43 רעיונות לצבע שיער שחור כחול יפה להעתקה בהקדם האפשרי

31. שחור כחול וצבעים מרהיבים

אם אתה רוצה לשנות לגמרי את השיער שלך, אז הרעיון הזה מושלם! כאן יש לנו גזרה אופנתית הכוללת צבעים עזים שונים. צבע השורש הוא שחור כחול בערך באמצע הדרך, השיער משתנה לגוונים סגולים, כתומים ושחורים. אנחנו אוהבים את הצבעים הנועזים עם השחור הכחול, זה רעיון כל כך ייחודי ומדהים. שיער כזה מיועד למתחילים. אתה יכול לשחזר את המראה או לנסות רק אחד או שניים מהצבעים עם השחור הכחול.

כחול שחור וצבעים מרהיבים

מָקוֹר: @xostylistxo

32. שיער שחור כחול ארוך עם נקודות עיקריות

לאחר מכן, יש לנו רעיון אופנתי לנשים עם שיער ארוך. כאן יש לנו שיער ארוך מאוד שחור כחול עם תוספת שחורה לכיוון קצות השיער. כפי שאתה יכול לראות, השחור הכחול מדהים עם שיער ארוך והוא יוצר מראה כה מרשים. זוהי תסרוקת נועזת ויפה ואתה יכול לנסות מראה דומה לזה או לנסות להוסיף גוונים אחרים של צבע כמו תכלת.

שיער שחור כחול ארוך עם נקודות עיקריות

מָקוֹר: @hairby.ashleymarie

33. שחור כחול עד צהוב

שחור וכחול כחול הוא שילוב כל כך מסוגנן ולבסוף יש לנו עוד דרך יפה ללבוש את הקומבינה. למראה זה, השיער שחור כחול ובאמצע הדרך, השיער משתנה לגוון חום כהה. זהו רעיון שיער מדהים ותוכל לנסות סגנון דומה לזה או שהצבע ייראה נהדר גם עם בוב.

כחול שחור לשיער אומבר

מָקוֹר: @_גלידת סנדיי

34. קיצור דרך מסוגנן

אוהבים את רעיונות הצבע לשיער קצר? אם כן, אתה צריך לראות את הסגנון הבא. כאן יש לנו תספורת אופנתית הכוללת שיער קצר ומגולח סביב הצדדים עם שיער מתולתל ארוך יותר בחלק העליון. השיער צבוע גם בגוון שחור כחול כהה. אנחנו אוהבים את הגזרה והצבע הזה, ביחד הם יוצרים סגנון אחד עצבני ומגמתי!

גזרה קצרה כחולה כהה מסוגננת

מָקוֹר: @hairflipmillie

35. בוב שחור עם דגשים שחורים כחולים

לאחר מכן, יש לנו עוד בוב להראות לך. הפעם השיער ברובו שחור והתווספו נקודות עיקריות שחורות כחולות. זהו עוד רעיון מסוגנן של צבע שיער שבו הכחול יתפוס את האור. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או שאתה יכול להוסיף עוד שחור כחול לתסרוקת נועזת יותר.

בוב שחור עם דגשים שחורים כחולים

מָקוֹר: @hairbylclover

36. שיער כחול נועז בינוני

הרעיון הבא כולל מבט נועז נוסף. הפעם השיער באורך בינוני והוא צבוע בגוונים שחורים וכחולים. הכחול אכן מבהיר את השיער השחור למרות שהוא בצבע כהה. זוהי דרך אופנתית מאוד ללבוש כחול. שחזור זה או שאתה יכול להוסיף עוד גוונים כחולים תוססים, זה יהיה מדהים.

שיער כחול נועז בינוני

מָקוֹר: @ashleyvichair

37. מיזוג שחור עד כחול

אם יש לך שיער שחור באופן טבעי או שאתה צובע את שיערך בשחור, אז הרעיון הזה מושלם עבורך. כאן יש לנו תסרוקת שחורה ובאמצע הדרך, השיער משתנה לשחור כחול וגוונים כחולים בהירים יותר. צבע כחול כזה הוא דרך מסוגננת להעלות את השיער הכהה שלך. לא רק זה, אתה יכול גם לנסות כחול תוך התחייבות גדולה מכיוון שהגוונים הכחולים יצמחו בקלות מכיוון שלא כל השיער צבוע.

