61 תסרוקות מדהימות בחצי למעלה, חצי למטה

51. קוקו חצי מדהים מהמם

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת אופנתית ויפה להראות לך. כאן יש לנו זנב סוס וחצי של קוקו עם תלתלים מדהימים. קוקו גבוה מאוד כמו זה כל כך מסוגנן והם הפכו להיות חובה בגלל מפורסמים כמו אריאנה גרנדה. אנחנו אוהבים את רעיון השיער הזה כיוון שהוא שונה בקוקו ואתה מקבל את הטוב משני העולמות. אתה יכול להיראות בשמים אבל גם שיערך רופף ומתולתל. זו תהיה תסרוקת נהדרת לנשף, לחתונות ולאירועים מיוחדים אחרים.

קוקו חצי מהמם

מָקוֹר: @carmentasovac.hair_

52. לחמנייה חצי חמודה

לא ניתן להשתמש רק בסוסי קוקו וצמות לצורת חצי מעלה. אתה יכול גם להשתמש בלחמנייה, בדיוק כמו התסרוקת החמודה הזו. כאן יש לנו חצי לחמנייה ושאר השיער נשאר רופף. כפי שאתה יכול לראות, הלחמנייה נראית כל כך מסוגננת ויפה. זהו סגנון קל ללבוש שניתן להריץ למעלה או למטה כך שיתאים לכל אירוע מהעבודה לחתונה. אתה יכול לשמור את זה פשוט ושיקי כמו זה או להוסיף אביזרים לתסרוקת נועזת יותר.

לחמנייה חצי חמודה

מָקוֹר: @natalieannehair

53. חצי סטייל יפהפה עם אביזרים אופנתיים

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה מאובזר להראות לך. הפעם השיער מעוצב לחצי עדכון רך ואלגנטי והוא מסתיים בקליפס נוצץ. אנחנו אוהבים את המראה הזה כי מדובר בתסרוקת מהממת וקלאסית שהעניקה קצה מודרני ואופנתי. זהו סגנון יפה ואתה יכול לשחזר אותו בעזרת קליפים דומים או שאתה יכול להשתמש בעיצוב קליפ לבחירתך.

חצי סטייל יפהפה עם אביזרים אופנתיים

מָקוֹר: @kasia_fortuna

54. שיער חצי למעלה, חצי למטה עם אווירה של בוהו

אוהבים תסרוקות עם אווירה בוהמית? אם כן, עליך לבדוק את הרעיון הבא. כאן יש לנו שיער ארוך וחוף עם שתי צמות צד שנותנות לו את המראה החצי למעלה. הצמות וגלי החוף הם שילוב מהמם כל כך. אתה יכול ליצור מחדש תסרוקת זו עם או בלי האביזר. אולי נסה להשתמש בנוצות מלאכה או נצנצים בסגנון חצי למעלה כזה למראה קיץ של פסטיבל.

חצי למעלה, חצי למטה שיער עם אווירה של בוהו

מָקוֹר: @peinartelook

55. תסרוקת חצי מהממת פשוטה ומהממת

לפעמים פחות זה יותר וזה כל כך נכון עם תסרוקות כאלה. סגנון החצי הזה כל כך פשוט ומדהים. זה רק חצי עטיפה סביב קוקו. שיער כזה נראה יפה ללא מאמץ והוא רב תכליתי ולכן ניתן ללבוש אותו לכל אירוע, החל מיום קז’ואל ועד לאירוע רשמי. תוכל למצוא עצות כיצד נוצר המראה הזה בדף למטה ויהיו הדרכות מקוונות מדי.

תסרוקת פשוטה וחלקה מהממת

מָקוֹר: @blohaute

56. סגנון קלוע למחצה עם אביזר תוסס

הרעיון הבא כל כך חמוד ויפה. למראה זה, השיער נחלק לסגנון חצי למעלה. החלק העליון של השיער קלוע והשאר מוכנס לקוקו עם אביזר תוסס. כפי שאתה יכול לראות, זהו סגנון מהנה ונועז. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות רק את חצי הקוקו בלי הצמות. אביזרי שיער דומים לזה זמינים באינטרנט.

סגנון קלוע למחצה עם אביזר תוסס

מָקוֹר: @michaelgrayhair

57. חצי לחמנייה אלגנטית

לאחר מכן, יש לנו רעיון שיער אלגנטי להראות לך. הסגנון כולל לחמניה חצי רכה ויפה עם נפח בחלק העליון של השיער בעוד החלק השיער הרופף מתולתל. זוהי תסרוקת מדהימה ותוכל לשחזר את המראה הפורמלי הזה או לנסות סגנון מזדמן יותר עם תלתלים או גלים נינוחים.

חצי לחמנייה אלגנטית

מָקוֹר: @davidcharleshb

58. קוקו חצי עד בועה

אנחנו אוהבים את התסרוקת הבאה הזו, היא עוד אחת מהאהובות עלינו. כאן יש לנו תסרוקת חצי למעלה הכוללת קוקו בועה. קוקו בועות הם מראה סופר מסוגנן והם גם ייחודיים. זוהי גרסה נועזת ויצירתית של הקוקו החצי למעלה. אם אתה רוצה לשחזר את המראה הזה בעצמך, תוכל לבדוק הדרכה כתובה בעמוד למטה.

קוקו חצי בועה

מָקוֹר: @blohaute

59. High Half Up Style עם קשת

מוקדם יותר בפוסט חלקנו תסרוקת יפה עם קשת. אם אהבת את הרעיון הזה, אז אתה צריך לראות גם את הרעיון הזה. כאן יש לנו עוד עדכון עם אביזר קשת יפה. השיער מעוצב לחצי פוני גבוה והוא מסיים עם קשת שחורה ותלתלים רופפים. זוהי אמירה כזאת ורעיון מסוגנן. אתה יכול לקנות קשתות כאלה באינטרנט בכל צבע, כך שיש גרסה של תסרוקת זו שתתאים לכולם.

סגנון חצי חצי גבוה עם קשת

מָקוֹר: @natalieannehair

60. תסרוקת רב צמה

לאחר מכן, יש לנו עוד תסרוקת מרובה צמות. הפעם השיער כולל קוקו חצי למעלה עם שלוש צמות קווצות ויש גם שתי צמות זנב דגים קטנות ומשוחררות. הצמות והסגנון הרב יוצרים מראה כל כך אופנתי ועצבני. אתה יכול לשחזר את זה או להוסיף עוד צמות או להוסיף סגנון צמה אחר. כך או כך, השיער שלך יבלוט מההמון!

תסרוקת רב צמה

מָקוֹר: @b.u.tified

61. זנב קוקו חצי אופנתי

אם אתה אוהב את הקוקו הגבוה בשמיים, אז אתה צריך לראות את המבט הבא. כאן יש לנו עוד סגנון חצי למעלה עם קוקו גבוה מאוד. נוצר קוקו קטן גבוה על הראש ושאר השיער מעוצב עם תלתלים רופפים. זוהי תסרוקת זוהרת כל כך והיא תהיה מושלמת לבילוי לילי או למסיבה.

קוקו חצי אופנתי סקיי גבוה

מָקוֹר: @agusguerreiro_