41 רעיונות ציפורניים זוהרים בניו יורק שעליך לראות

31. Glitzy Marble Nail Art for NYE

לאחר מכן, יש לנו רעיון מסמר נוצץ ואופנתי להראות לכם. כל מסמר שונה וכולל אמנות נצנצים, אומברה ושיש. אנו אוהבים את העיצוב הזה מכיוון שהוא משלב כמה ממגמות הציפורניים שחייבים. אם אתה משחזר את המראה בעצמך, תוכל למצוא הדרכות מקוונות לאמנות אומברה ושיש. אתה יכול גם להשתמש רק בכמה מהעיצובים במקום בכולם. עם זאת, אם תבחר ללבוש את המאני, הוא ייראה סופר מסוגנן.

אמנות נצנצים משיש משי עבור NYE

מָקוֹר: @clsnail_artist

32. ציפורניים פשוטות באפור ובנצנצים

מוקדם יותר הצגנו עיצוב אפור יפהפה. אם אהבת את הרעיון הזה, אז אתה צריך לראות גם את הרעיון הזה. למראה זה, חלק מהציפורניים אפורות מבריק וחלקן מכוסות בנצנצים כסופים. האפור והנצנצים הוא שילוב כל כך נוצץ וזוהר. זה מראה מדהים ואתה יכול לשחזר את זה או שיש לך את כל הציפורניים האפורות עם מסמר מבטא אחד נוצץ למני עדין.

ציפורניים אפורות ונוצצות פשוטות

מָקוֹר: @nailsbysab

33. עיצוב גלאם נייל זהב

אירוע כמו NYE הוא הזמן המושלם להוסיף נצנוץ וזוהר לציפורניים שלך. העיצוב הבא מושלם. מסמר אחד הוא כרום זהב, אחד נוצץ ושאר הציפורניים עירומות עם אבני חן. זה מראה מהמם שמתאים לנשים שאוהבות בלינג. גם גרסת כסף של המאני הזה תיראה מדהים.

עיצוב גלאם זהב לציפורניים

מָקוֹר: @loveeffectnails

34. ציפורניים שחורות עם נצנצים כסופים

רעיון הציפורן הבא כולל עוד עיצוב שחור שחור. למראה זה מסמר אחד שחור מאט והשאר שחור עם נצנצים כסופים. זהו מאני יפהפה ושחור וכסף נראים מושלמים יחד. אנחנו אוהבים את העיצוב הזה כי הוא נהדר לעונת המסיבות. גם הציפורניים האלה יראו מדהים עם נצנצים זהובים. אולי תוכל להשתמש בשני הצבעים למראה מתכתי מעורב.

ציפורניים שחורות עם נצנצים כסופים

מָקוֹר: @shuey_cortez

35. ציפורניים שחורות מאט קצרות עם נצנצים

אם אתה אוהב אומברה ונצנצים, עליך לראות את הרעיון הבא. חלק מהציפורניים פשוטות שחורות מאט, בחלק מהציפורניים יש אומבר נצנצים ולציפורן אחת בכל יד עיצוב אומברה שחור עם פס נצנצים. זה מראה מהמם וזה גם אופנתי. ציפורניים כאלה מושלמות למסיבה. שחזור את כל הלוק או רק אחד או שניים מהעיצובים.

ציפורניים שחורות מאט קצרות עם נצנצים

מָקוֹר: @tami_tamichka

36. ציפורני גליטר מאט אפור וכסף

לאחר מכן, יש לנו מראה אפור נוסף להראות לך. שני מסמרים אפורים עם אבני חן והשאר כסופים ומנצנצים. הניצוץ האפור והכסף הוא שילוב כל כך אופנתי ואלגנטי. עיצוב ציפורניים כזה יתאים ל- NYE אך ניתן ללבוש אותו לאורך כל החורף ומעבר לו בגלל צבע הציפורן האפור והמסוגנן הזה. למראה עדין יותר, תוכל לשחזר את המאני ללא הנצנצים. כל הציפורניים האפורות עם אבני חן ייראו יפות.

ציפורני גליטר מאט אפור וכסף

מָקוֹר: @emilyyafai__nailartist

37. ציפורני חורף בשחור וזהב

רעיון הציפורן הבא מושלם לחורף ולניו יורק. מסמר אחד שחור בעיצוב פתית שלג, מסמר אחד מבריק ומתכתי והשאר נוצצים. זהו עיצוב גלאם שחוגג את האירוע המיוחד וגם את העונה. אתה יכול לצייר פתיתי שלג ביד או להשתמש בשבלונה לגימור מסודר יותר. ניתן לרכוש שבלונות באינטרנט.

ציפורני חורף בשחור וזהב

מָקוֹר: @nailsbyemmak

38. מסמרי NYE בשחור וזהב

אנחנו אוהבים את עיצוב הציפורן הבא כי הוא כל כך אופנתי, זוהר ומסוגנן. שתיים מהציפורניים שחורות מט, אחת נוצצת והיא אחת מזהב. שילוב הצבעים הזה מהמם. הזהב והנצנצים מוסיפים ברק בעוד השחור נראה כל כך אלגנטי. אתה יכול לשחזר את זה ולצבוע את מסמר האגודל בכל אחד מהצבעים, שחור ייראה מדהים.

מסמרי NYE בשחור וזהב

מָקוֹר: @amelasnailz

39. ציפורניים נוצצות NYE עם שעון

אם אתה אוהב לחגוג את שעת חצות ב- NYE, רעיון הציפורן הזה הוא בשבילך. למראה זה, כמה ציפורניים שחורות ומנצנצות, אחת זהובה ונוצצת והציפורן האחרונה לבנה בעיצוב שעון. מסמר השעון הוא אחד האהובים עלינו מכיוון שהוא מושלם לניו יורק ולהביא את השנה החדשה. אתה יכול לשחזר את השעון בכל עיצוב מסמר ואתה יכול לצבוע אותו ביד בעזרת מברשת דקה.

ציפורני NYE נוצצות עם שעון

מָקוֹר: @melissarenea

40. ציפורניים שחורות מסוגננות עם ציפורני כסף וגליטר

העניקו לציפורניים שלכם מהפך מסוגנן לניו יורק עם העיצוב הבא הזה. מסמר אחד אפור, השני נוצץ והשאר שחור מבריק. לשניים מהציפורניים השחורות יש גם עיצוב פס כסף. הכסף והשחור הם שילוב כל כך אופנתי. אתה יכול ליצור את אמנות הציפורן השחורה עם לק שחור וסרט מסמר כסוף.

ציפורניים שחורות מסוגננות עם ציפורני כסף וגליטר

מָקוֹר: @leke_ufa

41. מסמר מבטא שמפניה

לאחר מכן, יש לנו רעיון נוסף לציפורן שמפניה. רוב הציפורניים שחורות מאט, אחת זהובה ונוצצת ולציפורן האחרונה עיצוב חליל שמפניה. זוהי הדרך המושלמת לחגוג את ניו יורק כמו שרובנו אוהבים ליהנות ממחצית חצות עם שמפניה. אתה יכול לצייר ביד את החליל ויש הדרכות מקוונות. אתה יכול אפילו להוסיף את עיצוב השעון ששיתפנו קודם לכן למני הזה.

שחור מאט ונצנצים עם חליל שמפניה

מָקוֹר: @melcisme

אנו מקווים שמצאת את המניקור המושלם שלך בניו יורק.