מיזוג צבע שיער שחור עד כחול

מָקוֹר: @alliemathews_hairtribe

38. שחור כחול עם צבעים מרהיבים

התסרוקת הבאה היא אחת האהובות עלינו! השיער המוצג כאן הוא מודגש, בהיר ועושה אמירות מאוד. למראה זה, צבע השורש הוא שחור כחול, ואז השיער משתנה לכחול בהיר, אחר כך ירוק, כחול, סגול ולבסוף לשחור. לוח הצבעים מדהים וזה באמת יגרום לך להתבלט מההמון. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לנסות את השחור הכחול עם עוד כמה גוונים. בלוז וכסף כסופים יהיו מושלמים לעונת החורף.

כחול שחור עם צבעים מרהיבים

מָקוֹר: @xostylistxo

39. שיער שחור וכחול יפה שכבות

רוצה גם תסרוקת גלאם וצבע אופנתי? אם כן, הרעיון הזה מושלם עבורך. כאן יש לנו שיער ארוך שצבעו בגוון שחור כחול נועז ויש לו גם תלתלים יפים. התלתלים אלגנטיים מאוד והצבע פשוט מעניק לשיער מראה עצבני ומסוגנן. אם אתה רוצה סגנון כחול עדין יותר, אז לך רק כמה גוונים כהים יותר.

שיער שחור וכחול יפה שכבות

מָקוֹר: @purplehairlady

40. כחול שחור עד כחול בהיר וסגול

ניתן לחבוש שחור כחול גם עם גוונים בהירים יותר. התסרוקת הבאה הזו היא דוגמה מצוינת. השיער כאן ארוך עם תלתלים מדהימים. בשורש, השיער שחור, ואז הוא משתנה לשחור כחול ולבסוף השיער הוא גוון כחול נועז יותר לעבר הקצות. כפי שאתה יכול לראות, השחור הכחול נראה מדהים עם הצבע הבהיר יותר. זהו רעיון שיער מסוגנן והוא ידהים את כל מי שרואה אותו!

צבע שיער כחול שחור כחול בהיר וסגול

מָקוֹר: @calixto.hair.and.makeup

41. תסרוקת בוב עדינה

אם אתה אוהב את הסגנונות המתוחכמים יותר, עליך לבדוק את הרעיון הזה. מראה זה כולל בוב חמוד בגוון שחור כחול כהה. אתה יכול לראות רק את הגוונים הכחולים לכיוון קצות השיער. זהו סגנון נוסף שבו הכחול יהפוך לגלוי מאוד בשמש ובאור בהיר יותר. תסרוקת קלה ללבוש וגזרת הבוב היא חובה.

שיער שחור כחול עדין

מָקוֹר: @sumire__ap

42. כחול שחור עד סגול אומברה

התסרוקת הבאה כוללת שילוב צבעים מדהים נוסף. הפעם, השיער כחול כחול ובאמצע הדרך השיער משתנה לגוון סגול מהמם. אנחנו אוהבים את השחור והסגול הכחול, הם מחמיאים זה לזה בצורה מושלמת. זוהי תסרוקת נועזת וזה נהדר למי שאוהב צבעי שיער סגולים. אתה יכול לשחזר את זה או ללכת על גוון בהיר עוד יותר של סגול.

כחול שחור עד סגול

מָקוֹר: @kylewittehair

43. כחול שחור בגזרת בוב קצרה

לאחר מכן, יש לנו גזרה וצבע אופנתיים להראות לך. למראה זה, השיער נחתך וגם הוא מרובד. השיער צבוע גם בגוון שחור כחול יפהפה. זהו תסרוקת מסוגננת ומשהו כזה יהיה נהדר לנשים שרוצות שינוי שיער שלם. תוכל גם להוסיף שיער כחול בהיר יותר לסגנון נועז יותר.

כחול שחור קצר גזרת בוב

מָקוֹר: @tiffanyritt

אנו מקווים שמצאת תסרוקת שחורה וכחולה מגניבה לנסות!