43 ציפורניים קסומות של חד קרן שמשתלטות על אינסטגרם

31. עירום וקשת אומברה

מחפשים עיצוב עדין יותר? הרעיון הזה יכול להיות מושלם. כאן יש לנו מסמרים עירומים עם אומברה קשת. זהו מפתח נמוך יותר מכמה ממראה חד הקרן הנועז יותר, אך בעזרת זה תוכלו ליהנות מהעיצוב המהנה והצבעוני מבלי להיות מוגזם מדי. עיצוב כזה יתאים לכל אורכי הצורות והצורות.

מסמרים אומבריים עירום וקשת

מָקוֹר: @badgirlnails

32. עיצוב מסמר סטילטו

עיצוב הציפורניים הבא שעלינו להראות לכם הוא זוהר מאוד! שלושה מהציפורניים הנראות כוללות אמנות ציפורניים אומבר צרפתית והן מעוטרות באבני חן מדהימות. לציפורן השנייה יש קרן חד קרן ססגונית מהממת. אתה יכול לשים כל עיצוב על האגודל אבל היינו בוחרים אומברה צרפתית. זהו עוד אחד האהובים עלינו!

ציפורני חד קרן סטילטו

מָקוֹר: @קריסטלבועות

33. ציפורני חד קרן מהנות

הרעיון הבא שלנו הוא כיף וסופר חמוד. חלק מהציפורניים ורודות וחלקן סגולות. שתיים מהציפורניים כוללות גם אמנות ציפורן חד קרן. אם אתה אוהב ליצור אומנות ציפורניים משלך, תוכל לצבוע ביד את חד הקרן. זה ידרוש זמן וסבלנות אבל התוצאה שווה את זה. אם אינך רוצה לצייר את חד הקרן, תוכל להשתמש בשבלונה אך העיצוב יהיה מעט שונה.

ציפורני חד קרן מהנות

מָקוֹר: @badgirlnails

34. עיצוב חד קרן ורוד בוהק

לאחר מכן, יש לנו עיצוב ציפורניים בהיר. כל הציפורניים צבועות בגוונים ורודים וסגולים מרהיבים ורובם גם מעוטרים. מסמר אחד צבוע כדי להיראות כמו קרן חד קרן, השני בציפוי אבני חן ולציפורן האחרונה עיצוב חד קרן למדי. זהו רעיון ציפורניים מהנה וצבעוני שיהיה מושלם לקיץ.

עיצוב חד קרן ורוד בוהק

מָקוֹר: @אדיורק

35. עיצוב מסמר אפרסקי

אם אתה אוהב מניקור מסוגנן, רעיון הציפורן הזה יכול להיות מושלם. מסמר אחד הוא נוצץ זהב ורוד ולשאר יש בסיס אפרסק. יש גם מסמר מבטא עם חד קרן חמוד. אנחנו אוהבים את זה כי זה משלב כמה ממראות החובה שהם גוון אפרסקי, אמנות חד קרן ונצנצים. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות את העיצוב בצבע אחר.

עיצוב ציפורן חד -קרן אפרסקי

מָקוֹר: @sofinailstv

36. הצהרה על יצירת ציפורני קשת

ציין הצהרה עם ציפורני הקשת האלה! כאן יש לנו ציפורני סטילטו ארוכות בעיצוב תוסס. החלק הראשון של הציפורן ברור ואז לכל ציפורן יש ציפורן בהירה היוצרת אפקט קשת. יש גם אבני חן על הציפורניים. עיצוב זה משתמש באלמנטים המהנים, הייחודיים והצבעוניים של טרנד הציפורן חד הקרן כדי ליצור סט ציפורניים מדהים.

הצהרה על יצירת ציפורני קשת

מָקוֹר: @sheadbeauty

37. רעיון גלאם וציפורן נוצצת

תאיר את הלוק שלך עם מניקור כמו זה. חלק מהציפורניים נוצצות, שני מסמרים מעוטרים באבני חן ואחד בעיצוב קרן צבעוני חד קרן. זהו מראה יפה שיהיה מושלם לאירוע מיוחד כגון מסיבה. אתה יכול לשחזר את כל המאני או רק אחד או שניים מהציפורניים.

