61 עיצובי ציפורניים חמודים לפסחא שעליך לנסות באביב הזה

21. ציפורניים יפות של חג הפסחא

הבא ברשימה שלנו הוא רעיון מניקור הפסחא התוסס הזה. כל הציפורניים צבועות בצבעים בהירים ומהנים ויש גם שני ציפורני מבטא. על מסמר מבטא אחד יש הדפס גזר ולשני יש את הארנב הכי חמוד שראינו! אנחנו אוהבים את הרעיון הזה! משהו כזה עדיף על ציפורניים ארוכות יותר.

ציפורניים יפות של חג הפסחא

מָקוֹר: @nailartbyfrida

22. ביצי פסחא וחמודות ציפורניים

לאחר מכן, יש לנו רעיון חמוד ומהנה של מסמר פסחא. הציפורניים צבועות בשני צבעים ולכל אחת עיצוב פסחא לבן הכולל ביצי פסחא וארנב. זהו רעיון צבעוני ויפה שיתאים לכולם. שחזור את כל הלוק או רק אחד מעיצובי הציפורניים. תוכל לבדוק את המוצרים המשמשים ליצירת מניקור זה בדף למטה.

ביצי פסחא ומסמרי ארנב

מָקוֹר: @lettslooks_

23. נקודות פולקה צבעוניות

אם אתה רוצה עיצוב ציפורניים יפה לחג הפסחא אבל רוצה שזה ייראה מסוגנן לאחר האירוע, אז הרעיון הזה הוא בשבילך. כאן יש לנו ציפורניים צבעוניות. הציפורניים צבועות בלבן עם הרבה נקודות קטנות בצבעים שונים. זהו רעיון פשוט אך בעל אמירה. אנחנו אוהבים את זה כי זה מתאים לעונת האביב ולכיף של חג הפסחא. נסה מראה דומה לזה או השתמש בלוח הצבעים שלך. אתה יכול להסתכל על הלקים והצבעים המשמשים בדף של הציפורן.

ציפורני Polka Dot צבעוניות

מָקוֹר: @lemoney2

24. עיצוב אפרוח וביצת פסחא

הרעיון הבא שלנו הוא מודגש, צבעוני וסופר חמוד! לרוב הציפורניים עיצוב ביצת פסחא ויש מסמר מבטא אחד עם גוזל מקסים. אתה יכול ליצור את עיצוב ביצת הפסחא עם כל פלטת צבעים אבל לשמור על אור בהיר כמו באביב. למטה יש הדרכה של YouTube על ידי Nails By Miri, כך שתוכל ליצור מחדש את המניקור הזה בקלות. אתה יכול גם לראות אילו לקים שימשו בתיאור הסרטון.

עיצוב ציפורניים של אפרוח וביצת פסחא

מָקוֹר: @xnailsbymiri

25. שתי ארנבות

מחפשים ציפורני פסחא ייחודיות? אז אתה צריך לבדוק את הרעיון הזה! הציפורניים כולן צבועות בצבע בהיר ושלוש מהציפורניים בעיצוב חג הפסחא. האחת היא תבנית של ביצת פסחא, לשנייה יש שתי ארנבות מקסימות ובציפורן האחרונה כתוב “איזה ארנב אוהב אותך”. זה רעיון מדהים לציפורניים וזה גם כיף.

עיצוב שני ציפורניים לפסחא של ארנבות

מָקוֹר: @nailistayco

26. רעיון ציפורן צהוב אביב פשוט באביב

אם כל עיצובי ביצת הפסחא והארנב אינם בשבילך, תוכל לנסות משהו מסוגנן ופשוט כמו זה. כאן יש לנו מסמרים צהובים ותוססים. צהוב הוא הצבע המושלם ללבוש כפי שהוא מתאים לעונת האביב, והוא נהדר לחג הפסחא מכיוון שהוא בצבע דומה לאפרוחים קטנים וחמודים. ליצירת המראה ניתן להשתמש בפרגה-קולדה של Wet n Wild או לק כזה.

רעיון פשוט לציפורן צהובה אביבית

מָקוֹר: @xnailsbymiri

27. ציפורני פסח אלגנטיות

רק בגלל שזה אביב וחג הפסחא, זה לא אומר שאתה יכול להשתמש רק בצבעים עזים וגווני פסטל. אתה יכול לנסות משהו יותר זוהר וניטרלי כזה. לציפורניים יש לוח צבעים של גוון בהיר, לבן וזהב. ציפורניים אלה יהיו מושלמות למסיבת פסחא. אתה יכול לשחזר את כל הלוק או לנסות רק אחד או שניים מהעיצובים.

ציפורני פסח אלגנטיות

מָקוֹר: @nailistayco

28. נקודות פולקס ושברון

לאחר מכן, יש לנו מראה שברון וחמוד נקודות חמוד לחלוק איתכם. הציפורניים כולן גוונים תוססים ולרוב הציפורניים עיצוב שונה. חלק מהציפורניים הן רק נקודות, רק שברונים ומסמר אחד הוא שילוב של השניים. אתה יכול ליצור שברים עם סרט ציפורניים ויש הדרכות מקוונות שיעזרו לך.

ציפורני פסחא פולקה דוט ושברון

מָקוֹר: @kt_tk1

29. ציפורניים של באני ורוד

הרעיון הבא שלנו כולל ארנב מקסים! הציפורניים כולן ורודות עם דוגמה לבנה וסגולה. יש מסמר מבטא אחד הכולל גם ארנב לבן ויפה. אתה יכול לצייר ארנב כזה ביד או שאתה יכול לקנות שבלונות ומדבקות באינטרנט כדי להקל. צור מחדש את המראה הוורוד החמוד הזה או בחר בצבע אחר.

מסמרים של באני ורוד

מָקוֹר: @nailistayco

30. רעיון ציפורן לציפורן פסחא הולוגרפית

מחפשים עיצוב פסחא שיקי וזוהר? אז אתה צריך לבדוק את הציפורניים האלה! הציפורניים כולן צבועות בלבן עם דפוס ביצת פסחא מתוק נוסף מעל הדף. תבנית ביצת הפסחא נוצרה עם Whats Up Nails – סטנסילים לביצים ותוכלו להסתכל על הצבעים שבהם משתמשים בדף האינסטגרם למטה. זהו עיצוב מהנה ופשוט שיעזור לכם לחגוג את חג הפסחא בסגנון.

רעיון ציפורן לציפורן פסחא הולוגרפית

מָקוֹר: @lettslooks_