוק אילו מוצרים שימשו ליצירת מראה זה בדף של הציפורן.

ציפורני נושא לחורף עם כפפות ופתיתי שלג

מָקוֹר: @nailsuponatime

40. ציפורני חורף נוצצות עם אבני חן וגליטר

אם אתה אוהב מסמרים נוצצים וזוהרים, אז הרעיון הזה הוא בשבילך. שלוש ציפורניים נוצצות ושני ציפורניים מעוטרות באבני חן. הצבעים ואמנות הציפורניים מהממים. זה יהיה מושלם למסיבות חג המולד וגם ליום חג המולד. אתה יכול אפילו ללבוש את הציפורניים לניו יורק, אולי רק בלי פתית השלג.

ציפורני חורף נוצצות עם אבני חן וגליטר

מָקוֹר: @lieve91

41. עיצוב מסמר חורף חמוד וחמוד

לאחר מכן, יש לנו עוד ציפורניים חמודות להראות לך. מניקור זה כולל אומברה צרפתית ומסמר אחד מכוסה בנצנצים זהובים. חלק מהציפורניים מעוטרות גם באבני חן ולשניים יש אומנות ציפורניים חמודות כולל פינגווין וכפפות אדומות. זהו מניקור חגיגי נוצץ וכיפי ותוכלו לקנות ברשת מדבקות לציפורניים ואבני חן שיעניקו לכם מראה דומה.

עיצוב מסמר חורף חמוד וחמוד

מָקוֹר: @esspnails_yeg

42. עיצוב ציפורני חורף קלאסי

אתה הולך למסיבת חג המולד או שאתה יוצא לחגוג את ניו יורק? אם כן, עיצוב הציפורן הזה יכול להיות מושלם עבורך! חלק מהציפורניים חומות מאט וחלקן נוצצות. יש גם מסמר מבטא זוהר מאוד. מדובר במני שיקי ומהמם במיוחד שידהים בכל אירוע חורפי.

עיצוב ציפורניים חורפי קלאסי

מָקוֹר: @tami_tamichka

43. כחול כהה, פתיתי שלג וגליטר

הרעיון הבא הוא חמוד ונוצץ. כל הציפורניים האלה הן חיל הים למעט אחת. ציפורני הצי מעוטרות בפתיתי שלג לבנים ומסמר המבטא מכוסה בנצנצים זהובים. זה מני אופנתי וקל ללבוש נושא חורף. תוכל לראות באיזה לקים שימשו ליצירת המראה בדף למטה.

כחול כהה, פתיתי שלג ומסמרי נצנצים

מָקוֹר: @nbnailart

אנו מקווים שקיבלת השראה מרעיונות הציפורניים לחורף שלנו!