רעיון Glam and Sparkly Nail

מָקוֹר: @indiglownails

38. אמנות ציפורניים ייחודית של חד קרן

מחפשים עיצוב ייחודי יותר? אז אתה צריך לבדוק את הרעיון הבא. כאן יש לנו ציפורניים ורודות בהירות עם אמנות ציפורן חד קרן על אחת הציפורניים. אנו אוהבים את עיצוב חד הקרן הזה מכיוון שיש לו מראה קריקטורי המעניק למני אווירה מוזרה. משהו כזה מושלם למי שמעדיף עיצובי ציפורניים חמודים.

אמנות ציפורניים חד -קרן חמודה

מָקוֹר: @nagelsanatomy

39. עיצוב מסמר חד -קרן חמוד

רעיון הציפורן הבא הוא חמוד במיוחד! שני מסמרים לבנים עם עיצוב צבעוני הכולל ירח וכוכבים. שני הציפורניים הבאות לבנות עם ציפורן די חד קרן. זהו עיצוב מדהים והוא מושלם לנשים שאוהבות ללבוש ציפורניים מהנות וצבעוניות. צור מחדש את הציפורניים האלה או שאתה יכול פשוט לקבל את אמנות חד הקרן על מסמר אחד.

עיצוב ציפורן חמוד קרן חמוד

מָקוֹר: @zigiztyle

40. חד קרן & לבבות

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון חמוד לציפורן. שלוש מהציפורניים צבועות בגוון ורוד מהמם בעוד השניים הבאים לבנים עם עיצוב חד קרן חמוד ולבבות צבעוניים. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה כי הוא חמוד אבל כיף ואופנתי מדי. זה נהדר למי שרוצה לנסות את הטרנד אבל עדיין לשמור על הציפורניים אלגנטיות.

עיצוב ציפורניים חד קרן ולבבות

מָקוֹר: @sofinailstv

41. ציפורני כרום בעיצוב מבטא צבעוני

רעיון הציפורן הבא הוא עוד אחד שמשתמש בחד קרן כהשראה. רוב הציפורניים הן כרום לבן אך ישנן מסמרים עם מבטא שחור עם עיצוב קשת בהיר. זה משתמש בצבעים המשויכים לחדי קרן בצורה מגמתית וייחודית. אתה יכול ליצור את האמנות הצבעונית עם נייר מסמרים.

ציפורני כרום עם עיצוב מבטא צבעוני

מָקוֹר: @nikishina.nail.studio

42. ציפורניים חד קרן יפות

אם אתה אוהב ציפורניים יפות עם קריסטלים ופרחים, המראה הבא הזה יכול להיות מושלם עבורך. שני מסמרים ורודים ולשלושה עיצוב חד קרן. חד הקרן בפועל הוא על הציפורן האמצעית עם ציפורן פרחונית משני הצדדים. זה מראה מהמם וזה יתאים לכולם. אתה יכול ליצור מחדש את חד הקרן הזה או לבחור עיצוב משלך.

ציפורניים חד קרן די

מָקוֹר: @amur_nails

43. רעיון ציפורן חד קרן קשת

הרעיון הבא שלנו תוסס וייחודי. לשני מסמרים עיצוב אומבר, אחד נוצץ ובשניים הבאים מסמרות קשת צבעונית. אנחנו אוהבים את קרן חד הקרן בענן כי היא מסוגננת ומהנה. עיצוב זה הוא עיצוב נוסף שיהיה נהדר לקיץ. נסה לשחזר את כל המניקור או נסה רק את הניצוצות ואת קרן חד הקרן, זה גם ייראה נחמד.

רעיון ציפורניים של קשת קשת בענן

מָקוֹר: @nailsbyvanessab

אנו מקווים שמצאת כמה ציפורניים חד קרן יפות לנסות!