41 דרכים בטעם ללבוש ציפורניים ארוכות ארונות

31. עיצוב ציפורניים של ארון מתים כחול אייסקי

אנחנו אוהבים את הסט הבא של מסמרים ארוכים! כל ציפורן שונה וכוללת צבע כחול בהיר, נצנצים לבנים ויש גם ניצוצות כסופים וכחולים. לוח הצבעים המשמש הוא מהמם והוא מעניק למני מראה קרח וחורפי בעוד הנוצץ מוסיף נופך של אלגנטיות. ציפורניים כאלו יהיו מושלמות לחורף ולעונת החגים.

עיצוב ציפורניים של ארון מתים כחול קרח

מָקוֹר: @nailsbykatrins

32. אמנות ציפורניים חמניות חמניות

להאיר את המראה שלך עם ציפורניים כאלה! חלק מהציפורניים כוללות אומברה עירומה וצהובה ויש גם שני עיצובים עם מבטא. מסמר מבטא אחד כולל חמניות יפות והשני בעל ציפורן משיש. האומברה הצהובה וחמניות הם שילוב כל כך מדהים וכיפי. ציפורניים אלו יהיו מושלמות לקיץ. אתה יכול לצבוע ביד את החמניות או שאתה יכול לקנות מדבקות לציפורניים של חמניות באינטרנט.

אמנות ציפורניים חמניות חמניות

מָקוֹר: @riyathai87

33. ציפורניים ארונות עירום עם ציפורן מבטאה יפה

לאחר מכן יש לנו עוד מראה עירום להראות לך. הפעם, רוב הציפורניים עירומות ויש גם מסמר מבטא ברור. מסמר המבטא הברור כולל עיצוב עלים זהוב וצהוב. כפי שאתה יכול לראות, הציפורניים העירומות נראות מדהים עם טרנד הציפורניים הברורות. מני כזה יהיה מושלם לסתיו בגלל אומנות הציפורן העלה. אתה יכול לשחזר את זה או להשתמש בכל אמנות על הציפורן הצלולה, כיוון שעירום מתאים לכל הצבעים והדוגמאות.

ציפורניים ארוזות עירום עם ציפורן מבטא יפה

מָקוֹר: @__thailailroom

34. ציפורניים ארוכות מאט ירוק

רעיון הציפורן הבא זוהר ונועז! הציפורניים בצבע ירוק מאט למעט אחת המכוסה בנצנצים זהובים. מסמר ירוק אחד מעוטר גם הוא באבני חן נוצצות. הצבע הירוק כל כך יוצא דופן ומסוגנן, הוא באמת נותן אמירה והזהב והאבני החן כל כך נוצצים. זהו מני ייחודי המושלם למתחילים!

ציפורניים ארוכות מאט ירוק

מָקוֹר: @laquenailbar

35. ציפורניים ורודות בהירות עם טיפים נוצצים

אם אתה אוהב מסמרים נוצצים, הרעיון הזה מושלם עבורך! כל ציפורן צבועה בגוון ורוד בהיר בתוספת נצנצים כסופים לכיוון הקצות. הנוצץ והוורוד הוא שילוב כל כך חמוד ויפה. מני כזה יהיה מושלם למסיבות ואירועים מיוחדים אחרים. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות צבע נצנצים אחר, גם זהב ייראה יפה.

ציפורניים בצבע ורוד בהיר עם טיפים נוצצים

מָקוֹר: @sheadbeauty

36. מסמרים אפורים מסוגננים ושיקיים

האם כל אבני החן והנצנצים אינם הדבר שלך? אם כן, תוכל לנסות מאני אופנתי ופשוט כמו זה. כאן יש לנו מסמרים ארוכים ארוכים הצבועים בגוון אפור מסוגנן. אפור קל ללבוש, יתאים לכולם והוא מושלם לכל אירוע ועונה. לשחזר את המראה המבריק או אפילו לנסות אפור מאט אופנתי.

ציפורניים ארוכות מסוגננות ואפורות

מָקוֹר: @riyathai87

37. עיצוב ציפורניים פרחוניות

לאחר מכן, יש לנו מראה מאט נוסף להראות לך. הפעם, חלק מהציפורניים שחורות מט ואחת אדומה מאט. ישנם גם שני ציפורניים לבנות בעיצוב פרחוני מהמם. הפרחים וצבעי המאט הם שילוב כה יפה ומסוגנן. אתה יכול לשחזר את אמנות הציפורן בעזרת מדבקות פרחוניות ותוכל להשתמש בכל לק שחור או אדום עם מעיל עליון מאט.

עיצוב ציפורניים פרחוניות לציפורני ארונות

מָקוֹר: @riyathai87

38. ציפורני פרפר יפות

פרפר הציפורניים הוא מראה פופולרי נוסף ואין זה מפתיע כאשר אנו רואים מניקור כזה! חלק מהציפורניים לבנות, באחת יש נצנצים כסופים ובאחרות יש ציפורניים יפהפיות של פרפר. זהו מראה יפה וייחודי. אתה יכול לנסות עיצוב דומה או שאתה יכול לבחור רק את ציפורני הפרפר. ניתן לרכוש מדבקות לציפורן פרפר באינטרנט.

ציפורני פרפר יפות

מָקוֹר: @naayeli.nails

39. ציפורניים אלגנטיות לאומברה צרפתית

רעיון הציפורן הבא כולל עוד מראה אומברי מהמם. לציפורני ארונות אלה יש עיצוב אומברה צרפתי ויש גם שני ציפורני מבטא. האחד נוצץ והשני מעוטר באבני חן. הנצנצים ואבני החן מושלמים עם האומברה הצרפתית מכיוון שהם מוסיפים זוהר למראה כבר אלגנטי. ציפורניים אלו יהיו מושלמות לאירוע מיוחד.

ציפורניים אלגנטיות לאומברה צרפתית

מָקוֹר: @margaritasnailz

40. ציפורני שיש אופנתיות

לאחר מכן, יש לנו עיצוב ציפורניים אופנתי להראות לך. שני מסמרים סגולים מאט, אחד סגול עם גוונים שונים ולשניים האחרים עיצוב שיש פאנקי. השיש הסגול מדהים והוא נראה כל כך מסוגנן עם הצבע המט. יש מדריכי שיש לציפורניים משיש באינטרנט, כך שתוכל לנסות לשחזר את המראה הזה בעצמך.

ציפורני שיש אופנתיות

מָקוֹר: @riyathai87

41. מסמרים מסוגננים לסתיו

מחפשים מני אופנתי לסתיו? אם כן, זה יכול להיות מושלם עבורך! לשתי הידיים אותו עיצוב ומשתמשים באותם הצבעים אך הצבע העיקרי הוחלף. אז, יד אחת היא בעיקר עירומה והשנייה היא בעיקר הצבע האדום הבהיר. הציפורניים כוללות גם זהב וציפורניים. אנחנו אוהבים את המראה הזה כי הצבעים והעלים החמים הם חובה לעונת הסתיו.

מסמרים מאט מסוגננים לסתיו

מָקוֹר: @laquenailbar

אנו מקווים שמצאתם השראה למניקור הבא שלכם!